Створення і просування комерційного сайту - це дві речі, які не можна розділяти. Будь-який підприємець вкладає кошти в розробку сайту з тією метою, щоб його товари або послуги користувачі самі могли знайти через пошуковики. Тому про просування ресурсу потрібно планувати відразу на етапі розробки.
Пошукові системи сьогодні використовують для ранжирування різні аспекти поведінкових факторів. Поведінкові фактори мають найбільший вплив на позиції сайту в результатах пошуку. ПФ є найбільш складними для накрутки, а отже найбільш надійними способами для визначення «якісного» сайту. Таким чином, чим довше користувачі проводять часу на вашому сайті, тим вище він буде знаходиться в пошуковій видачі.
Создание и продвижение коммерческих сайтов
Яких результатів бажано досягти для отримання високих користувальницьких факторів
Коли користувач заходить на сторінку сайту, то контент максимально задовольняє всі його потреби і дає відповідь на більшість питань - користувач залишається на сайті тривалий час. Якщо контент не відповідає на запит користувача - він швидко йде. Пошукові системи фіксують цей факт за часом повернення з сайту назад в пошук.
Це час все скаже про якість контенту . Одна або дві хвилини - це цілком достатньо, щоб познайомитися з контентом і знайти потрібну інформацію. Дві секунди - достатньо тільки для побіжного перегляду - це поганий результат.
Час повернення з сайту в пошук відображає як відсоток відмов, так і показник часу, присутності на сайті. Це показник фіксує, скільки часу проходить, з моменту заходу на сайт і повернення назад в пошук після заходу з видачі на вашу сторінку.
Якщо у вашого сайту високий CTR і одночасно великий час до повернення в пошук, значить контент релевантний і сайт відповідає високому показнику якості.
Які заходи можна вжити для поліпшення поведінкових факторів
Створюйте сніпети, які максимально передають зміст сторінки і призводять користувачів на релевантні сторінки.
Створюйте сторінки з цікавим і корисним контентом, на яких користувачі затримуються довго.
Залучайте мотивовану трафік через спеціалізовані сервіси
Що таке мотивовану трафік? Це інструмент для залучення користувачів, заснований на виплату винагороди за виконані дії на вашому сайті, наприклад:
знайти сайт в пошуку і перейти на нього з пошуку
перегляд певної кількості сторінок сайту із заданим проміжком часу
публікація коментарів або відгуків про товари або послуги
використання соціальних кнопок (лайки, «порекомендувати друзям»)
перегляд рекламного відео ролика
установка програми або мобільного додатку
Це сучасні інструменти інтернет маркетингу, якими не слід нехтувати, оскільки вони дають дійсно хороший результат для просування і позитивно впливають на ранжирування сайту.
Пошукові системи сьогодні використовують для ранжирування різні аспекти поведінкових факторів. Поведінкові фактори мають найбільший вплив на позиції сайту в результатах пошуку. ПФ є найбільш складними для накрутки, а отже найбільш надійними способами для визначення «якісного» сайту. Таким чином, чим довше користувачі проводять часу на вашому сайті, тим вище він буде знаходиться в пошуковій видачі.
Создание и продвижение коммерческих сайтов
Яких результатів бажано досягти для отримання високих користувальницьких факторів
Коли користувач заходить на сторінку сайту, то контент максимально задовольняє всі його потреби і дає відповідь на більшість питань - користувач залишається на сайті тривалий час. Якщо контент не відповідає на запит користувача - він швидко йде. Пошукові системи фіксують цей факт за часом повернення з сайту назад в пошук.
Це час все скаже про якість контенту . Одна або дві хвилини - це цілком достатньо, щоб познайомитися з контентом і знайти потрібну інформацію. Дві секунди - достатньо тільки для побіжного перегляду - це поганий результат.
Час повернення з сайту в пошук відображає як відсоток відмов, так і показник часу, присутності на сайті. Це показник фіксує, скільки часу проходить, з моменту заходу на сайт і повернення назад в пошук після заходу з видачі на вашу сторінку.
Якщо у вашого сайту високий CTR і одночасно великий час до повернення в пошук, значить контент релевантний і сайт відповідає високому показнику якості.
Які заходи можна вжити для поліпшення поведінкових факторів
Створюйте сніпети, які максимально передають зміст сторінки і призводять користувачів на релевантні сторінки.
Створюйте сторінки з цікавим і корисним контентом, на яких користувачі затримуються довго.
Залучайте мотивовану трафік через спеціалізовані сервіси
Що таке мотивовану трафік? Це інструмент для залучення користувачів, заснований на виплату винагороди за виконані дії на вашому сайті, наприклад:
знайти сайт в пошуку і перейти на нього з пошуку
перегляд певної кількості сторінок сайту із заданим проміжком часу
публікація коментарів або відгуків про товари або послуги
використання соціальних кнопок (лайки, «порекомендувати друзям»)
перегляд рекламного відео ролика
установка програми або мобільного додатку
Це сучасні інструменти інтернет маркетингу, якими не слід нехтувати, оскільки вони дають дійсно хороший результат для просування і позитивно впливають на ранжирування сайту.
No comments:
Post a Comment