Веб студія Аванзет надає послуги створення і просування сайтів , «заточених» під пошукові системи. У цій статті ми розберемо, як внутрішня оптимізація впливає на ранжирування сайту в пошуковій видачі. Так як роль посилального просування істотно знизилася, необхідно подбати про внутрішні фактори, що впливають на ранжирування сайту, паралельно з нарощуванням посилальної маси через релевантні ресурси.
Создание и продвижение сайтов
Пошукова оптимізація сьогодні вимагає від веб розробників створення якісних сайтів , які містять корисну інформацію не тільки для відвідувачів, але й для пошукових систем. Грамотна внутрішня оптимізація сайту є вирішальним фактором для швидкого природного просування ресурсу.
Внутрішні чинники впливають на ранжирування при створенні та просуванні сайтів
Унікальність і релевантність контенту.
Скопійований з чужих сайтів контент ніколи не дасть можливості потрапити вашому сайту в ТОП пошукової видачі по середньочастотного і високочастотні запити. Більш того за копіпаст ресурс може потрапити під бан і для виведення його звідти будуть потрібні значні зусилля і ресурси.
Точне входження ключової фрази в заголовок з тегом Н1.
В ідеалі кожна сторінка сайту повинна просувати один основний запит, тому необхідно використовувати точне входження ключової фрази в заголовок з тегом Н1
Розташування ключових фраз на сторінці сайту.
Необхідно розташовувати ключові фрази якомога ближче початок сторінки. Чим ближче до заголовка знаходиться ключова фраза, тим більшу вагу і значимість вона має для пошукових систем.
Ключові слова - анкор, які містяться в тексті посилань.
Ключові фрази на станиці сайту бажано зробити посиланнями, так як за ключовими фразами з тексту посилання пошуковики визначають релевантність інформації, в документі, на який веде посилання.
Обсяг контенту на сторінці сайту.
Сторінки, що містять невелику кількість тексту, ніколи не зможуть зайняти високі позиції в пошуку - це факт. Тому чим більше інформації і тексту знаходиться на сторінці - тим краще ранжируватиметься сторінка в пошуковиках. Великі тексти особливо люблять Рамблер і MSN.
Кількість ключових фраз на сторінці.
Рекомендований% щільності ключових фраз в кожній тематиці різний. Оптимальна кількість ключевиков для 1 сторінки сайту можна дізнатися, після аналізу успішних сайтів конкурентів.
Повнота і різноманітність контенту.
Пошукові системи люблять сайти, на яких міститься різний контент - не тільки тексти та зображення, але так само відео та аудіо записи.
Візуальне оформлення тексту.
Текст на сайті повинен бути красиво оформлений. Це фактор пошуковики теж беруть до уваги. Ключові слова обов'язково повинні входити в заголовки і виділятися в тексті жирним шрифтом.
Оптимізація під ключові запити тега title.
Тег title - це один з найбільш значущих внутрішніх факторів, який впливає на хороше ранжирування сайту. Грамотне подання цього тега істотно підвищує відсоток кликабельности сторінки в пошуку і піднімає рейтинг сайту в пошуковій системі.
Заповнення для зображень мета тега ALT.
Цей атрибут є найпотужнішим чинником ранжирування зображень і його не можна ігнорувати при розміщенні зображень на сайті.
Атрибут Description.
Грамотно складений тег Description відображається у видачі при описі сторінки. Він часто використовуються пошуковими при формуванні сниппета сторінки.
Юзабіліті сайту.
Чим буде зручніше для більшості користувачів ваш сайт, тим вище будуть поведінкові фактори у ресурсу. Цей показник вимірюється кількістю переглянутих відвідувачами сайту сторінок, часом проведеному на сайті, і заповненням форм зворотного зв'язку або коментарів.
Создание и продвижение сайтов
Пошукова оптимізація сьогодні вимагає від веб розробників створення якісних сайтів , які містять корисну інформацію не тільки для відвідувачів, але й для пошукових систем. Грамотна внутрішня оптимізація сайту є вирішальним фактором для швидкого природного просування ресурсу.
Внутрішні чинники впливають на ранжирування при створенні та просуванні сайтів
Унікальність і релевантність контенту.
Скопійований з чужих сайтів контент ніколи не дасть можливості потрапити вашому сайту в ТОП пошукової видачі по середньочастотного і високочастотні запити. Більш того за копіпаст ресурс може потрапити під бан і для виведення його звідти будуть потрібні значні зусилля і ресурси.
Точне входження ключової фрази в заголовок з тегом Н1.
В ідеалі кожна сторінка сайту повинна просувати один основний запит, тому необхідно використовувати точне входження ключової фрази в заголовок з тегом Н1
Розташування ключових фраз на сторінці сайту.
Необхідно розташовувати ключові фрази якомога ближче початок сторінки. Чим ближче до заголовка знаходиться ключова фраза, тим більшу вагу і значимість вона має для пошукових систем.
Ключові слова - анкор, які містяться в тексті посилань.
Ключові фрази на станиці сайту бажано зробити посиланнями, так як за ключовими фразами з тексту посилання пошуковики визначають релевантність інформації, в документі, на який веде посилання.
Обсяг контенту на сторінці сайту.
Сторінки, що містять невелику кількість тексту, ніколи не зможуть зайняти високі позиції в пошуку - це факт. Тому чим більше інформації і тексту знаходиться на сторінці - тим краще ранжируватиметься сторінка в пошуковиках. Великі тексти особливо люблять Рамблер і MSN.
Кількість ключових фраз на сторінці.
Рекомендований% щільності ключових фраз в кожній тематиці різний. Оптимальна кількість ключевиков для 1 сторінки сайту можна дізнатися, після аналізу успішних сайтів конкурентів.
Повнота і різноманітність контенту.
Пошукові системи люблять сайти, на яких міститься різний контент - не тільки тексти та зображення, але так само відео та аудіо записи.
Візуальне оформлення тексту.
Текст на сайті повинен бути красиво оформлений. Це фактор пошуковики теж беруть до уваги. Ключові слова обов'язково повинні входити в заголовки і виділятися в тексті жирним шрифтом.
Оптимізація під ключові запити тега title.
Тег title - це один з найбільш значущих внутрішніх факторів, який впливає на хороше ранжирування сайту. Грамотне подання цього тега істотно підвищує відсоток кликабельности сторінки в пошуку і піднімає рейтинг сайту в пошуковій системі.
Заповнення для зображень мета тега ALT.
Цей атрибут є найпотужнішим чинником ранжирування зображень і його не можна ігнорувати при розміщенні зображень на сайті.
Атрибут Description.
Грамотно складений тег Description відображається у видачі при описі сторінки. Він часто використовуються пошуковими при формуванні сниппета сторінки.
Юзабіліті сайту.
Чим буде зручніше для більшості користувачів ваш сайт, тим вище будуть поведінкові фактори у ресурсу. Цей показник вимірюється кількістю переглянутих відвідувачами сайту сторінок, часом проведеному на сайті, і заповненням форм зворотного зв'язку або коментарів.
No comments:
Post a Comment