Ця стаття розповість про те, як написати текст для сторінки «Про компанію» і які інструменти можна використовувати для того, щоб підготувати бездоганний текст «Про компанії». При підготовці тексту пам'ятайте про головну мету: викликати бажання дізнатися більше про вашому бізнесі.
Створює емоційний ЗВ'ЯЗОК
По тексту «Про компанію» багато спробують зрозуміти, подобаєтеся ви їм чи ні. Тобто тут працює емоційний зв'язок. Не пишіть занадто довгий текст. Історії - відмінна річ. Добре розказана, захоплююча історія може зробити для вас дуже багато. Довга і нудна історія діє прямо протилежно.
Пишіть цікаво, так щоб читалося на одному диханні
Не бійтеся написати про себе з гумором - це створить більш довірчі відносини
Підкріплюйте цікавим сюжетом сухі факти
Розкажи про себе І покажіть свою КОМАНДУ
Потрібно ретельно продумати, як краще представити себе і свою команду. Багато чого залежить від вашої історії, і від манери викладу. Коротка інформація про співробітників це добре. Але розповідь про компанію в індивідуальній неповторній манері - це ще краще, бо цікаво.
Найкраще зробіть кілька знімків на робочому місці і на корпоративному заході. Встановіть зв'язок між результатом, який отримає ваш клієнт і особами компанії, цей зв'язок має бути очевидна.
Взаємини в колективі завжди цікаві. Вони показують те, що у вашій компанії надають значення командним взаєминам. Дружний колектив - є запорукою довіри. Тут можна розмістити фото на активному відпочинку.
ЦІЛІ І МІСІЯ КОМПАНІЇ
Чітка і визначена позиція - це великий плюс в позиціонуванні компанії. Коли ви відкрито діліться своїми цілями - це дуже зближує при безпосередньому контакті. Напишіть про свою філософію, місію і можливо, принципах.
Виберіть свій курс і політику. Покажіть ніж ви пишаєтеся і до яких цілей прагнете. Такий текст «Про компанію» неодмінно дасть добрі результати: він стане основою для формування лояльності та довіри, які стануть ключовим чинником до зростання числа замовлень і збільшення продажів.
ВИКОРИСТАЙТЕ ЦИФРИ І ДАТИ
Можна написати багато, однак якщо не очевидно, скільки часу ви на ринку, яких успіхів ви досягли, ефективність такого тексту буде не висока. В якості цифр добре вказати кількість виконаних проектів або обсяги продажів, чисельність співробітників і динаміку зростання компанії. Не забувайте про хронологію подій.
ОПИШИТЕ ВАШ ШЛЯХ І «СЕКРЕТИ»
Чесно розкажіть про те, який шлях ви пройшли до сьогоднішніх успіхів. Відверто скажіть про невдачі, адже без них не можна обійтися. Тепер вони позаду і ви переможець, значить, на вашу компанію можна покластися. Всім цікаво подивитися що є «за лаштунками». Покажіть на відео те, чим ви займаєтеся, або зробіть кілька фото виробничого процесу - це теж зближує.
СПІВПРАЦЯ ТА ПАРТНЕРСТВО
У цій частині розкажіть про те, як ви шукайте партнерів, на яких принципах засновуєте партнерські взаємини. Таким чином, ви продемонструєте, що вам не байдуже, кому довіряти. Це формує образ компанії з мудрим і надійним лідером, який формує дружну команду однодумців.
ДОКАЗИ ВАШОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Підтвердженням вашого професіоналізму та компетентності є позитивні публікації в пресі, ваші нагороди та сертифікати. Їх можна розмістити в тілі самої сторінки «Про компанію» або зробити посилання, при згадці про них на окрему сторінку.
Не забудьте про відгуки клієнтів - це потужний інструмент, який формує довіру. Коли ваші потенційні клієнти бачать або чують (тут йде про відео відгуках), що інші вже скористалися послугами чи залишилися задоволені придбаним товаром, і він користується попитом, це заспокоює, підсилює довіру і радує одночасно.
Как написать идеальный текст О компании - рекомендации веб студии Аванзет
Резюме: як підготувати ідеальний текст «Про компанію»
Не обов'язково при підготовці тексту «Про компанію» описувати все перераховане вище. Але важливо розставити акценти на тому, що найбільш важливо для вас. Сформувати потрібний образ компанії і дати зрозуміти, яку користь дет ця інформація.
Розділ «Про компанію» при грамотному підході повинен стати запорукою успіху та розвитку вашого бізнесу. Найголовніше - це ефектно подати інформацію, щоб вона «дійшла до мети». Зробіть візуалізацію - направте ваших потенційних клієнтів в потрібне місце. Той кото прочитав ваш текст «Про компанію» повинен неодмінно вчинити певну, потрібну вам дію:
Підписатися на вашу розсилку
Порекомендувати вас друзям в соціальних мережах
Або замовити зворотний дзвінок
Залучіть увагу до потрібного дії за допомогою інфографіки , розмістіть її внизу сторінки або в футере. Однак уникайте прямого наказового способу «Купи!», Воно відлякує і дратує. Використовуйте вирази, де говоритися про вигоду і запропонуйте безкоштовну консультацію.
Створює емоційний ЗВ'ЯЗОК
По тексту «Про компанію» багато спробують зрозуміти, подобаєтеся ви їм чи ні. Тобто тут працює емоційний зв'язок. Не пишіть занадто довгий текст. Історії - відмінна річ. Добре розказана, захоплююча історія може зробити для вас дуже багато. Довга і нудна історія діє прямо протилежно.
Пишіть цікаво, так щоб читалося на одному диханні
Не бійтеся написати про себе з гумором - це створить більш довірчі відносини
Підкріплюйте цікавим сюжетом сухі факти
Розкажи про себе І покажіть свою КОМАНДУ
Потрібно ретельно продумати, як краще представити себе і свою команду. Багато чого залежить від вашої історії, і від манери викладу. Коротка інформація про співробітників це добре. Але розповідь про компанію в індивідуальній неповторній манері - це ще краще, бо цікаво.
Найкраще зробіть кілька знімків на робочому місці і на корпоративному заході. Встановіть зв'язок між результатом, який отримає ваш клієнт і особами компанії, цей зв'язок має бути очевидна.
Взаємини в колективі завжди цікаві. Вони показують те, що у вашій компанії надають значення командним взаєминам. Дружний колектив - є запорукою довіри. Тут можна розмістити фото на активному відпочинку.
ЦІЛІ І МІСІЯ КОМПАНІЇ
Чітка і визначена позиція - це великий плюс в позиціонуванні компанії. Коли ви відкрито діліться своїми цілями - це дуже зближує при безпосередньому контакті. Напишіть про свою філософію, місію і можливо, принципах.
Виберіть свій курс і політику. Покажіть ніж ви пишаєтеся і до яких цілей прагнете. Такий текст «Про компанію» неодмінно дасть добрі результати: він стане основою для формування лояльності та довіри, які стануть ключовим чинником до зростання числа замовлень і збільшення продажів.
ВИКОРИСТАЙТЕ ЦИФРИ І ДАТИ
Можна написати багато, однак якщо не очевидно, скільки часу ви на ринку, яких успіхів ви досягли, ефективність такого тексту буде не висока. В якості цифр добре вказати кількість виконаних проектів або обсяги продажів, чисельність співробітників і динаміку зростання компанії. Не забувайте про хронологію подій.
ОПИШИТЕ ВАШ ШЛЯХ І «СЕКРЕТИ»
Чесно розкажіть про те, який шлях ви пройшли до сьогоднішніх успіхів. Відверто скажіть про невдачі, адже без них не можна обійтися. Тепер вони позаду і ви переможець, значить, на вашу компанію можна покластися. Всім цікаво подивитися що є «за лаштунками». Покажіть на відео те, чим ви займаєтеся, або зробіть кілька фото виробничого процесу - це теж зближує.
СПІВПРАЦЯ ТА ПАРТНЕРСТВО
У цій частині розкажіть про те, як ви шукайте партнерів, на яких принципах засновуєте партнерські взаємини. Таким чином, ви продемонструєте, що вам не байдуже, кому довіряти. Це формує образ компанії з мудрим і надійним лідером, який формує дружну команду однодумців.
ДОКАЗИ ВАШОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Підтвердженням вашого професіоналізму та компетентності є позитивні публікації в пресі, ваші нагороди та сертифікати. Їх можна розмістити в тілі самої сторінки «Про компанію» або зробити посилання, при згадці про них на окрему сторінку.
Не забудьте про відгуки клієнтів - це потужний інструмент, який формує довіру. Коли ваші потенційні клієнти бачать або чують (тут йде про відео відгуках), що інші вже скористалися послугами чи залишилися задоволені придбаним товаром, і він користується попитом, це заспокоює, підсилює довіру і радує одночасно.
Как написать идеальный текст О компании - рекомендации веб студии Аванзет
Резюме: як підготувати ідеальний текст «Про компанію»
Не обов'язково при підготовці тексту «Про компанію» описувати все перераховане вище. Але важливо розставити акценти на тому, що найбільш важливо для вас. Сформувати потрібний образ компанії і дати зрозуміти, яку користь дет ця інформація.
Розділ «Про компанію» при грамотному підході повинен стати запорукою успіху та розвитку вашого бізнесу. Найголовніше - це ефектно подати інформацію, щоб вона «дійшла до мети». Зробіть візуалізацію - направте ваших потенційних клієнтів в потрібне місце. Той кото прочитав ваш текст «Про компанію» повинен неодмінно вчинити певну, потрібну вам дію:
Підписатися на вашу розсилку
Порекомендувати вас друзям в соціальних мережах
Або замовити зворотний дзвінок
Залучіть увагу до потрібного дії за допомогою інфографіки , розмістіть її внизу сторінки або в футере. Однак уникайте прямого наказового способу «Купи!», Воно відлякує і дратує. Використовуйте вирази, де говоритися про вигоду і запропонуйте безкоштовну консультацію.
No comments:
Post a Comment