Розкрутка і просування сайту в Google має ряд своїх особливостей.
Є кілька нескладних правил, за допомогою яких розкрутка Вашого сайту в Google буде не складною.
1. Починайте будувати зміст сайту. Перш ніж навіть вибрати доменне ім'я для сайту, відмітьте для себе наступне - необхідно мати 100 сторінок сайту. Це, причому, тільки для початку. Це тільки сторінки з реальним змістом - не списком посилань, вступні сторінки і що-небудь подібне.
2. Доменне ім'я - легко запам'ятовується і осмислене. Не треба вставляти ключові слова - вам треба створити бренд, торгову марку, які будуть легко запам'ятовуватися. Часи доменів з ключових слів пройшли. Повчіться на прикладі GoTo.com, який нещодавно став Overture.com - на мою думку, це був один з кращих прикладів створення бренду в Інтернет, який, до речі, зажадав відкинути цілі роки, витрачені на створення іншого бренду.
3. Дизайн сайту - чим простіше, тим краще. Тексту повинно бути більше, ніж тегів розмітки. Сторінки повинні бути видно в будь-якому броузері - від lynx до IE 6.0 - намагайтеся дотримуватися стандарт HTML 3.2. Чи не схоже, щоб роботи розуміли HTML 4.0. Утримуйтеся від всякого роду тягарів на сторінці - Flash, Java, JavaScript - вони, як правило, мало допомагають сайту, але можуть серйозно пошкодити з цілого ряду причин, і нелюбов розвідувачів до них лише одна з них.
Будуйте сайт структурно зрозумілим. Включайте в імена директорій слова запитів, які ви хочете "перекрити". Можете вчинити інакше і всі сторінки покласти в кореневу директорію - не дивлячись на протилежність ради, він непогано спрацьовує на багатьох пошукачах, і в т.ч. на Гуглі.
Утримайтеся від непотрібних посилань, що засмічують сайт, наприклад, "Best viewed with", лічильників, кнопочок, і т.д. Зробіть його простим і професійно виглядаючим. Повчіться на прикладі самого Google - простота - ось що хоче відвідувач.
Швидкість завантаження - це ще не все. Ваш сайт повинен відгукуватися миттєво. Якщо після переходу на сайт в броузері нічого не відбувається протягом 3-4 секунд - у вас є проблеми. Цей час може мінятися залежно від місцезнаходження сервера, але сайт, розташований у вашій країні, повинен відгукуватися протягом 3-4 секунд. Секундою більше - і ви починаєте втрачати аудиторію, по 10% приблизно за кожну секунду. Тим часом, 10% можуть бути різницею між успіхом і невдачею.
4 .Страніци. Розмір сторінок - чим менше, тим краще. Постарайтеся не перевищити 12 кБ.
5. Зміст - зробіть одну сторінку з текстом і викладайте по 200-250 слів на день.
6. Частота, положення і т.д. - Простий, старомодний стиль тут найбільш доречний. Увімкніть ключове слово по разу в title, description, тезі H1, тексті посилання, жирним шрифтом, курсивом, на початку сторінки. Постарайтеся витримувати частоту вживання ключового слова в межах від 5 до 20%. Використовуйте красиві фрази і перевірте їх написання. Пошукові системи все частіше застосовують автоматичне коректування запитів і немає ніяких причин цим нехтувати.
7. Зовнішні посилання - поставте на кожній сторінці посилання на один або два сайти, які добре знаходяться по потрібних вам запитах. При просуванні, або розкручування сайту в Гуглі - використовуйте ці запити в тексті посилань - це виявиться вельми корисним в майбутньому.
8. Перехресні посилання - зв'яжіть ними сторінки сайту. Якщо сторінка про їжу, переконайтеся, що на ній є посилання на сторінки про яблука і овочах. Саме для Google дуже важливо пов'язувати посиланнями подібні по темі сторінки, тому в цьому випадку ви переносите PageRank однієї сторінки на інші сторінки свого сайту. Не треба робити саму релевантну сторінку, яка представлятиме собою весь сайт. Зробіть 50 сторінок, які приноситимуть по одному відвідувачу в добу, а не одну сторінку, на яку прийде 50 відвідувачів.
9. Не користуйтесь послугами віртуального хостингу - сайт повинен мати свою IP-адресу. Переконайтеся, що робот зможе пройти по сайту. Усі сторінки повинні містити посилання не менше ніж на дві інші сторінки сайту, причому не глибше, ніж на два рівні від кореня сайту. Пролінкуйте всю тему по вертикалі. Меню на кожній сторінці має містити посилання на головні сторінки тим. І не викладайте сайт в Мережу, поки він не готовий. Краще не викладати його взагалі, ніж викласти незакінчений сайт. Не псуйте все з самого початку. Надішліть сайт в ODP. Якщо ви запланували витрати на просування сайту, відправте його також в LookSmart і Yahoo. Якщо ні - спробуйте удачі з безкоштовним сервісом Yahoo.
10. Надішліть головну сторінку сайту в наступні системи - Google, Fast, Altavista, WiseNut, DirectHit і HotBot. Коли відкриється можливість додати сайт в Teoma, скористайтеся цим. А поки наступає найскладніший період - забудьте про сабміта на наступні 6 місяців. Все - відправили і забудьте.
11. Запасіться хорошим аналізатором логів. Не використовуйте графічний лічильник - це для ламеров. Якщо ваш хостинг не дає можливості працювати з логами серверу - виберіть інший. Вам потрібна повна статистика відвідувань вашого сайту.
12. Слідкуйте за відвідуваннями роботів. Переконайтеся, що вони прочитали весь сайт. Якщо ні - перевірте систему посилань на сайті. Робот повинен пройти по ній, прочитавши всі сторінки на сайті. Не турбуйтеся, якщо роботу потрібно два візиту для індексації - зазвичай саме так індексує Google або Fast. Решта системи практично гарантовано додадуть протягом 6 місяців.
13. Надішліть сайт в тематичні директорії - практично в кожній ніші є така.
14. Міняйтеся посиланнями. Подивіться на близькі вам по набору ключових слів сайти - скористайтеся для цього Google Directory - версією ODP для Google. Найкраще це робити після включення вашого сайту в ODP. Знайдіть сайти, які мають сторінки для обміну посиланнями, і просто запропонуєте обмін. Посилання ставте відповідно до теми сайту, з яким змінюєтеся.
Не переживайте, якщо вам відмовили в обміні. Продовжуйте роботу. Намагайтеся мінятися мінімум з одним сайтом в день. Звичайного листа цілком достатньо для цього. Не переживайте, якщо якийсь сайт не хоче мінятися посиланнями - вони захочуть, обов'язково захочуть.
15. Додайте по одній сторінці на сайт в день. Чим вони ближче тематично решті сайту, тим краще. Утримуйтеся від занадто аматорських, особистих статей - пишіть статті, які будуть цікаві основної аудиторії. Відточуйте свою майстерність, намацайте стиль, який відповідатиме її побажанням. Короткі пропозиції, рубані фрази, короткі шматки тексту - щось, що можна швидко прочитати.
Більшість відвідувачів не читають, вони сканують сторінки. Ось чому необхідно робити невеликі сторінки. У людей є заняття трохи краще, ніж чекати завантаження вашої сторінки і розбиратися в суперкруті меню на флеш. Якщо якийсь великий сайт використовує флеш - це не означає, що вам теж варто це робити. Використовуйте заголовки і фрази, виділені жирним текстом - вони спрацюють як роздільники, очі відвідувачів будуть чіплятися за них.
16. Не використовуйте що-небудь, що може бути визнано трюкацтвом, некоректним поводженням з юзером і т.д.
17. Якщо ви отримуєте лист з проханням обмінятися посиланнями - перевірте сайт, який про це просить. Перевірте PageRank сайту в Google, каталоги. Не ставте посилання на сміття, тільки тому, що вони про це попросили. Переконайтеся, що сайт схожий на вас і схожий по темі.
18. Використовуйте всякого роду сервіси, на зразок "Повідомте одному", форуми, листи розсилки для розширення кола відвідувачів сайту. Знайдіть провідні форуми у вашій ніші і вивчіть їх детально.
Не використовуйте сервіси, які вставляють стрічку новин, рекламу і т.п. в сторінки вашого сайту.
19. Намагайтеся не перетворювати ваш сайт в онлайнову версію рекламної брошури. Люди приходять не почитати "ваш" контент - вони приходять знайти щось для себе. Постарайтеся поменше писати про себе і своїх продуктах. (Здивовані? Угу, я розумію вас.)
20. Публікуйте мінімум одну сторінку з хорошим змістом в день.
Зверніться до сервісу Overture - він допоможе знайти теми для нових статей.
21. Вивчайте логи. Через 30-60 днів ви почнете помічати відвідувачів з пошукових серверів. Перевірте ключові слова, за якими вас знаходять. Чому вони виглядають саме так? Чому люди використовують такі запити, щоб знайти ваш сайт? Якщо ви виявили, що пропустили якусь тему - додайте сторінку про це. Перебудуйте сайт, щоб дати пошуковику те, що він хоче. Пошуковики скажуть вам, що саме потрібно людям - у ваших логфайлів приховано золото, питання лише в тому, щоб добути його.
22. Залишайтеся в курсі змін у вашій ніші.
Якщо великий сайт виходить на ринок з новим продуктом в кінці року, підготуйте статтю про нього в жовтні і викладіть на сайт. Якраз до грудня вона потрапить в базу пошукача - пошукайте в Google сайти про Windows XP, вони були готові ще влітку.
23. Друзі і сім'я. Спілкування в мережі важливо для успіху сайту. Тут зіграє свою роль весь час, витрачений вами на спілкування на форумах. Пам'ятайте при цьому - мовчання марно. Цінність будь-якого форуму в спілкуванні з колегами. Краще запам'ятовується отримане в спілкуванні - а не в читанні.
Спілкування в Мережі позначається в обміні посиланнями, отриманих радах, і в цілому включає вас в коло людей, що займаються тією ж темою.
24. Створюючи по одній сторінці в день, будьте готові до того, що натхнення відвідає вас в самий невідповідний момент. Якщо яка-небудь думка прийшла до вас в душі або за столом - запишіть її! Через 10 хвилин ви не зможете пригадати яку-небудь деталь або всю ідею в цілому. Запишіть це так, щоб після пригадати всі деталі. Коли натхнення пройде, ви зможете повернутися до записаного.
25. Через 6 місяців перевірте, проіндексовані чи ваш сайт пошуковими системами. Якщо ні - повторіть сабміт. Не забудьте перевірити, чи не з'явилися нові каталоги.
26. Робіть по сторінці в день і викладайте на сайт. Вловили думку? Google любить зміст, багато хорошого контента. Намагайтеся закрити великий діапазон запитів. До кінця року у вас має бути близько 400 сторінок на сайті.
Втілюючи ці 26 пунктів в життя, і я гарантую, що через рік у вас вийде успішний сайт. Він буде отримувати приблизно від 500 від 2000 відвідувачів з пошукових систем в добу. Що ви зробите з цим трафіком - ваша справа, але, думаю, що цієї кількості цілком вистачає, щоб зробити що-небудь.
Як саме працює пошукова машина в Гуглі.
Новаторство PageRank.
Google змусив світ пошукових систем перевернутися з ніг на голову завдяки своїй концепції PageRank, яка виявилася справжнім технологічним проривом і яку зараз використовує більшість провідних пошукових систем для забезпечення більш якісного пошуку.
Принцип роботи PageRank.
«Технологія пошуку PageRank компанії Google працює шляхом, в першу чергу, встановлення структури посилань у всій мережі, а затії ранжуючи кожну окрему сторінку, грунтуючись на числі і значущості посилань на неї на інших сторінках», - каже інженер з програмного забезпечення Google Мет Катс ( Matt Cuts). З розмови з ним можна зробити висновок, що значимість посилань (популярність і релевантність зворотних посилань) набагато більш важлива, ніж їх число.
Чи є у Google слабкі місця?
Google працює краще, коли потрібно знайти конкретну, специфічну інформацію (наприклад, «снігопади в Швеції»), ніж при абстрактних запитах (наприклад, «собаки»), оскільки результатів не об'єднуються в категорії, і при занадто широкому запиті їх виявляється дуже багато . До речі, чи знаєте ви, що в рамках пошукової системи існує каталог, де сайти розподілені за категоріями, але більшість користувачів використовують саме Google.com.
Формула успіху Google.
У Google два головних джерела доходів: реклама та пошукові сервіси. Катс стверджує, що в їхній програмі Ad Words рівень кліків по посиланнях в даний час майже в п'ять разів перевищує такий у традиційній банерній рекламі.
Однак, як видно, дійсно серйозні доходи приносять Google його послуги з надання пошукових сервісів для великих порталів і пошукових сайтів. Google має близько 130 клієнтів більш ніж в 30 країнах. Серед них Yahoo! і його міжнародні ресурси, Sony та афілійовані компанії, AOL / Netscape, Cisco Systems і багато інших.
Як працює алгоритм Google.
Google володіє сайти в залежності від вмісту сторінки і ключових фраз в заголовку і описі. Робот «читає» мета-теги опису та ключових слів, враховуючи популярність сторінки, засновану на числі і значущості сайтів на неї посилаються.
Як отримати високий рейтинг? Правила досить прості. «Уникайте зритого тексту і прихованих посилань, клоакинга, редиректів, що повторює змісту на різних доменах і дорвеев. Вебмайстрам також краще утриматися від використання програм, що посилають автоматичні запити в Google. Найгірше - це намагатися обманювати: будь-які здаються простими шляхи підвищення PageRank або рейтингу зазвичай приносять більше шкоди, ніж користі. Чи не перевантажуйте себе обміном посиланнями, підписуванням гостьових книг та іншими вивертами: краще використання часу вебмастера - це розробка якісного контенту і чесне просування сайту. Коли Google застосовує заходи проти спаму, наприклад, проти клоакинга, іноді ми виключаємо з області пошуку не тільки відповідний домен, але й основний сайт ».
Погляд у майбутнє.
Google хоче отримати більш глибокий, частіше оновлюється і більш персоналізований індекс. Користувачам потрібні, в першу чергу, релевантні результати, але вони також хочуть і швидкого, чистого і чесного пошуку. «Головне достоїнство HTML-коду - це те, що написати його може майже кожен. Це одна з причин такого бурхливого зростання WWW в останні роки.
Як глибоко Google робить аналіз.
Google підтримує сотні форматів файлів, які зустрічаються в мережі: PDF, RTF, PostScript, Word, Excel, PowerPoint та інші. Він переглядає і враховує у своїй базі даних мільйони динамічних сторінок. Кожні 28 днів Google індексує 3000000000 веб-документів, в тому числі більше трьох мільйонів нових сторінок щодня. Індексування новин дозволяє вам отримати останні заголовки інформаційних агентств при пошуку по «новинним» запитам.
Є кілька нескладних правил, за допомогою яких розкрутка Вашого сайту в Google буде не складною.
1. Починайте будувати зміст сайту. Перш ніж навіть вибрати доменне ім'я для сайту, відмітьте для себе наступне - необхідно мати 100 сторінок сайту. Це, причому, тільки для початку. Це тільки сторінки з реальним змістом - не списком посилань, вступні сторінки і що-небудь подібне.
2. Доменне ім'я - легко запам'ятовується і осмислене. Не треба вставляти ключові слова - вам треба створити бренд, торгову марку, які будуть легко запам'ятовуватися. Часи доменів з ключових слів пройшли. Повчіться на прикладі GoTo.com, який нещодавно став Overture.com - на мою думку, це був один з кращих прикладів створення бренду в Інтернет, який, до речі, зажадав відкинути цілі роки, витрачені на створення іншого бренду.
3. Дизайн сайту - чим простіше, тим краще. Тексту повинно бути більше, ніж тегів розмітки. Сторінки повинні бути видно в будь-якому броузері - від lynx до IE 6.0 - намагайтеся дотримуватися стандарт HTML 3.2. Чи не схоже, щоб роботи розуміли HTML 4.0. Утримуйтеся від всякого роду тягарів на сторінці - Flash, Java, JavaScript - вони, як правило, мало допомагають сайту, але можуть серйозно пошкодити з цілого ряду причин, і нелюбов розвідувачів до них лише одна з них.
Будуйте сайт структурно зрозумілим. Включайте в імена директорій слова запитів, які ви хочете "перекрити". Можете вчинити інакше і всі сторінки покласти в кореневу директорію - не дивлячись на протилежність ради, він непогано спрацьовує на багатьох пошукачах, і в т.ч. на Гуглі.
Утримайтеся від непотрібних посилань, що засмічують сайт, наприклад, "Best viewed with", лічильників, кнопочок, і т.д. Зробіть його простим і професійно виглядаючим. Повчіться на прикладі самого Google - простота - ось що хоче відвідувач.
Швидкість завантаження - це ще не все. Ваш сайт повинен відгукуватися миттєво. Якщо після переходу на сайт в броузері нічого не відбувається протягом 3-4 секунд - у вас є проблеми. Цей час може мінятися залежно від місцезнаходження сервера, але сайт, розташований у вашій країні, повинен відгукуватися протягом 3-4 секунд. Секундою більше - і ви починаєте втрачати аудиторію, по 10% приблизно за кожну секунду. Тим часом, 10% можуть бути різницею між успіхом і невдачею.
4 .Страніци. Розмір сторінок - чим менше, тим краще. Постарайтеся не перевищити 12 кБ.
5. Зміст - зробіть одну сторінку з текстом і викладайте по 200-250 слів на день.
6. Частота, положення і т.д. - Простий, старомодний стиль тут найбільш доречний. Увімкніть ключове слово по разу в title, description, тезі H1, тексті посилання, жирним шрифтом, курсивом, на початку сторінки. Постарайтеся витримувати частоту вживання ключового слова в межах від 5 до 20%. Використовуйте красиві фрази і перевірте їх написання. Пошукові системи все частіше застосовують автоматичне коректування запитів і немає ніяких причин цим нехтувати.
7. Зовнішні посилання - поставте на кожній сторінці посилання на один або два сайти, які добре знаходяться по потрібних вам запитах. При просуванні, або розкручування сайту в Гуглі - використовуйте ці запити в тексті посилань - це виявиться вельми корисним в майбутньому.
8. Перехресні посилання - зв'яжіть ними сторінки сайту. Якщо сторінка про їжу, переконайтеся, що на ній є посилання на сторінки про яблука і овочах. Саме для Google дуже важливо пов'язувати посиланнями подібні по темі сторінки, тому в цьому випадку ви переносите PageRank однієї сторінки на інші сторінки свого сайту. Не треба робити саму релевантну сторінку, яка представлятиме собою весь сайт. Зробіть 50 сторінок, які приноситимуть по одному відвідувачу в добу, а не одну сторінку, на яку прийде 50 відвідувачів.
9. Не користуйтесь послугами віртуального хостингу - сайт повинен мати свою IP-адресу. Переконайтеся, що робот зможе пройти по сайту. Усі сторінки повинні містити посилання не менше ніж на дві інші сторінки сайту, причому не глибше, ніж на два рівні від кореня сайту. Пролінкуйте всю тему по вертикалі. Меню на кожній сторінці має містити посилання на головні сторінки тим. І не викладайте сайт в Мережу, поки він не готовий. Краще не викладати його взагалі, ніж викласти незакінчений сайт. Не псуйте все з самого початку. Надішліть сайт в ODP. Якщо ви запланували витрати на просування сайту, відправте його також в LookSmart і Yahoo. Якщо ні - спробуйте удачі з безкоштовним сервісом Yahoo.
10. Надішліть головну сторінку сайту в наступні системи - Google, Fast, Altavista, WiseNut, DirectHit і HotBot. Коли відкриється можливість додати сайт в Teoma, скористайтеся цим. А поки наступає найскладніший період - забудьте про сабміта на наступні 6 місяців. Все - відправили і забудьте.
11. Запасіться хорошим аналізатором логів. Не використовуйте графічний лічильник - це для ламеров. Якщо ваш хостинг не дає можливості працювати з логами серверу - виберіть інший. Вам потрібна повна статистика відвідувань вашого сайту.
12. Слідкуйте за відвідуваннями роботів. Переконайтеся, що вони прочитали весь сайт. Якщо ні - перевірте систему посилань на сайті. Робот повинен пройти по ній, прочитавши всі сторінки на сайті. Не турбуйтеся, якщо роботу потрібно два візиту для індексації - зазвичай саме так індексує Google або Fast. Решта системи практично гарантовано додадуть протягом 6 місяців.
13. Надішліть сайт в тематичні директорії - практично в кожній ніші є така.
14. Міняйтеся посиланнями. Подивіться на близькі вам по набору ключових слів сайти - скористайтеся для цього Google Directory - версією ODP для Google. Найкраще це робити після включення вашого сайту в ODP. Знайдіть сайти, які мають сторінки для обміну посиланнями, і просто запропонуєте обмін. Посилання ставте відповідно до теми сайту, з яким змінюєтеся.
Не переживайте, якщо вам відмовили в обміні. Продовжуйте роботу. Намагайтеся мінятися мінімум з одним сайтом в день. Звичайного листа цілком достатньо для цього. Не переживайте, якщо якийсь сайт не хоче мінятися посиланнями - вони захочуть, обов'язково захочуть.
15. Додайте по одній сторінці на сайт в день. Чим вони ближче тематично решті сайту, тим краще. Утримуйтеся від занадто аматорських, особистих статей - пишіть статті, які будуть цікаві основної аудиторії. Відточуйте свою майстерність, намацайте стиль, який відповідатиме її побажанням. Короткі пропозиції, рубані фрази, короткі шматки тексту - щось, що можна швидко прочитати.
Більшість відвідувачів не читають, вони сканують сторінки. Ось чому необхідно робити невеликі сторінки. У людей є заняття трохи краще, ніж чекати завантаження вашої сторінки і розбиратися в суперкруті меню на флеш. Якщо якийсь великий сайт використовує флеш - це не означає, що вам теж варто це робити. Використовуйте заголовки і фрази, виділені жирним текстом - вони спрацюють як роздільники, очі відвідувачів будуть чіплятися за них.
16. Не використовуйте що-небудь, що може бути визнано трюкацтвом, некоректним поводженням з юзером і т.д.
17. Якщо ви отримуєте лист з проханням обмінятися посиланнями - перевірте сайт, який про це просить. Перевірте PageRank сайту в Google, каталоги. Не ставте посилання на сміття, тільки тому, що вони про це попросили. Переконайтеся, що сайт схожий на вас і схожий по темі.
18. Використовуйте всякого роду сервіси, на зразок "Повідомте одному", форуми, листи розсилки для розширення кола відвідувачів сайту. Знайдіть провідні форуми у вашій ніші і вивчіть їх детально.
Не використовуйте сервіси, які вставляють стрічку новин, рекламу і т.п. в сторінки вашого сайту.
19. Намагайтеся не перетворювати ваш сайт в онлайнову версію рекламної брошури. Люди приходять не почитати "ваш" контент - вони приходять знайти щось для себе. Постарайтеся поменше писати про себе і своїх продуктах. (Здивовані? Угу, я розумію вас.)
20. Публікуйте мінімум одну сторінку з хорошим змістом в день.
Зверніться до сервісу Overture - він допоможе знайти теми для нових статей.
21. Вивчайте логи. Через 30-60 днів ви почнете помічати відвідувачів з пошукових серверів. Перевірте ключові слова, за якими вас знаходять. Чому вони виглядають саме так? Чому люди використовують такі запити, щоб знайти ваш сайт? Якщо ви виявили, що пропустили якусь тему - додайте сторінку про це. Перебудуйте сайт, щоб дати пошуковику те, що він хоче. Пошуковики скажуть вам, що саме потрібно людям - у ваших логфайлів приховано золото, питання лише в тому, щоб добути його.
22. Залишайтеся в курсі змін у вашій ніші.
Якщо великий сайт виходить на ринок з новим продуктом в кінці року, підготуйте статтю про нього в жовтні і викладіть на сайт. Якраз до грудня вона потрапить в базу пошукача - пошукайте в Google сайти про Windows XP, вони були готові ще влітку.
23. Друзі і сім'я. Спілкування в мережі важливо для успіху сайту. Тут зіграє свою роль весь час, витрачений вами на спілкування на форумах. Пам'ятайте при цьому - мовчання марно. Цінність будь-якого форуму в спілкуванні з колегами. Краще запам'ятовується отримане в спілкуванні - а не в читанні.
Спілкування в Мережі позначається в обміні посиланнями, отриманих радах, і в цілому включає вас в коло людей, що займаються тією ж темою.
24. Створюючи по одній сторінці в день, будьте готові до того, що натхнення відвідає вас в самий невідповідний момент. Якщо яка-небудь думка прийшла до вас в душі або за столом - запишіть її! Через 10 хвилин ви не зможете пригадати яку-небудь деталь або всю ідею в цілому. Запишіть це так, щоб після пригадати всі деталі. Коли натхнення пройде, ви зможете повернутися до записаного.
25. Через 6 місяців перевірте, проіндексовані чи ваш сайт пошуковими системами. Якщо ні - повторіть сабміт. Не забудьте перевірити, чи не з'явилися нові каталоги.
26. Робіть по сторінці в день і викладайте на сайт. Вловили думку? Google любить зміст, багато хорошого контента. Намагайтеся закрити великий діапазон запитів. До кінця року у вас має бути близько 400 сторінок на сайті.
Втілюючи ці 26 пунктів в життя, і я гарантую, що через рік у вас вийде успішний сайт. Він буде отримувати приблизно від 500 від 2000 відвідувачів з пошукових систем в добу. Що ви зробите з цим трафіком - ваша справа, але, думаю, що цієї кількості цілком вистачає, щоб зробити що-небудь.
Як саме працює пошукова машина в Гуглі.
Новаторство PageRank.
Google змусив світ пошукових систем перевернутися з ніг на голову завдяки своїй концепції PageRank, яка виявилася справжнім технологічним проривом і яку зараз використовує більшість провідних пошукових систем для забезпечення більш якісного пошуку.
Принцип роботи PageRank.
«Технологія пошуку PageRank компанії Google працює шляхом, в першу чергу, встановлення структури посилань у всій мережі, а затії ранжуючи кожну окрему сторінку, грунтуючись на числі і значущості посилань на неї на інших сторінках», - каже інженер з програмного забезпечення Google Мет Катс ( Matt Cuts). З розмови з ним можна зробити висновок, що значимість посилань (популярність і релевантність зворотних посилань) набагато більш важлива, ніж їх число.
Чи є у Google слабкі місця?
Google працює краще, коли потрібно знайти конкретну, специфічну інформацію (наприклад, «снігопади в Швеції»), ніж при абстрактних запитах (наприклад, «собаки»), оскільки результатів не об'єднуються в категорії, і при занадто широкому запиті їх виявляється дуже багато . До речі, чи знаєте ви, що в рамках пошукової системи існує каталог, де сайти розподілені за категоріями, але більшість користувачів використовують саме Google.com.
Формула успіху Google.
У Google два головних джерела доходів: реклама та пошукові сервіси. Катс стверджує, що в їхній програмі Ad Words рівень кліків по посиланнях в даний час майже в п'ять разів перевищує такий у традиційній банерній рекламі.
Однак, як видно, дійсно серйозні доходи приносять Google його послуги з надання пошукових сервісів для великих порталів і пошукових сайтів. Google має близько 130 клієнтів більш ніж в 30 країнах. Серед них Yahoo! і його міжнародні ресурси, Sony та афілійовані компанії, AOL / Netscape, Cisco Systems і багато інших.
Як працює алгоритм Google.
Google володіє сайти в залежності від вмісту сторінки і ключових фраз в заголовку і описі. Робот «читає» мета-теги опису та ключових слів, враховуючи популярність сторінки, засновану на числі і значущості сайтів на неї посилаються.
Як отримати високий рейтинг? Правила досить прості. «Уникайте зритого тексту і прихованих посилань, клоакинга, редиректів, що повторює змісту на різних доменах і дорвеев. Вебмайстрам також краще утриматися від використання програм, що посилають автоматичні запити в Google. Найгірше - це намагатися обманювати: будь-які здаються простими шляхи підвищення PageRank або рейтингу зазвичай приносять більше шкоди, ніж користі. Чи не перевантажуйте себе обміном посиланнями, підписуванням гостьових книг та іншими вивертами: краще використання часу вебмастера - це розробка якісного контенту і чесне просування сайту. Коли Google застосовує заходи проти спаму, наприклад, проти клоакинга, іноді ми виключаємо з області пошуку не тільки відповідний домен, але й основний сайт ».
Погляд у майбутнє.
Google хоче отримати більш глибокий, частіше оновлюється і більш персоналізований індекс. Користувачам потрібні, в першу чергу, релевантні результати, але вони також хочуть і швидкого, чистого і чесного пошуку. «Головне достоїнство HTML-коду - це те, що написати його може майже кожен. Це одна з причин такого бурхливого зростання WWW в останні роки.
Як глибоко Google робить аналіз.
Google підтримує сотні форматів файлів, які зустрічаються в мережі: PDF, RTF, PostScript, Word, Excel, PowerPoint та інші. Він переглядає і враховує у своїй базі даних мільйони динамічних сторінок. Кожні 28 днів Google індексує 3000000000 веб-документів, в тому числі більше трьох мільйонів нових сторінок щодня. Індексування новин дозволяє вам отримати останні заголовки інформаційних агентств при пошуку по «новинним» запитам.
No comments:
Post a Comment