Thursday, March 19, 2015

Створення сайтів | Словник термінів

Аліас. Альтернативне доменне ім'я сайту, за допомогою якого можна вийти на сайт точно також, як і за допомогою основного імені.

Апдейт. Update. Оновлення результатів пошуку в пошуковій системі, пов'язане зі зміною алгоритму ранжирування, або з урахуванням ситуації, що змінилася з цитуванням сайтів.

Бан. Жаргонний вислів вебмайстрів, походить від англійського ban - забороняти, означає спосіб покарання пошуковою машиною за застосування спамерських прийомів, який полягає в забороні сайту до індексації і видалення його з бази. Які б зусилля не були вкладені в оптимізацію сайту, після бана жодного відвідувача з даної пошукової системи не прийде. Відновлення в індексі не гарантовано, звичайно вимагає особистого листування з розробниками і в будь-якому випадку займає тривалий час.

Банер. Banner. Картинка рекламного змісту, що є посиланням на рекламований ресурс.

Браузер. Програма перегляду, browser. Програма, встановлена ??на комп'ютері користувача і дозволяє переглядати документи в певних форматах (html, xml та ін.). Програма дозволяє ввести в поле адреси URL сайту і, за наявності з'єднання з Інтернетом, отримати вказану сторінку з веб-сервера.

Веб-дизайн. Окремий випадок промислового дизайну. Вид художньо-проектної діяльності, спрямований на створення та забезпечення зручності використання веб-ресурсів.

Вага ключового слова. Keyword weight. Ставлення частоти використання ключового слова до загальної кількості слів на індексованою сторінці, виражене у відсотках. У загальному випадку, збільшення ваги ключового слова на сторінці веде до підвищення її релевантності. Але існує межа, перевищення якого розцінюється як спам і веде до виключення сторінки з індексу.

ВІЦ. Зважений індекс цитування (ІЦ) Яндекса, що враховує число сторінок, що посилаються на сайт, і власний ВІЦ цих сторінок. Розраховується для кожної сторінки в базі Яндекса. Оновлюється два рази на тиждень. Є одним з факторів, що впливають на положення сторінки в результатах пошуку Яндекса.

Вхідна сторінка. Вхідна сторінка - сторінка сайту, оптимізована під одну або декілька пошукових фраз з метою попадання на високі місця в результатах пошуку. Автоматично створений дорвей містить випадковий текст, в якому періодично зустрічається потрібна пошукова фраза, і тому не приносить відвідувачеві ніякої користі. Створений вручну дорвей може бути осмисленою сторінкою по вузькій темі, корисною і потрібною користувачеві.

Гіперпосилання. Hyperlink. Виділений об'єкт (текст або зображення) веб-сторінки, що встановлює зв'язок з іншим об'єктом. Забезпечує навігацію в середовищі WWW.

Движок (англ. Engine. Програма, що реалізує функціональність веб-сайту, відмінну від простого показу готових веб-сторінок. Наприклад, перегляд каталогу інтернет-магазину (список товарів витягується з бази даних магазину), пошук в інтернеті (сторінки з відповідями пошукової системи формуються динамічно), показ банерів (движок "видає" сторінкам сайту той чи інший банер за заданим алгоритмом).

Динамічний контент. Dynamic content. Змінна інформація на веб-сторінці, змінна або користувачем, або загружаемая з бази даних. Пошукові роботи будуть індексувати змінну інформацію так само, як і статичну, до знака "?"

Домен. Від англійського domain - зона (мережі), область (мережі), ім'я (в мережі). В Інтернет домени визначаються IP-адресами. Вважається, що всі пристрої, "що ділять між собою" загальну частину IP-адреси, знаходяться в одному і тому ж домені.

Дор. Жаргонізм від англійського doorway (вхідні двері, портал). Означає те ж, що і Вхідна сторінка.

Забанити. Жаргонізм, означає - видалити з індексу пошукової машини за застосування спамерських прийомів. См. Бан.

Заголовки. (H1 ... H6) - форматує теги, застосовувані для виділення заголовків і підзаголовків тексту. Розміщення тексту, що містить ключові слова, в заголовках підвищує релевантність сторінки в пошуковій системі за цими словами.

Зона видимості. Перші 30 позицій в пошуковій видачі.

Індекс. База даних пошукової машини, так званий інвертований індекс. Зазвичай нагадує індекс термінів, застосовуваний у підручниках і наукових виданнях. Містить словник слів, що зустрічаються на інтернет-сторінках, з приписаними до них списками адрес інтернет-сторінок, що містять ці слова. Служить для пошуку сторінок з входженнями заданих ключових слів. Індекс поповнюється пошуковим роботом під час періодичних обходів Інтернету.

Індексація. Процес обходу сторінок сайту і поміщення їх в базу пошукової машини. Тільки після індексації сторінки вона може бути знайдена в пошуковій машині.

ІЦ. Індекс Цитування пошукової системи Яндекс. Кількість доменів, що посилаються на сайт, розраховане за технологією компанії Яндекс. Із загального числа доменів, як правило, виключаються посилання з сайтів, розташованих на безкоштовних хостингах, посилання з гостьових книг, форумів, ряду каталогів. Впливає на положення сайту в каталозі Яндекса. Оновлюється щотижня.

Кеш. Сache. Відкладені "про запас" копії веб-сторінок, вже переглянутих користувачем. При спробі повторного перегляду цих сторінок браузер (або проксі-сервер) вже не буде запитувати їх з веб-сервера, а витягне з кеша. Застосування кеша знижує навантаження на інтернет і підвищує швидкість завантаження сторінок. Іноді трапляється, що вміст сторінки на сайті змінилося, а в кеші збереглася його попередня версія. Якщо вам здається, що вміст переглядається вами сторінки неактуально, спробуйте перезавантажити сторінку, минаючи кеш.

Клік. Перехід відвідувача сайту по текстовому посиланню або банеру на сайт.

Клоакинг (маскування). Походить від англійського to cloak (маскувати). Спосіб роботи веб-сервера, коли користувач, що приходить на сторінки сайту, бачить один вміст, а пошукова машина - інше. Реалізується за допомогою відстеження IP-адрес пошукових роботів і видачі їм іншої інформації. Клоакинг дозволяє приховати спам, завдяки якому сторінка знаходиться високо в результатах пошуку, і видати пристойне зміст користувачам. Виявлення клоакинга в більшості випадків приводить до занесення сайту в "чорний список" пошукової системи і повного припинення його індексації.

Конверсія. Відношення числа відвідувачів, що скористалися пропонованої на сайті послугою, до числа користувачів, що прийшли на сайт. Також може йти мова про ставлення числа відвідувачів сайту, що скористалися пропонованої на сайті послугою, до числа користувачів, що побачили рекламу сайту, або послуги.

Контекстна реклама. Реклама, зміст якої залежить від запиту користувача до пошукової системи. Оскільки подібна реклама показується тільки тим, хто цілеспрямовано шукає інформацію на тему запиту, її ефективність набагато вище звичайної. CTR контекстної реклами становить 3-4%, але нерідко досягає і 30-40%. Подібна реклама забезпечує кращу конверсію відвідувачів в покупців.

Контент. Зміст сторінки, або сайту - текст, зображення, звуки, відео та інші файли.

Мета-теги. Спеціальні вказівки для пошукової машини, що знаходяться в тексті сторінок, але не відображаються користувачу в браузері. Найчастіше використовують мета-теги Keywords і Description. Перший включає список ключових слів, яким відповідає сторінка, а другий - її коротку анотацію. Сучасні пошукачі не надають серйозного значення мета-тегам при ранжируванні сторінок.

Модератор. Користувач або штатний співробітник форуму або чату, має право карати і заохочувати інших користувачів в місцях спілкування відповідно до правил даного співтовариства, і відповідає за порядок на всьому форумі (чаті) або його частини. Покарання, як правило, буває двох видів: попередження і відключення (заборона користуватися форумом / чатом). Також існують модератори каталогів і пошукових машин, в завдання яких входить стежити за відсутністю в списках сайтів порносайтів, "накрутчиків", і так далі. Існують також модератори поштових систем, основним завданням яких є боротьба з поштовими спамерами.

Непотістскій спам. Простановка посилань виключно для обліку їх пошуковими серверами і збільшення таким чином значень посилальної популярності (у різних її модифікаціях), з метою вплинути на положення сайту в результатах пошуку.

Обмін посиланнями. Надання свого заслання в сиcтему обміну посиланнями з тематичними сайтами з метою підвищення індексу цитованості вашого сайту.

Щільність ключового слова. Keyword frequency. Показник, що враховує, не тільки скільки разів зустрічається ключове слово на сторінці, але і як часто воно використовується в певному обсязі тексту. "Перебір" по щільності може бути розцінений пошуковою системою як спамдексинг, і сторінка може бути виключена з індексу.

Пошукова машина. Також пошукова система, пошуковик, іскалка - програмно-апаратний комплекс, призначений для здійснення пошуку в Інтернеті і реагує на запит користувача, що задається текстової фразою, видачею набору посилань на сторінки і сайти, що відповідає запиту (на думку пошукової машини).

Пошукова оптимізація. Також просування сайту, також "розкрутка" сайту, оптимізація сайту, пошукова оптимізація, SEO - набір дій по зміні сайту і елементів зовнішнього середовища з метою отримання високих місць в результатах пошуку по заданих запитах.

Пошуковий робот. Програма, що є складовою частиною пошукової машини, і призначена для обходу сторінок Інтернету з метою занесення їх в базу пошукача. Порядок обходу сторінок, частота візитів регулюється алгоритмами пошукової машини. Заборонити індексацію всього сайту або його частини можна за допомогою файлу robots.txt, що містить інструкції для пошукових роботів.

Пошуковий спам. Різні методи обману пошукачів і їх відвідувачів, з метою підвищення рангу сторінки в результатах пошуку. Різні пошуковики мають різні визначення того, що вважати спамом; найбільш загальне визначення свідчить "пошуковий спам" - це будь-які прийоми або тексти, розраховані тільки на роботи пошукових машин, а не призначені для "живого" відвідувача.

Показ. Перегляд сторінки користувачем. Якщо йдеться про рекламні покази, то мається на увазі демонстрація посилання або рекламного банера користувачу, включаючи багатократний показ, унаслідок перезавантаження сторінки. Існує також поняття унікального показу - кількість унікальних користувачів, що проглянули сторінку або рекламний матеріал.

Провайдер. Компанія, що надає послугу доступу в інтернет і, можливо, інші послуги, такі як хостинг, e-mail та ін. Більшість провайдерів продають доступ по модему приватним особам - dialup. Провайдери, які забезпечують корпоративний доступ в інтернет, часто пропонують виділені високошвидкісні лінії зв'язку, в тому числі оптоволокно, радіодоступ і т.п.

Просування. Також пошукова оптимізація сайту, також "розкрутка" сайту, оптимізація сайту, Search Engines Optimization (SEO) - набір дій по зміні сайту і елементів зовнішнього середовища з метою отримання високих місць в результатах пошуку по заданих запитах.

Промоутер. Індивідуум або компанія, що займається просуванням сайту в Інтернеті.

Рама. Жаргонізм. Мається на увазі пошукова система Rambler.

Ранжування. Процес вибору сторінок з бази пошукової машини, відповідних запиту користувача, і впорядкування їх за ступенем убування відповідності (релевантності) запиту.

Розкрутка. Також пошукова оптимізація сайту, також "просування" сайту, оптимізація сайту, Search Engines Optimization (SEO) - набір дій по зміні сайту і елементів зовнішнього середовища з метою отримання високих місць в результатах пошуку по заданих запитах.

Редирект. Від англійського redirect (перенаправлення). Програмне рішення або скрипт, який примусово перенаправляє користувача з обраної сторінки на іншу сторінку, можливо, не відповідну інтересам користувача.

Результати пошуку. Також SERP (search engine result page). Сторінка, що видається пошуковою системою в якості відповіді на запит користувача, і містить набір посилань на сторінки Інтернету, відповідні, на думку алгоритму пошукової машини, заданому запиту (релевантні йому).

Релевантність. Від англійського relevant - що відноситься до справи. Позначає відповідність знайденого документа запиту, зробленому користувачем пошукової системи.

Рунет. Російський Інтернет. Як правило, цей термін використовується для позначення безлічі сайтів, що знаходяться в доменній зоне.ru. У зв'язку з розвитком національних доменних зон, їм можна позначити також безліч сайтів, для яких російська мова є основним, або одним з основних. У більш широкому сенсі позначає не лише самі сайти, але також технічні засоби (сервери, канали і т.д.), що використовуються для їх підтримки, а також людей, так чи інакше з ними пов'язаних - адміністраторів, співробітників компаній, що підтримують сайти, користувачів .

Семантичний аналіз. Це логічний аналіз діяльності фірми для створення семантичного ядра з метою залучення цільових клієнтів.

Скрипт. Від англійського script (сценарій). Невелика програма, исполняющаяся на стороні сервера і написана на спеціальній мові сценаріїв (php-скрипти, perl-скрипти та ін.) Або в браузері користувача (JavaScript та ін.). Служить для виконання складних дій, які не виконує звичайний веб-сервер або браузер.

Словоформа. Одна з непрямих форм слова, отримана з нормальної форми слова (тобто, з називного відмінка іменника, невизначеної форми дієслова) за допомогою відміни або дієвідміни, наприклад, "стіл -> столу, столу, столом, столі, столи, столове ... "," меблі -> меблів, меблями "і так далі). Для російського слова кількість словоформ досить велика - від дванадцяти у звичайного іменника до 80-100 у дієслова.

Сниппет. Від англ. snippet (фрагмент). Фрагменти тексту знайденої пошуковою машиною сторінки сайту, які показуються в результатах пошуку в якості опису (короткого реферату) сторінки.

Посилальна популярність. Від англійського link popularity. Загальна назва технологій, що дозволяють, при розрахунку релевантності документа певного запиту, враховувати авторитетність документа - наявність в Мережі посилань на цей документ або домен, на якому він знаходиться, і текст цих посилань. Існує кілька реалізацій посилальної популярності, застосовуваної різними пошуковими системами - PageRank (Google),

ВІЦ (Яндекс), ІЦ (Апорт). Як правило, у всіх існуючих модифікаціях враховується також посилальна популярність доменів або документів, що посилаються на цей домен або документ.

Стоп-слова. Службові одиниці мови, що не несуть самостійного змістового навантаження. До них відносяться прийменники, сполучники, вигуки і т.д. Як правило, видаляються пошуковою машиною з образу індексованою сторінки з метою зниження навантаження на пошуковий сервер і зменшення розмірів індексу. При обробці запиту користувача стоп-слова також видаляються з запиту. У кожної пошукової машини зазвичай є свій власний набір стоп-слів. До стоп-словами можуть ставитися і просто занадто часто зустрічаються в Інтернеті службові послідовності знаків, наприклад, http, www, .com.

тВІЦ. Тематичний ВІЦ. Зважений індекс цитування Яндекса, розрахований з урахуванням відповідності тематики сайтів, що посилаються на цей, тематиці даного сайту. Поки не застосовується.

Титул. Вміст тега title. Відображається як заголовок вікна браузера при демонстрації сторінки і як заголовок знайденої сторінки в результатах пошуку.

Унікальний відвідувач. Термін для позначення користувача мережі Інтернет, яка вчинила візит на сайт з конкретного комп'ютера, за допомогою певного програмного забезпечення (браузера), вперше протягом певного терміну (доби, останньої години тощо).

Фрейм. Частина веб-сторінки, побудованої на основі фреймів. Ідеологія фреймів нагадує вікна операційної системи, прив'язані до одного місця веб-сторінки --пользователь може міняти будь-яке з вікон, в той час як інші залишаються незмінними. Фрейми призначені для сайтів з складною навігацією; не рекомендується використовувати їх в інших випадках, т.к. через особливості фреймової структури вони незручні для роботів пошукових машин.

Хіт. Звернення браузера до веб-сервера. Зазвичай вживається в більш вузькому сенсі - звернення до веб-сторінці (документу типу .html, .php, .cgi, .asp і т.д.), виключаючи, таким чином, запити до файлів, що містять графічні зображення, службові запити і т .буд.

Хост. IP-адреса відвідувача, вперше зафіксований веб-сервером або сервісом статистики протягом певного періоду часу (доби, години). Один унікальний відвідувач може зарахуватися як один хост (якщо він має виділений тільки для нього IP-адреса), не рахуватися хостом взагалі (якщо IP-адреса закріплений за групою користувачів, наприклад, за проксі сервером, за допомогою якого декілька користувачів здійснюють доступ в Інтернет, і з цієї адреси вже було зафіксовано відвідування) або вважатися за декілька хостів (якщо IP виділяється користувачу динамічно, скажімо, при доступі через dialup connection).

Хостинг. Послуга з розміщення чужого веб-сайту на своєму веб-сервері або чужого веб-сервера на своїй "майданчику", тобто предоставление подключения к интернету и обслуживание. Как правило, спрос на хостирование сайтов значительно больше, чем на хостирование серверов, поскольку последнее нужно только для довольно крупных сайтов. Кроме того, хостингами называют сами площадки или серверы, предоставляющие эту услугу.

Юзабилити . Калька с английского usability, означает удобство использования сайта.

Яша (Яшка) . Жаргонизм. Имеется ввиду поисковая система Яндекс.

Cookie . Небольшой файл, создаваемый браузером пользователя (по указанию программного обеспечения на веб-сервере), содержащий определённые данные. Как правило, используется для определения уникальности пользователя, времени его последнего визита, личных настроек, сделанных пользователем.

CTR . Сокращение от английского Click-Through-Ratio. Отношение числа кликов по рекламному материалу или ссылке к числу их показов посетителям. Выражается в процентах.

Flash, Флэш . Дополнительный бесплатный модуль к браузеру (плагин), разработанный компанией Macromedia, который даёт возможность просматривать страницы и их элементы в формате Flash. Этот формат позволяет отображать векторную графику (которая легко масштабируется до любого размера), воспроизводить звук и т.д. Сайты, сделанные на основе Flash, могут выглядеть очень красиво, но их плохо индексируют поисковые машины.

IP . Каждый компьютер, имеющий доступ в интернет, обязательно имеет IP-адрес (читается "айпи"). IP-адрес пользователя записывается в логи посещаемого им сервера. Поэтому подсчет количества уникальных IP дает оценку количества уникальных посетителей данного сайта. На точность этой оценки существенно влияют два обстоятельства: - в случае модемного соединения с провайдером IP-адрес выдается динамически и может измениться при следующем подключении того же пользователя к интернету; - компании часто организуют корпоративные прокси-сервера, тогда все компьютеры, выходящие в интернет через этот прокси, будут иметь для внешнего мира один и тот же IP-адрес. На основе IP-адресов можно оценивать географию аудитории, то есть то, в каких городах и странах находятся пользователи, заходящие на ваш сайт.

HTML . HyperText Markup Language. Язык гипертекстовой разметки) На этом языке браузеру сообщается, какой именно текст и другие элементы (картинки, таблицы, формы) и каким образом нужно отображать на странице. На языке HTML не программируют, а верстают - особым образом размечают текст для публикации в интернете.

PageRank . Алгоритм расчёта авторитетности страницы, а также сам показатель авторитетности в численном выражении.

Pay-per-Click, PPC . Способ оплаты рекламы не за число показов, а за число кликов, то есть полученных посетителей. PPC-поисковики имеют договора с обычными поисковыми системами, и когда пользователь задаёт запрос, ему кроме обычных результатов показываются несколько ссылок PPC-системы, которые соответствуют данному запросу. Это приносит прибыль традиционным поисковикам и существенно расширяет охват PPC-систем.

PHP . PHP Hypertext Preprocessor. Язык написания скриптов, которые встраиваются непосредственно в гипертекстовые файлы и исполняются на Web-сервере. Программа на PHP заключается в теги, а интерпретатор обрабатывает команды между этой парой тегов и формирует окончательный файл, передающийся на локальную машину. Синтаксис языка берет начало из C, Java и Perl и является легким для изучения. PHP, на настоящий момент, одно из самых популярных средств создания динамических сайтов и веб-приложений.

SEO . Search engines optimization. Поисковая оптимизация сайта с целью получения высоких мест в результатах поиска по заданным запросам.

SERP . Search engine result page. Результаты поиска. Страница результатов поиска, выдаваемая поисковой системой по запросу пользователя.

Type in трафик . Способ попадания пользователя на сайт, когда он вручную вводит адрес сайта в поле URL браузера.

URL . Uniform Resource Locator. Уникальный интернет-адрес веб-страницы или какого-то другого интернет-ресурса.

Usability . Удобство использования сайта.

XML . Extensible Markup Language. Стандарт на представление данных, ориентированный, в частности, на обмен информацией между независимыми участниками. В отличие от HTML, предназначен для представления информации в рафинированном виде, более пригодном для потребления программами, а не восприятия человеком. Формат XML предполагает структурную, а не оформительскую разметку информации. Поэтому XML-файл легко обрабатывать, загружать в базы данных, а также "накладывать" на него любой дизайн, необходимый для представления данных в удобной потребителю форме. Именно это делает XML форматом, удобным для трансляций.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини www.myyunku.com www.nicesoft.ru www.naqatube.com www.nurotaxtb.uz www.pushkin-museum.ru www.pozitiff.info www.rap-z.ru www.qazaqpen-club.kz www.russkie-pesni.com www.rixtechtools.com