Копірайтинг - мистецтво написання текстів.
Копірайтер - фахівець зі створення текстів.
Словник "Елочка людоеткі" складався з 30 слів, цього набору їй було цілком достатньо, щоб нормально контактувати з навколишнім середовищем. Словник "Елочка людожерки", по суті, вдавав із себе перший словник ключових слів, набір будь-якого з цих слів в пошуковій машині безпомилково привів би Вас на її сайт, якби такий у неї був.
Копірайтинг професія творча, на перший погляд, як здається, не предстовляет з себе нічого особливого, здавалося б, що варто взяти і написати текст, особливо текст до сторіночці сайту, але тим не менш часи "Елочка людожерки" вже канули в Літо і в наш час від копірайтера потрібно не тільки уміння грамотно, без орфографічних, сінтакстіческіх і стилістичних помилок сформувати текст, але ще володіти множемством професійних якостей.
Високо якісне виклад необхідної інформації, повне дотримання правил оптимізації текстів, уміння витримати стиль в індивідуально-еесклюзівном "ключі", чітко передати авторську думку, здатність зацікавити читача стилем викладу - все це лише мала частина якостей, якими повинен володіти копірайтер. Сьогодні копірайтер це вже не просто письменник чи професійний журналіст. У діяльність копірайтера також входить дотримання сучасних технологій підготовки текстів: їх оптимізація та корегування відповідно до алгоритмів пошукових машин. Сьогодні копірайтер поєднує собою дві професії, він і досвідчений журналіст і web-профі, з відмінним баченням кінцевої мети.
Мета копірайтера - подати якісну інформацію конкретної цільової аудиторії. Необхідно мати достатньо великий досвід журналістської роботи, і роботи в web мережі. Результати роботи копірайтера завжди в наявності. Вони або є, або немає. Збільшення відвідуваності web ресурсу, зростання позиції веб сайту в пошукових машинах, підняття рейтингу web порталу - єто результати його роботи копірайтера.
Тексти для сайту.
Текст для веб-сайту, як і будь-який інший текст, повинен відрізнятися легкістю сприйняття, дохідливістю і переконливістю. Створення текстів для сайту краще всього довірити професіоналам - копірайтерам, що знають специфіку веб-тексту. Особливість професійного веб-копірайтингу полягає в умінні створити грамотний, легко читається текст, просувати сайт в Мережі.
Аудит сайту.
Ваш сайт повинен працювати, развіваеться, забезпечувати приплив нових клієнтів. Але чи достатня віддача від сайту? Що можна зробити, щоб підвищити відсоток звернень відвідувачів сайту в компанію? Як зацікавити їх осущкствіть покупку, а надалі стати Вашими постійними клієнтами? Скільки коштуватимуть такі зміни і який ефект вони принесуть? Відповіді на ці питання дасть аудит Вашого сайту.
Стислість - одна з головних вимог, що пред'являються до тексту отображаемому сторінкою веб сайту. "Стислість - сестра талаета" Відвідувачі майже ніколи не вчитуються в текст веб-сторінки, якщо у них немає на це особливих причин. Хороший текст - це той текст, який навіть при побіжному погляді доносить сенс і пробуджує інтерес у читача. Легкість сприйняття досягається відмовою від довгих і складних речень, а так само виділенням головних ідей графічними засобами - іншим шрифтом, підкресленням, курсивом. Чим простіше Ви розповідаєте про складні речі, тим швидше Вас зрозуміють. Це правило застосовується до будь-яких текстів, але для сайтів воно критично важливо. Переконливість - запорука успіху. Тексти на сайті повинні виконувати свою прагматичну задачу: інформувати, зацікавлювати, запам'ятовуваність.
Крім відвідувачів, у текстів на сайті є ще одна категорія "читачів" - це роботи пошукових машин. Сучасні пошукачі (Яndex, Google, Rambler) автоматично розпізнають зміст сторінок сайту, визначають ключові слова, індексуючи і зберігаючи результати в базі даних. Щоб машини правильно визначали зміст тексту і видавали сайт в перших позиціях пошукових результатів, важливо домогтися потрібної концентрації ключових слів у тексті, зберігши при цьому ясність і не викликавши підозр в пошуковому спам, тобто в штучному завищенню позицій сайту в пошукових результатах.
Запорукою успіху будь-якого інтернет ресурсу (веб-сайту) є його правильне наповнення контентом. Максимально ефективне використання інформаційного простору приверне саме вашу цільову аудиторію.
Крім використання ключових запитів, текс для сайту повинен бути написаний на підставі ідеального семантичного ядра, тобто - Спеціально підібраного під певну тематику переліку використовуваних запитів. Тому замовлення текстів для сайту потрібно довірити професійним копірайтерам
Написання рекламних текстів: статей, листів, прес-релізів. Розробка творчої концепції, слоганів і рекламних пропозицій, найманого.
Перед здачею замовникові, текст належним чином тестується.
SEO копірайтинг вклюсает в себе:
написання контенту для веб-сайтів, оптимізація тексту під поісковиеапроси,
організація правильної структури розміщення текстів на сайті. Оптимізація існуючих текстів і написання з нуля.
Важливо грамотно написати текст і напмсать його в достатній обсязі, що не більше - не менше ніж, для того, що б він ніс собою не тільки інформаційний зміст але, був легко читаємо і містить певну щільність ключових слів.
Копірайтерам, щоб не видавати інформацію сухим, мертвим сленгом, необхідно використовувати синоніми, і різні "живі" речетатівние обертів. Крім списку ключових слів, важливо розробити і поєднання ключових слів, в різному їх порядку. Список ключових слів, і словосполучень, копірайтер погодить із замовником. Прорив необхідно написати не менше 40 сторінок осмисленого тексту. На додачу до цього непогано мати хоча б 50-100 сторінок технічних (та ін.) Описів ваших товарів і послуг. Оптимально - на кожен товар мати обов'язково його опис, що містить слова з вашого списку ключових слів і синонімів. Після створення текстів обязятельно виженете всі тексти на орфографічні помилки. Оптимізація сайту під слова, набрані з помилками - можлива, але в даному випадку по трудомісткості не виправдана.
Студія Web-дизайну Creastate пропонує наступні послуги:
-напісаніе текстів і статей для сайтів,
-інформаційна і копірайт-підтримка ресурсу,
-створення рекламних слоганів
-розробка Логотипів.
-напісаніе рекламних текстів,
-неймінг,
-поісковая оптимізація сайту,
-оцінка usability сайту і аналіз сайтів конкурентів,
-розробка товарного знака (торгова марка),
-напісаніе і реалізація плану рекламних і маркетингових заходів (медіа-план),
виготовлення банерів.
Банер - це статична картинка або нескладна мультиплікація (анімована картинка), що розміщується на веб-сторінках в рекламних цілях.
Зазвичай ця картинка є посиланням, по якій можна перейти на рекламований сайт або на сторінку, що містить більш розгорнуту інформацію про рекламований товар (ця дія називається "перехід по банеру" або "клік"). Останнім часом стали використовуватися банери, засновані на технології Flash. Слово "банер" також часто застосовується для позначення реклами в Інтернеті в цілому. Є два найбільш поширених розміру банерів - 468х60 і 100х100 пікселів. Банерах притаманне обмеження по "вазі" (розміром файлу в кілобайтах), оскільки "важкий" банер, розміщений на сторінці, може помітно збільшити час її завантаження.
Дизайн студія Creastete займається виготовленням банерів будь-якого типу. Це може бути звичайний статичний банер або анімаційний банер (gif-анімація або flash-анімація).
Слоган для сайту.
Відмінність розробки слогану для сайту від розробки слогану від інших інформаційних носіїв, полягає в тому що, слоган веб-сайту повинен максимально точно розповісти відвідувачеві як про зміст, так і про тематики сайту, при цьому сам слоган повинен бути легко запам'ятовуємо. Торгові пропозиції, які зазвичай присуствует на сайтах, іноді вони можуть проходити прихованою рекламою, виноситься на другий план. Слоган, це своєрідна PR концепція, не тільки сайту, але і самої компанії. Слоган - це стисла формула концепції компанії, це пружина "вибухають" підсвідомість клієнта. Слоган - це "маяк", який світить в світі жостко конкуренції, і чим він якісніше (слоган), тим ефективніше йде розвиток самої компанії. Слоган - це двигун рекламної компанії вашої фірми, при правильному розробці слогана, він він може викликати "термоядерну реакцію" у світі потребіткля.
Копірайтер - фахівець зі створення текстів.
Словник "Елочка людоеткі" складався з 30 слів, цього набору їй було цілком достатньо, щоб нормально контактувати з навколишнім середовищем. Словник "Елочка людожерки", по суті, вдавав із себе перший словник ключових слів, набір будь-якого з цих слів в пошуковій машині безпомилково привів би Вас на її сайт, якби такий у неї був.
Копірайтинг професія творча, на перший погляд, як здається, не предстовляет з себе нічого особливого, здавалося б, що варто взяти і написати текст, особливо текст до сторіночці сайту, але тим не менш часи "Елочка людожерки" вже канули в Літо і в наш час від копірайтера потрібно не тільки уміння грамотно, без орфографічних, сінтакстіческіх і стилістичних помилок сформувати текст, але ще володіти множемством професійних якостей.
Високо якісне виклад необхідної інформації, повне дотримання правил оптимізації текстів, уміння витримати стиль в індивідуально-еесклюзівном "ключі", чітко передати авторську думку, здатність зацікавити читача стилем викладу - все це лише мала частина якостей, якими повинен володіти копірайтер. Сьогодні копірайтер це вже не просто письменник чи професійний журналіст. У діяльність копірайтера також входить дотримання сучасних технологій підготовки текстів: їх оптимізація та корегування відповідно до алгоритмів пошукових машин. Сьогодні копірайтер поєднує собою дві професії, він і досвідчений журналіст і web-профі, з відмінним баченням кінцевої мети.
Мета копірайтера - подати якісну інформацію конкретної цільової аудиторії. Необхідно мати достатньо великий досвід журналістської роботи, і роботи в web мережі. Результати роботи копірайтера завжди в наявності. Вони або є, або немає. Збільшення відвідуваності web ресурсу, зростання позиції веб сайту в пошукових машинах, підняття рейтингу web порталу - єто результати його роботи копірайтера.
Тексти для сайту.
Текст для веб-сайту, як і будь-який інший текст, повинен відрізнятися легкістю сприйняття, дохідливістю і переконливістю. Створення текстів для сайту краще всього довірити професіоналам - копірайтерам, що знають специфіку веб-тексту. Особливість професійного веб-копірайтингу полягає в умінні створити грамотний, легко читається текст, просувати сайт в Мережі.
Аудит сайту.
Ваш сайт повинен працювати, развіваеться, забезпечувати приплив нових клієнтів. Але чи достатня віддача від сайту? Що можна зробити, щоб підвищити відсоток звернень відвідувачів сайту в компанію? Як зацікавити їх осущкствіть покупку, а надалі стати Вашими постійними клієнтами? Скільки коштуватимуть такі зміни і який ефект вони принесуть? Відповіді на ці питання дасть аудит Вашого сайту.
Стислість - одна з головних вимог, що пред'являються до тексту отображаемому сторінкою веб сайту. "Стислість - сестра талаета" Відвідувачі майже ніколи не вчитуються в текст веб-сторінки, якщо у них немає на це особливих причин. Хороший текст - це той текст, який навіть при побіжному погляді доносить сенс і пробуджує інтерес у читача. Легкість сприйняття досягається відмовою від довгих і складних речень, а так само виділенням головних ідей графічними засобами - іншим шрифтом, підкресленням, курсивом. Чим простіше Ви розповідаєте про складні речі, тим швидше Вас зрозуміють. Це правило застосовується до будь-яких текстів, але для сайтів воно критично важливо. Переконливість - запорука успіху. Тексти на сайті повинні виконувати свою прагматичну задачу: інформувати, зацікавлювати, запам'ятовуваність.
Крім відвідувачів, у текстів на сайті є ще одна категорія "читачів" - це роботи пошукових машин. Сучасні пошукачі (Яndex, Google, Rambler) автоматично розпізнають зміст сторінок сайту, визначають ключові слова, індексуючи і зберігаючи результати в базі даних. Щоб машини правильно визначали зміст тексту і видавали сайт в перших позиціях пошукових результатів, важливо домогтися потрібної концентрації ключових слів у тексті, зберігши при цьому ясність і не викликавши підозр в пошуковому спам, тобто в штучному завищенню позицій сайту в пошукових результатах.
Запорукою успіху будь-якого інтернет ресурсу (веб-сайту) є його правильне наповнення контентом. Максимально ефективне використання інформаційного простору приверне саме вашу цільову аудиторію.
Крім використання ключових запитів, текс для сайту повинен бути написаний на підставі ідеального семантичного ядра, тобто - Спеціально підібраного під певну тематику переліку використовуваних запитів. Тому замовлення текстів для сайту потрібно довірити професійним копірайтерам
Написання рекламних текстів: статей, листів, прес-релізів. Розробка творчої концепції, слоганів і рекламних пропозицій, найманого.
Перед здачею замовникові, текст належним чином тестується.
SEO копірайтинг вклюсает в себе:
написання контенту для веб-сайтів, оптимізація тексту під поісковиеапроси,
організація правильної структури розміщення текстів на сайті. Оптимізація існуючих текстів і написання з нуля.
Важливо грамотно написати текст і напмсать його в достатній обсязі, що не більше - не менше ніж, для того, що б він ніс собою не тільки інформаційний зміст але, був легко читаємо і містить певну щільність ключових слів.
Копірайтерам, щоб не видавати інформацію сухим, мертвим сленгом, необхідно використовувати синоніми, і різні "живі" речетатівние обертів. Крім списку ключових слів, важливо розробити і поєднання ключових слів, в різному їх порядку. Список ключових слів, і словосполучень, копірайтер погодить із замовником. Прорив необхідно написати не менше 40 сторінок осмисленого тексту. На додачу до цього непогано мати хоча б 50-100 сторінок технічних (та ін.) Описів ваших товарів і послуг. Оптимально - на кожен товар мати обов'язково його опис, що містить слова з вашого списку ключових слів і синонімів. Після створення текстів обязятельно виженете всі тексти на орфографічні помилки. Оптимізація сайту під слова, набрані з помилками - можлива, але в даному випадку по трудомісткості не виправдана.
Студія Web-дизайну Creastate пропонує наступні послуги:
-напісаніе текстів і статей для сайтів,
-інформаційна і копірайт-підтримка ресурсу,
-створення рекламних слоганів
-розробка Логотипів.
-напісаніе рекламних текстів,
-неймінг,
-поісковая оптимізація сайту,
-оцінка usability сайту і аналіз сайтів конкурентів,
-розробка товарного знака (торгова марка),
-напісаніе і реалізація плану рекламних і маркетингових заходів (медіа-план),
виготовлення банерів.
Банер - це статична картинка або нескладна мультиплікація (анімована картинка), що розміщується на веб-сторінках в рекламних цілях.
Зазвичай ця картинка є посиланням, по якій можна перейти на рекламований сайт або на сторінку, що містить більш розгорнуту інформацію про рекламований товар (ця дія називається "перехід по банеру" або "клік"). Останнім часом стали використовуватися банери, засновані на технології Flash. Слово "банер" також часто застосовується для позначення реклами в Інтернеті в цілому. Є два найбільш поширених розміру банерів - 468х60 і 100х100 пікселів. Банерах притаманне обмеження по "вазі" (розміром файлу в кілобайтах), оскільки "важкий" банер, розміщений на сторінці, може помітно збільшити час її завантаження.
Дизайн студія Creastete займається виготовленням банерів будь-якого типу. Це може бути звичайний статичний банер або анімаційний банер (gif-анімація або flash-анімація).
Слоган для сайту.
Відмінність розробки слогану для сайту від розробки слогану від інших інформаційних носіїв, полягає в тому що, слоган веб-сайту повинен максимально точно розповісти відвідувачеві як про зміст, так і про тематики сайту, при цьому сам слоган повинен бути легко запам'ятовуємо. Торгові пропозиції, які зазвичай присуствует на сайтах, іноді вони можуть проходити прихованою рекламою, виноситься на другий план. Слоган, це своєрідна PR концепція, не тільки сайту, але і самої компанії. Слоган - це стисла формула концепції компанії, це пружина "вибухають" підсвідомість клієнта. Слоган - це "маяк", який світить в світі жостко конкуренції, і чим він якісніше (слоган), тим ефективніше йде розвиток самої компанії. Слоган - це двигун рекламної компанії вашої фірми, при правильному розробці слогана, він він може викликати "термоядерну реакцію" у світі потребіткля.
No comments:
Post a Comment