Не сприймайте даний матеріал як чергову статтю типу «Як заробити мільйон за три дні». Це - спроба в популярній формі викласти основні причини успіху і популярності сайтів. Ви можете самостійно переконатися в ефективності запропонованих методів. При певній вправності або наявності хороших оптимізаційних програм це абсолютно не складно.
Що ви робите коли треба знайти що-небудь в Інтернеті? Звичайно ж, ви не можете знати і пам'ятати всі потрібні вам адреси. Та й нікому це не потрібно. Ви, як і 85% Інтернет-користувачів у світі йдете на одну з популярних пошукових машин, будь то Яndex або Google, і шукаєте там. Таким чином, якщо вас цікавить інформація про полювання на хутрового звіра в Сибіру 18 століття, або про тенденції в зниженні лінії пояса штанів у Брітні Спірз, ви введете в рядок пошуку слова, які, як вам здається, максимально характеризируют предмет пошуку, і будете вибирати серед результатів пошуку.
Точно таким же чином і надійде людина, шукаючи продукт, який ви пропонуєте на своєму сайті. Як зробити так, щоб вас знаходили швидше? Як домогтися того, щоб ваш сайт був номером один в результатах пошуку? Адже відомо, що перші дві-три позиції отримують левову частку входжень, решта ж перебиваються випадковими візитерами. Якщо ваш бізнес прямо залежить від кількості відвідувачів, вам, напевно, абсолютно не на руку перебиватися випадковими заробітками. Ми спробуємо допомогти вам розібратися в складному питанні веб-оптимізації з тим, щоб ви могли самостійно пройти всі 10 умовних кроків і на власні очі переконатися в ефективності запропонованих методів.
Крок перший. Підбираємо ключові слова
Ключові слова - ключ до успіху в рейтингу сайту. Вибачте за мимовільний каламбур, але це так. Більшість пошукачів першим ділом подивляться на них коли з'являться на вашому сайті. Тому до їх вибору слід ставитися з максимальною відповідальністю. З чого почати? Одразу попереджаємо - не надійтесь лише на власні інстинкти! Наш перший рада, хоча і передбачає тільки ваша участь, обмежуватися ним все ж не слід.
Мозковий штурм. Візьміть ручку і папір, сядьте зручніше (Не засніть!) І записуйте всі слова, які прийдуть вам в голову. На даному етапі ні в якому разі не обмежуйте себе, записуйте будь-які асоціації, які приходять в голову, коли ви думаєте про ваш товар. Поставте себе на місце вашого потенційного відвідувача - як би ви шукали вашу продукцію, будь ви на його місці.
Запитайте інших. Попросіть сім'ю, друзів, колег зробити те ж саме. Напевно, у них з'являться слова, які ви пропустили або недогледіли.
Проаналізуйте лог-файл. Відкрийте лог-файл вашого сайту і подивіться, за якими словами вам знаходили найчастіше.
Підглянете в Інтернеті. Подивіться на інших процвітаючих сайтах, які слова і фрази використовують інші вебмастера. Можливо, вони підкажуть щось нове. Тільки не застосовуйте метод Ctrl + c - Ctrl + v, оскільки ніколи не можна бути впевненим, чи саме ключові слова привели то чи цей сайт до успіху. Використовуйте це хіба тільки в експериментальних цілях
Будьте порегіональнее. Завжди намагайтеся брати до уваги тип публіки, на який розрахований ваш сайт. Якщо ви ведете бізнес в окремому регіоні, не забудьте врахувати це у своїх ключових словах - багато людей конкретизують свій пошук по регіону.
Використовуйте тезаурус. Словник синонімів - прекрасний спосіб пошуку додаткових ключових слів до тих, які у вас вже є.
Візьміть будь-яку програму, скажімо Page Promoter з пакета Net Promoter і використовуйте утиліту пошуку релевантних слів, тобто слів, які зустрічаються найчастіше в комбінації із заданим словом
Вітаємо! Вам вдалося зібрати досить значний список потенційних ключових слів. Але не поспішайте використовувати їх в такому сирому вигляді! Головна робота над ключовими словами ще попереду. Тепер треба сформувати ключові фрази. Навіщо? Статистика показує, що більшість людей вводять 2-3 слова при пошуку. Не слід ставити собі за мету відвоювати собі перші місця за допомогою узагальненого слова - швидше за все вам це не вдасться. Так, якщо ви продаєте, скажімо, комп'ютери, у вас практично немає шансів потрапити на перші позиції пошуку по слову «комп'ютер», оскільки на тому ж Яндексі ви отримаєте у відповідь більше 11 мільйонів (!) Сторінок. Але якщо ви конкретизуєте пошук, задавши «дешеві комп'ютери в Рязані», то в результаті отримаєте всього 2 сторінки. Відчуваєте різницю? Чим більш конкретні фраза ви використовуєте, тим більше у вас шансів, що вас знайде той, кому ви потрібні. Що далі? А далі ми будемо викидати те, що з таким трудом збирали. Не хвилюйтеся, ваші труди не були змарновані. Нам просто слід позбутися слів, за якими нас ніхто ніколи шукати не буде. Відкиньте всі вищі і найвищі щаблі порівняння прикметників - веб рясніє такими словами, як, «кращий», «найдешевший», «найшвидший», а також сильними прикметниками типу «дивовижний», «фантастичний» і.т.д. Видаліть слова-зв'язки, такі як «і», «або», «таким чином», оскільки вони автоматично виключаються з результатів пошуку. Не слід дублювати слова, написані з великої і маленької літери - регістр не має значення для пошуковиків.
Крок другий. Вчимося використовувати мета-теги
Мета теги - це елементи розмітки веб-сторінок, основна мета яких - пояснювати пошуковому роботу, що шукати на даній сторінці. Здавалося б, ось що нам потрібно! Просто пояснимо нетямущим Гуглу або Рамблеру що у нас є, і все буде в порядку, вони самі приведуть відвідувачів до нас за руку. Але не все так просто. Звичайно, мета-теги дуже і дуже важливі, але, підходячи до них, слід враховувати ще багато інших, здавалося б, другорядних факторів. Є багато видів мета-тегів, але найважливішими з них є три. Мета-тег ключових слів <KEYWORDS> містить наші з таким трудом відібрані ключові слова і фрази. Мета-тег опису <DESCRIPTION>, як ви, напевно, здогадалися, дає короткий опис того, що сторінка містить. Тег заголовка <TITLE> вказує на назву вашої сторінки. Статистика показує, що тільки 20% від загальної кількості сторінок містять теги ключових слів і опису. Таким чином, якщо у ваших конкурентів їх немає, а у вас є, це дає вам величезну перевагу.
Тег заголовка. Просто всім тегами тег. Google може не враховувати всі інші теги, мало уваги зверне на ключові слова, але заголовок він прочитає обов'язково. Крім того, Google порівняє слова в заголовку з вмістом сторінки, і підрахує кількість повторень слів з заголовка в тексті сторінки, тобто, визначить густоту ключових слів. Якщо ця кількість буде в межах 3-5,5 відсотків, у вас є шанс, що він оцінить ваш сайт дуже високо, і помістить його на гідному місці в результатах пошуку. Крім того, вміст цього тега - перше, що побачать відвідувачі при завантаженні сторінки, тому тричі відміряйте, перед тим як .... ну, загалом, ви зрозуміли.
Тег опису. Другий за своєю значимістю тег. Як правило, складається з одного коротенького абзацу і містить максимально точний опис, саму суть сторінки. Деякі пошукові сайти покажуть до 150 знаків з цього тега при виведенні результатів.
Тег ключових слів. Дуже важливий тег, який, тим не менш, ігнорується Гуглом і деякими іншими. Стандартний формат для написання ключових слів - кожне окреме слово або фаза розділяються комою. Слова в межах однієї фрази повинні розділятися пропусками.
Майте на увазі: ключові слова повинні відноситися тільки до поточної сторінці, ні в якому разі не до всього сайту. Організовуйте ваші сторінки таким чином, щоб кожна сторінка була присвячена одному продукту або тематиці. Уникайте занадто частого повторення одного слова, оскільки деякі пошуковики можуть сприйняти це як спам. як я вже згадував, приділіть увагу повторюваності ключових слів у тексті сторінки.
Крок третій. Продумайте стратегію оптимізації
Так чому ж деякі сайти підіймаються на верхівку результатів пошуку, а деякі ні? Розглянемо деякі ключові моменти в оптимізації веб-сайтів.
Зміст. Тут все просто і логічно: чим більше змісту, тим краще. Пояснюю: пошукові машини, як і люди, шукають сторінки з достатньою кількістю корисної інформації. Отже, для того, щоб добитися хорошого місця в результатах пошуку, просто наситьте кожну сторінку якомога більше якісним змістом. Пошукові машини «сліпі». Вони не помітять красивого дизайну вашого сайту, не гідно оцінять ваші старання поліпшити функціональність і зручність користування. Але текстове наповнення відіграє для них дуже і дуже важливу роль. Також, намагайтеся якомога частіше оновлювати сайт - як машини, так і люди люблять це. Крім того, при частому оновленні деякі машини, наприклад Google, можуть сприйняти ваш сайт за сайт новин. Це призведе до того, що до вас почнуть надсилати пошукового робота частіше, іноді навіть по кілька разів на день.
Густота слів. Якщо текст сторінки складається з 100 слів, і ключове слово зустрічається в тексті тільки один раз, то густота цього слова відповідно становить 1%. Оптимальна ж густота повинна не виходити за межі 3-5,5 відсотків. Чим це пояснити? Візьміть будь-який спеціалізований текст на будь-яку тему і прочитайте вголос. Ви почуєте, що одне або декілька слів (якщо, звичайно, не враховувати стандартні прийменники, сполучники або займенника), зустрічається частіше за інших, оскільки воно є темою даного тексту. У нормальної мови густота слова, яке виражає тему, становить вищезгадані 3-5,5 відсотків. Це і враховують пошуковики при індексації та оцінюванні важливості, або «релевантності» сторінок. Перевірити густоту ключових слів у себе на сторінці можна дуже простим способом: знову-таки почитайте її текст вголос. Якщо яке або слово буде зустрічатися неприродно часто, ви неодмінно відчуєте це. Але найкраще підійти до даного питання більш науково, озброївшись спеціальною програмою. Той же Page Promoter, крім ряду інших незамінних при оптимізації інструментів, містить дуже зручний аналізатор густоти ключових слів.
Помітність ключових слів. Деякі спамери створюють сторінки, що містять в мета-тегах одне, багато разів повторюване слово, скажімо «sех, sеx, sех, sеx, seх, sex, seх, sex». Це може дати короткочасне підвищення рейтингу, а може призвести до того, що вас взагалі видалять з бази даних пошуковика. Домогтися аналогічного ефекту без ризику бути вилученим на лаву штрафників можна, зробивши ключові слова помітнішими. Це аж ніяк не означає, що їх треба виділяти жирним шрифтом і кислотним кольором, як роблять деякі горе-вебмастера, сторінки яких не рекомендується дивитися людям з хворим серцем і слабким шлунком. Отже, де і як можна розміщувати ключові слова?
Мета-теги. Як ми вже говорили, тег заголовка <HEAD> є найбільш помітним елементом документа. Тому, в нього стоїть «впихнути» як мінімум одне ключове для даної сторінки слово.
Заголовки і підзаголовки <H1> - <H6>. Вони, в принципі, повинні давати відвідувачеві уявлення про те, що, власне він зараз буде читати. Тому, пошуковий робот прочитає їх у першу чергу.
Текст гіперпосилань. Було б природним припустити, що всі посилання, що знаходяться на сторінці, ведуть до інших документів, тематично пов'язаних з темою вашої сторінки. Ось чому велику увагу слід приділяти мабуть тексту гіперпосилань, тобто тієї частини гіперпосилання, яку відвідувач побачить на сторінці.
Альтернативний текст. Атрибут <ALT> обов'язково повинен бути присутнім при кожному зображенні з кількох причин. По-перше, у багатьох західних країнах були введені закони, що регулюють функціональність веб-сайтів на користь людей з проблемами зору. Альтернативний текст полегшує таким людям навігацію за допомогою програм, які вимовляють текст вголос. По-друге, пошуковик додасть деяку кількість балів за кожне ключове слово в альтернативному тексті.
Незважаючи на те, що я критично відгукнувся до виділення кольором і шрифтом, деякий сенс у застосуванні подібних методів все ж є. Помістіть ключові слова на початку сторінок і абзаців. Виділіть їх курсивом або зробіть напівжирними. Будьте обережні з кольором, оскільки наявність на сторінці тексту, за кольором однакового з фоном - один з найпоширеніших способів веб-шахрайства, і деякі пошуковці можуть про це здогадатися.
Ми можемо порекомендувати два програмних продукту для оптимізації сторінок:
Web Position Gold та Net Promoter. Перший з них - досить потужна програма для оптимізації сайтів та реєстрації їх на пошукових машинах. Другий - єдиний російською ринку повністю русифікований пакет програм, за допомогою якого можна провести процес розкрутки сайту «від А до Я» - від покупки домену до аналізу лог-файлів і перевірки непрацюючих посилань.
Кількість входжень. Відразу застерігаю - не куштуйте самостійно сидіти і до посиніння вказівного пальця нащелківать собі кількість входжень. Якщо ви повертаєтеся на пошуковий сайт і проходите знову і знову по одній і тій же посиланню, пошукова машина подумає, що ви там не знайшли нічого для себе цікавого, і ефект буде прямо протилежний очікуваному: вас «понизять у званні». Крім того, вас все одно рано чи пізно засекут на вашу IP адресою, і ваш сайт можуть серйозно покарати за шахрайство.
Популярність сайту. Чим більше існує зовнішніх посилань, що ведуть до вашого сайту, тим краще. Це абсолютно логічно: адже якщо вас цитують, це означає, що до вас прийшла слава. Питання полягає в тому, хто вас цитує. Чим популярніший сайт, який посилається на вас, тим вище ваш сайт буде оцінений. Бажано також, щоб сайти, які містять посилання на ваш сайт концентрувалися на тій же тематиці, що і ваш. Існує безліч схем обміну лінками, деякі з яких дійсно ефективні, але про це - в наступних розділах. А найпростіший спосіб домогтися того, щоб на вас посилалися - зробити хороший, інформаційно насичений сайт. Бажаю вам успіху!
Що ви робите коли треба знайти що-небудь в Інтернеті? Звичайно ж, ви не можете знати і пам'ятати всі потрібні вам адреси. Та й нікому це не потрібно. Ви, як і 85% Інтернет-користувачів у світі йдете на одну з популярних пошукових машин, будь то Яndex або Google, і шукаєте там. Таким чином, якщо вас цікавить інформація про полювання на хутрового звіра в Сибіру 18 століття, або про тенденції в зниженні лінії пояса штанів у Брітні Спірз, ви введете в рядок пошуку слова, які, як вам здається, максимально характеризируют предмет пошуку, і будете вибирати серед результатів пошуку.
Точно таким же чином і надійде людина, шукаючи продукт, який ви пропонуєте на своєму сайті. Як зробити так, щоб вас знаходили швидше? Як домогтися того, щоб ваш сайт був номером один в результатах пошуку? Адже відомо, що перші дві-три позиції отримують левову частку входжень, решта ж перебиваються випадковими візитерами. Якщо ваш бізнес прямо залежить від кількості відвідувачів, вам, напевно, абсолютно не на руку перебиватися випадковими заробітками. Ми спробуємо допомогти вам розібратися в складному питанні веб-оптимізації з тим, щоб ви могли самостійно пройти всі 10 умовних кроків і на власні очі переконатися в ефективності запропонованих методів.
Крок перший. Підбираємо ключові слова
Ключові слова - ключ до успіху в рейтингу сайту. Вибачте за мимовільний каламбур, але це так. Більшість пошукачів першим ділом подивляться на них коли з'являться на вашому сайті. Тому до їх вибору слід ставитися з максимальною відповідальністю. З чого почати? Одразу попереджаємо - не надійтесь лише на власні інстинкти! Наш перший рада, хоча і передбачає тільки ваша участь, обмежуватися ним все ж не слід.
Мозковий штурм. Візьміть ручку і папір, сядьте зручніше (Не засніть!) І записуйте всі слова, які прийдуть вам в голову. На даному етапі ні в якому разі не обмежуйте себе, записуйте будь-які асоціації, які приходять в голову, коли ви думаєте про ваш товар. Поставте себе на місце вашого потенційного відвідувача - як би ви шукали вашу продукцію, будь ви на його місці.
Запитайте інших. Попросіть сім'ю, друзів, колег зробити те ж саме. Напевно, у них з'являться слова, які ви пропустили або недогледіли.
Проаналізуйте лог-файл. Відкрийте лог-файл вашого сайту і подивіться, за якими словами вам знаходили найчастіше.
Підглянете в Інтернеті. Подивіться на інших процвітаючих сайтах, які слова і фрази використовують інші вебмастера. Можливо, вони підкажуть щось нове. Тільки не застосовуйте метод Ctrl + c - Ctrl + v, оскільки ніколи не можна бути впевненим, чи саме ключові слова привели то чи цей сайт до успіху. Використовуйте це хіба тільки в експериментальних цілях
Будьте порегіональнее. Завжди намагайтеся брати до уваги тип публіки, на який розрахований ваш сайт. Якщо ви ведете бізнес в окремому регіоні, не забудьте врахувати це у своїх ключових словах - багато людей конкретизують свій пошук по регіону.
Використовуйте тезаурус. Словник синонімів - прекрасний спосіб пошуку додаткових ключових слів до тих, які у вас вже є.
Візьміть будь-яку програму, скажімо Page Promoter з пакета Net Promoter і використовуйте утиліту пошуку релевантних слів, тобто слів, які зустрічаються найчастіше в комбінації із заданим словом
Вітаємо! Вам вдалося зібрати досить значний список потенційних ключових слів. Але не поспішайте використовувати їх в такому сирому вигляді! Головна робота над ключовими словами ще попереду. Тепер треба сформувати ключові фрази. Навіщо? Статистика показує, що більшість людей вводять 2-3 слова при пошуку. Не слід ставити собі за мету відвоювати собі перші місця за допомогою узагальненого слова - швидше за все вам це не вдасться. Так, якщо ви продаєте, скажімо, комп'ютери, у вас практично немає шансів потрапити на перші позиції пошуку по слову «комп'ютер», оскільки на тому ж Яндексі ви отримаєте у відповідь більше 11 мільйонів (!) Сторінок. Але якщо ви конкретизуєте пошук, задавши «дешеві комп'ютери в Рязані», то в результаті отримаєте всього 2 сторінки. Відчуваєте різницю? Чим більш конкретні фраза ви використовуєте, тим більше у вас шансів, що вас знайде той, кому ви потрібні. Що далі? А далі ми будемо викидати те, що з таким трудом збирали. Не хвилюйтеся, ваші труди не були змарновані. Нам просто слід позбутися слів, за якими нас ніхто ніколи шукати не буде. Відкиньте всі вищі і найвищі щаблі порівняння прикметників - веб рясніє такими словами, як, «кращий», «найдешевший», «найшвидший», а також сильними прикметниками типу «дивовижний», «фантастичний» і.т.д. Видаліть слова-зв'язки, такі як «і», «або», «таким чином», оскільки вони автоматично виключаються з результатів пошуку. Не слід дублювати слова, написані з великої і маленької літери - регістр не має значення для пошуковиків.
Крок другий. Вчимося використовувати мета-теги
Мета теги - це елементи розмітки веб-сторінок, основна мета яких - пояснювати пошуковому роботу, що шукати на даній сторінці. Здавалося б, ось що нам потрібно! Просто пояснимо нетямущим Гуглу або Рамблеру що у нас є, і все буде в порядку, вони самі приведуть відвідувачів до нас за руку. Але не все так просто. Звичайно, мета-теги дуже і дуже важливі, але, підходячи до них, слід враховувати ще багато інших, здавалося б, другорядних факторів. Є багато видів мета-тегів, але найважливішими з них є три. Мета-тег ключових слів <KEYWORDS> містить наші з таким трудом відібрані ключові слова і фрази. Мета-тег опису <DESCRIPTION>, як ви, напевно, здогадалися, дає короткий опис того, що сторінка містить. Тег заголовка <TITLE> вказує на назву вашої сторінки. Статистика показує, що тільки 20% від загальної кількості сторінок містять теги ключових слів і опису. Таким чином, якщо у ваших конкурентів їх немає, а у вас є, це дає вам величезну перевагу.
Тег заголовка. Просто всім тегами тег. Google може не враховувати всі інші теги, мало уваги зверне на ключові слова, але заголовок він прочитає обов'язково. Крім того, Google порівняє слова в заголовку з вмістом сторінки, і підрахує кількість повторень слів з заголовка в тексті сторінки, тобто, визначить густоту ключових слів. Якщо ця кількість буде в межах 3-5,5 відсотків, у вас є шанс, що він оцінить ваш сайт дуже високо, і помістить його на гідному місці в результатах пошуку. Крім того, вміст цього тега - перше, що побачать відвідувачі при завантаженні сторінки, тому тричі відміряйте, перед тим як .... ну, загалом, ви зрозуміли.
Тег опису. Другий за своєю значимістю тег. Як правило, складається з одного коротенького абзацу і містить максимально точний опис, саму суть сторінки. Деякі пошукові сайти покажуть до 150 знаків з цього тега при виведенні результатів.
Тег ключових слів. Дуже важливий тег, який, тим не менш, ігнорується Гуглом і деякими іншими. Стандартний формат для написання ключових слів - кожне окреме слово або фаза розділяються комою. Слова в межах однієї фрази повинні розділятися пропусками.
Майте на увазі: ключові слова повинні відноситися тільки до поточної сторінці, ні в якому разі не до всього сайту. Організовуйте ваші сторінки таким чином, щоб кожна сторінка була присвячена одному продукту або тематиці. Уникайте занадто частого повторення одного слова, оскільки деякі пошуковики можуть сприйняти це як спам. як я вже згадував, приділіть увагу повторюваності ключових слів у тексті сторінки.
Крок третій. Продумайте стратегію оптимізації
Так чому ж деякі сайти підіймаються на верхівку результатів пошуку, а деякі ні? Розглянемо деякі ключові моменти в оптимізації веб-сайтів.
Зміст. Тут все просто і логічно: чим більше змісту, тим краще. Пояснюю: пошукові машини, як і люди, шукають сторінки з достатньою кількістю корисної інформації. Отже, для того, щоб добитися хорошого місця в результатах пошуку, просто наситьте кожну сторінку якомога більше якісним змістом. Пошукові машини «сліпі». Вони не помітять красивого дизайну вашого сайту, не гідно оцінять ваші старання поліпшити функціональність і зручність користування. Але текстове наповнення відіграє для них дуже і дуже важливу роль. Також, намагайтеся якомога частіше оновлювати сайт - як машини, так і люди люблять це. Крім того, при частому оновленні деякі машини, наприклад Google, можуть сприйняти ваш сайт за сайт новин. Це призведе до того, що до вас почнуть надсилати пошукового робота частіше, іноді навіть по кілька разів на день.
Густота слів. Якщо текст сторінки складається з 100 слів, і ключове слово зустрічається в тексті тільки один раз, то густота цього слова відповідно становить 1%. Оптимальна ж густота повинна не виходити за межі 3-5,5 відсотків. Чим це пояснити? Візьміть будь-який спеціалізований текст на будь-яку тему і прочитайте вголос. Ви почуєте, що одне або декілька слів (якщо, звичайно, не враховувати стандартні прийменники, сполучники або займенника), зустрічається частіше за інших, оскільки воно є темою даного тексту. У нормальної мови густота слова, яке виражає тему, становить вищезгадані 3-5,5 відсотків. Це і враховують пошуковики при індексації та оцінюванні важливості, або «релевантності» сторінок. Перевірити густоту ключових слів у себе на сторінці можна дуже простим способом: знову-таки почитайте її текст вголос. Якщо яке або слово буде зустрічатися неприродно часто, ви неодмінно відчуєте це. Але найкраще підійти до даного питання більш науково, озброївшись спеціальною програмою. Той же Page Promoter, крім ряду інших незамінних при оптимізації інструментів, містить дуже зручний аналізатор густоти ключових слів.
Помітність ключових слів. Деякі спамери створюють сторінки, що містять в мета-тегах одне, багато разів повторюване слово, скажімо «sех, sеx, sех, sеx, seх, sex, seх, sex». Це може дати короткочасне підвищення рейтингу, а може призвести до того, що вас взагалі видалять з бази даних пошуковика. Домогтися аналогічного ефекту без ризику бути вилученим на лаву штрафників можна, зробивши ключові слова помітнішими. Це аж ніяк не означає, що їх треба виділяти жирним шрифтом і кислотним кольором, як роблять деякі горе-вебмастера, сторінки яких не рекомендується дивитися людям з хворим серцем і слабким шлунком. Отже, де і як можна розміщувати ключові слова?
Мета-теги. Як ми вже говорили, тег заголовка <HEAD> є найбільш помітним елементом документа. Тому, в нього стоїть «впихнути» як мінімум одне ключове для даної сторінки слово.
Заголовки і підзаголовки <H1> - <H6>. Вони, в принципі, повинні давати відвідувачеві уявлення про те, що, власне він зараз буде читати. Тому, пошуковий робот прочитає їх у першу чергу.
Текст гіперпосилань. Було б природним припустити, що всі посилання, що знаходяться на сторінці, ведуть до інших документів, тематично пов'язаних з темою вашої сторінки. Ось чому велику увагу слід приділяти мабуть тексту гіперпосилань, тобто тієї частини гіперпосилання, яку відвідувач побачить на сторінці.
Альтернативний текст. Атрибут <ALT> обов'язково повинен бути присутнім при кожному зображенні з кількох причин. По-перше, у багатьох західних країнах були введені закони, що регулюють функціональність веб-сайтів на користь людей з проблемами зору. Альтернативний текст полегшує таким людям навігацію за допомогою програм, які вимовляють текст вголос. По-друге, пошуковик додасть деяку кількість балів за кожне ключове слово в альтернативному тексті.
Незважаючи на те, що я критично відгукнувся до виділення кольором і шрифтом, деякий сенс у застосуванні подібних методів все ж є. Помістіть ключові слова на початку сторінок і абзаців. Виділіть їх курсивом або зробіть напівжирними. Будьте обережні з кольором, оскільки наявність на сторінці тексту, за кольором однакового з фоном - один з найпоширеніших способів веб-шахрайства, і деякі пошуковці можуть про це здогадатися.
Ми можемо порекомендувати два програмних продукту для оптимізації сторінок:
Web Position Gold та Net Promoter. Перший з них - досить потужна програма для оптимізації сайтів та реєстрації їх на пошукових машинах. Другий - єдиний російською ринку повністю русифікований пакет програм, за допомогою якого можна провести процес розкрутки сайту «від А до Я» - від покупки домену до аналізу лог-файлів і перевірки непрацюючих посилань.
Кількість входжень. Відразу застерігаю - не куштуйте самостійно сидіти і до посиніння вказівного пальця нащелківать собі кількість входжень. Якщо ви повертаєтеся на пошуковий сайт і проходите знову і знову по одній і тій же посиланню, пошукова машина подумає, що ви там не знайшли нічого для себе цікавого, і ефект буде прямо протилежний очікуваному: вас «понизять у званні». Крім того, вас все одно рано чи пізно засекут на вашу IP адресою, і ваш сайт можуть серйозно покарати за шахрайство.
Популярність сайту. Чим більше існує зовнішніх посилань, що ведуть до вашого сайту, тим краще. Це абсолютно логічно: адже якщо вас цитують, це означає, що до вас прийшла слава. Питання полягає в тому, хто вас цитує. Чим популярніший сайт, який посилається на вас, тим вище ваш сайт буде оцінений. Бажано також, щоб сайти, які містять посилання на ваш сайт концентрувалися на тій же тематиці, що і ваш. Існує безліч схем обміну лінками, деякі з яких дійсно ефективні, але про це - в наступних розділах. А найпростіший спосіб домогтися того, щоб на вас посилалися - зробити хороший, інформаційно насичений сайт. Бажаю вам успіху!
No comments:
Post a Comment