Сео-статті - це тексти, оптимізовані в системі пошуку. Для їх створення зазвичай використовують такі методи:
пишуть текст, потім вставляють у нього ключові слова;
додають ключові слова по ходу написання матеріалу.
Важливо відзначити, що при написанні будь сео-статті ні в якому разі не варто копіювати чужий матеріал, хоч і в мережі напевно його повно. Таку процедуру вважають протизаконною, і вона не принесе вам ніяких позитивних результатів. Пошукова система «забракує» ваш сайт і високих позицій у рейтингу вам не бачити.
Перед тим як приступити безпосередньо до роботи, краще ознайомитися зі статистичною інформацією в пошукових системах (Яндекс, Google ). Серед запитів, які тут представлені, потрібно буде вибрати той, за яким просувається seo-матеріал. Звернемо особливу увагу на те, що можна вважати оптимальним відношенням ось таку пропорцію: один запит - одна стаття.
Крім того, статті, які створені на одну тему, в «очах» будь-якої пошукової системи володіють значно більшою вагою в порівнянні з тими, які відповідають одночасно на декілька пошукових запитів. При цьому важливо розуміти той факт, що при збільшенні кількості «ключевиков», що припадають на кожну статтю, ви підвищуєте і ускладнюєте ціну просування кожної даної статті. Якщо для просування з «конкурентних» варіантів ви оберете запит, то в такій ситуації одного написаного якісно контенту вам не вистачить. Ви будете змушені купувати рейтинги.
Деякі експерти в даній області стверджують, що на кожен ключевік доводитися повинно приблизно 4 відсотки всіх слів, які взагалі в тексті присутні. Відзначимо, що така величина приблизна. Ви може незначною мірою від неї відступити, якщо буде необхідність.
пишуть текст, потім вставляють у нього ключові слова;
додають ключові слова по ходу написання матеріалу.
Важливо відзначити, що при написанні будь сео-статті ні в якому разі не варто копіювати чужий матеріал, хоч і в мережі напевно його повно. Таку процедуру вважають протизаконною, і вона не принесе вам ніяких позитивних результатів. Пошукова система «забракує» ваш сайт і високих позицій у рейтингу вам не бачити.
Перед тим як приступити безпосередньо до роботи, краще ознайомитися зі статистичною інформацією в пошукових системах (Яндекс, Google ). Серед запитів, які тут представлені, потрібно буде вибрати той, за яким просувається seo-матеріал. Звернемо особливу увагу на те, що можна вважати оптимальним відношенням ось таку пропорцію: один запит - одна стаття.
Крім того, статті, які створені на одну тему, в «очах» будь-якої пошукової системи володіють значно більшою вагою в порівнянні з тими, які відповідають одночасно на декілька пошукових запитів. При цьому важливо розуміти той факт, що при збільшенні кількості «ключевиков», що припадають на кожну статтю, ви підвищуєте і ускладнюєте ціну просування кожної даної статті. Якщо для просування з «конкурентних» варіантів ви оберете запит, то в такій ситуації одного написаного якісно контенту вам не вистачить. Ви будете змушені купувати рейтинги.
Деякі експерти в даній області стверджують, що на кожен ключевік доводитися повинно приблизно 4 відсотки всіх слів, які взагалі в тексті присутні. Відзначимо, що така величина приблизна. Ви може незначною мірою від неї відступити, якщо буде необхідність.
No comments:
Post a Comment