Monday, March 16, 2015

Створення сайтів | Банери

Банери використовуються на сторінках в якості реклами інших ресурсів і, як правило, їх дизайн ніяк не пов'язаний з вмістом сторінки і від того виглядає дещо відчужено. Правда, є один виняток - локальні банери. В цьому випадку ми можемо оформити їх, використовуючи мотиви дизайну основного сайту.

При створенні сайту необхідно враховувати наявність банерів і відповідно вибудовувати дизайн.

На просторах Рунета популярні кілька типорозмірів банерів, найпоширеніші з яких - це 468x60, 100x100 і 88x31 (зазвичай звані кнопками). Банери інших розмірів застосовуються набагато рідше і зазвичай тільки для локальних банерних мереж (125x125, вушка на Lenta.Ru і т.п.)

Крім відмінності в розмірах, банери можуть бути різного типу:

    графічні
    html-банери
    flash-банери

Два останніх типи досить складні і специфічні. Ми будемо розбиратися з класичним графічним банером розміром 468x60 пікселів.

Застосування банерів в якості рекламного носія в Мережі накладає на нього кілька обмежень. Основне з яких - це "вага" банера в кілобайтах. У популярних банерних мережах максимальна вага лімітується цифрами від 10 до 15Кб. Я приймаю за базову цифру в 12Кб. Якщо вага банера більше, то він вважається важким і для реклами непридатний, тому час, необхідний для завантаження, перевищить середній час перегляду сторінки, - простіше кажучи, банер не встигне завантажитися.

Формат GIF дозволяє створювати анімовані банери, ефективність яких, порівняно зі статичними, вище приблизно в півтора рази.

При виборі формату банера потрібно дотримуватися тих же принципів, що і при створенні основної графіки на сторінках, - якщо зображення фотографічне, то вибираємо формат JPEG. У всіх інших випадках більш відповідним буде GIF. Якщо банер анімований, то вибору немає - тільки GIF.

Трохи відвернемося і поговоримо про банері як про носія реклами. З цієї точки зору він дуже схожий на рекламний плакат. І на те, і на інше відвідувач для перегляду витрачає не більше 3-5 секунд, і в тому, і в іншому випадку реклама займає відносно великий простір, і в тому, і в іншому випадку потрібно висловлювати думки найбільш чітко і образно.

Основними елементами банера з точки зору реклами є слоган і візуальний образ. До розробки і того, і іншого слід переходити після з'ясування завдань банера. Немає нічого гіршого, ніж баннер, що рекламує не те, куди він веде. У цьому випадку користувач, що натиснув на банер, виявляється обдуреним, і замість залучення відвідувача ми отримуємо зворотний ефект - навряд чи відвідувач прийде ще раз.

Банери можна поділити на іміджеві та звичайні. Іміджеві відрізняються від звичайних тим, що використовують в дизайні елементи основного сайту, кольору і / або логотип. На відміну від звичайного банера, іміджевий працює не тільки при натисканні, але і сама його присутність розкручує марку, тому банер однозначно пізнаваний і легко зіставляється з конкретною фірмою або сайтом.

Будь-який хороший банер - це якась ідея, яка повинна зацікавити відвідувача і запалити в ньому бажання сходити за посиланням. Але потрібно розуміти, що будь банер призначений для певної аудиторії (яка збігається з потенційною аудиторією рекламованого сайту).

Починати створення банера необхідно з формулювання того, що ж рекламує банер, і придумування гарного слогана. Це дуже важливо! Погана фраза зіпсує самий прегарний образ. Придумавши слоган, вже можна підбирати ілюструє його візуал.

При вимірюванні ефективності банерів користуються терміном CTR - вимірюваного у відсотках і виражає відношення числа показів банера до числа натискань на нього. Це не єдиний показник, але найбільш відомий. Для звичайних банерів він становить від 0.5% до 1.5%. Великі значення притаманні зазвичай тільки порноіндустрії (там може доходити і до 15%).

А тепер займемося креативом - будемо придумувати ідею, слоган і підбирати відповідний образ.

Технічні міркування

При створенні банера потрібно враховувати, що проглядатися він буде в чужому оточенні, і ми нічого не будемо знати про сторінці, на якій він виявиться, і не зможемо передбачити колірної гами. Тому нам необхідно явно позначити межі банера - по його периметру потрібно обов'язково окреслювати чорну рамку шириною в один піксель. Крім того, у банера не повинно бути прозорого фону - обов'язково суцільний (але не обов'язково одноколірний)

Художні міркування

Банер повинен нести якусь ідею, інакше він буде непривабливий, йому буде нічим розважити, залучити, заінтригувати потенційного відвідувача. Хороший банер можна порівняти з головоломкою - вона не відразу вирішується, але, знайшовши відповідь, відвідувач отримує позитивні емоції і запам'ятовує.

Що таке загадка в дизайні? Ви коли-небудь бачили такі картини, вдивляючись в які знову і знову ти відкриваєш для себе щось новеньке? Це той самий випадок. Дизайнер як би придумує загадку, а потім її "шифрує", глядач же поступово відкриває ці загадки (у більшості випадків на підсвідомому рівні), а в якості розгадки найчастіше виступає слоган. Якщо ми використовуємо анімований GIF, то можливостей більше, і ми можемо розбити загадку на кілька кадрів і відкривати її поступово ...

За основу ми візьмемо банер із застосуванням візуала (так називається фотографічний або мальований образ, який виступає в композиції як центральний елемент). І будемо вважати, що кожен банер складається з наступних частин:

    Слогану
    Візуала, що ілюструє слоган (вступника гру зі слоганом)
    Колірної гами (для іміджевих банерів кольору часто збігаються з кольором рекламованого сайту)
    Додаткового тексту (адреса сторінки, пояснювальний текст)
    Додаткових елементів оформлення, що підкреслюють основну думку і стиль банера. У разі іміджевих банерів дуже зручно зробити один шаблон і, підставляючи різні слогани і візуали, отримати цілу серію банерів.

Зробити ефективний і красивий банер не так легко і може запросто зайняти кілька годин. Запам'ятайте одне правило - якщо створений банер Вам не подобається, то, навряд чи він сподобається іншим! Втім, це правило відноситься взагалі до будь-якої творчої діяльності. ;)

Давайте підсумуємо наші міркування і перерахуємо етапи, які потрібно пройти, щоб створити якісний банер:

    Для початку необхідно з'ясувати, яку мету ми переслідуємо, створюючи даний банер. А для цього задамо собі кілька запитань про те, що рекламує цей банер і кого він може потенційно зацікавити. Поставимо себе на місце відвідувача, який шукає рекламований нами сайт, і запитаємо себе, що б ми хотіли побачити на банері?
    Отримавши відповіді на попередні питання, необхідно сформулювати ідею або сценарій (це вже у випадку з анімованим банером).
    Нарешті, підходимо до вигадування слогана, який найбільш точно висловить нашу ідею або сценарій (придумати потрібно обов'язково кілька варіантів - мінімум 10-15). Залишаємося на цьому етапі до тих пір, поки придуманий слоган нам самим не сподобається. :)
    Графічна частина - ось тепер можна запускати PhotoShop і реалізовувати ідею в зображенні. Підбирати з клипарта або самому малювати відповідний під слоган візуал.
    Робимо першу версію банера, потім ще одну, і ще одну, і ще одну, поки ... не почне дуже сильно подобатися.
    Остаточно оптимізуємо банер.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини www.myyunku.com www.nicesoft.ru www.naqatube.com www.nurotaxtb.uz www.pushkin-museum.ru www.pozitiff.info www.rap-z.ru www.qazaqpen-club.kz www.russkie-pesni.com www.rixtechtools.com