На сьогоднішній день не тільки великі корпорації, але і невеликі підприємства мають свої власні інтернет-сайти, через що стала можливою їх конкуренція в мережі Інтернет. Тому для того, щоб поставлена ??мета була досягнута, фахівці зі створення сайту повинні використовувати всі можливі шляхи. Сучасні технологічні розробки, головним чином, спрямовані на підвищення рівня доступності та зручності роботи користувачів з сайтом. Професійний веб-дизайн може вирішити багато завдань, в тому числі і своєчасне внесення змін. Розробники в усьому повинні орієнтуватися на користувача, аж до вибору ідеального стилю і розміру шрифту. Головне завдання фахівця полягає в тому, щоб користувач зміг знайти необхідну інформацію, саме тому сьогодні так важливо дотримання принципів юзабіліті. Одне з них - правило двох секунд, тобто, іншими словами, користувач в ідеалі повинен перебувати в стані очікування будь-якої реакції від системи (запуск, перемикання) не більше двох секунд. Правило трьох кліків направлено на побудову простий і логічною навігації, адже згідно зі статистичними даними, після того, як користувач зробив три кліка і не виявив необхідної інформації, він залишає сайт. Також дуже важлива правильна логічна структурованість інформації, адже якщо користувач буде впевнений у тому, що досягне потрібно мети, він може зробити і 5 кліків.
Як і в бізнесі, в юзабіліті сайту діє принцип 80/20, тобто на 20% користувачів припадає 80% прибутку від реалізації продукції або послуг. Отже, сайт може бути набагато ефективніше, якщо розробниками буде визначена 20% -а аудиторія користувачів, на яких і буде робитися головний упор. Також в юзабіліті існує правило 7 ± 2. Воно говорить про те, що людський мозок не здатний одноразово обробляти велику кількість інформації. Так, за даними досліджень американського психолога Дж. Міллера, ми здатні тримати в пам'яті одночасно 5-9 речей, саме тому часто розробники спрощують структуру сайту до 7 складових. Нерідко досвідчені розробники користуються правилом піраміди: оскільки будь-який користувач мріє про те, щоб отримати потрібну йому інформацію якнайшвидше, вони розміщують її на початку статті, а потім дають докладні описи, логічні висновки та ключові моменти. У підсумку стаття завершується не особливо важливою інформацією.
Величезну роль в юзабіліті відіграє психологія: відвідувачі ресурсу дуже швидко звикають до певного дизайну, який приймають за шаблон, за яким оцінюють інші сайти. У підсумку користувачі вибирають інтернет-сторінки, схожі з їх шаблоном, і з недовірою ставляться до інших. Наприклад, якщо здійснити редизайн сайту, то користувачам може не сподобатися нова структура, і їм буде не комфортно працювати з сайтом перший час.
Також їм властива, так звана, банерна сліпота. Тобто, зайшовши на сайт, вони починають шукати необхідну інформацію в тих місцях сторінки, де вона зазвичай і знаходиться. Вони читають текст головної сторінки, звертаються до гіперпосиланнями, але якщо на сторінці з'являється щось яскраве, кольорове і анімоване, цей об'єкт відразу приймається за рекламу і ігнорується. Тому варто також звернути увагу на оформлення сайту.
Основоположна роль юзабіліті полягає в тому, щоб користувач відчував себе на сайті впевнено. З цієї причини створення сайту потрібно довіряти тільки професіоналам, обізнаних у всіх тонкощах.
Як і в бізнесі, в юзабіліті сайту діє принцип 80/20, тобто на 20% користувачів припадає 80% прибутку від реалізації продукції або послуг. Отже, сайт може бути набагато ефективніше, якщо розробниками буде визначена 20% -а аудиторія користувачів, на яких і буде робитися головний упор. Також в юзабіліті існує правило 7 ± 2. Воно говорить про те, що людський мозок не здатний одноразово обробляти велику кількість інформації. Так, за даними досліджень американського психолога Дж. Міллера, ми здатні тримати в пам'яті одночасно 5-9 речей, саме тому часто розробники спрощують структуру сайту до 7 складових. Нерідко досвідчені розробники користуються правилом піраміди: оскільки будь-який користувач мріє про те, щоб отримати потрібну йому інформацію якнайшвидше, вони розміщують її на початку статті, а потім дають докладні описи, логічні висновки та ключові моменти. У підсумку стаття завершується не особливо важливою інформацією.
Величезну роль в юзабіліті відіграє психологія: відвідувачі ресурсу дуже швидко звикають до певного дизайну, який приймають за шаблон, за яким оцінюють інші сайти. У підсумку користувачі вибирають інтернет-сторінки, схожі з їх шаблоном, і з недовірою ставляться до інших. Наприклад, якщо здійснити редизайн сайту, то користувачам може не сподобатися нова структура, і їм буде не комфортно працювати з сайтом перший час.
Також їм властива, так звана, банерна сліпота. Тобто, зайшовши на сайт, вони починають шукати необхідну інформацію в тих місцях сторінки, де вона зазвичай і знаходиться. Вони читають текст головної сторінки, звертаються до гіперпосиланнями, але якщо на сторінці з'являється щось яскраве, кольорове і анімоване, цей об'єкт відразу приймається за рекламу і ігнорується. Тому варто також звернути увагу на оформлення сайту.
Основоположна роль юзабіліті полягає в тому, щоб користувач відчував себе на сайті впевнено. З цієї причини створення сайту потрібно довіряти тільки професіоналам, обізнаних у всіх тонкощах.
No comments:
Post a Comment