Створення посадкової сторінки пропонуємо абсолютно новий погляд та креативні методи. Сьогодні прийшов час для радикальної зміни у підході до створення «посадочних сторінок» і застосуванню підривних інновацій, які дійсно вразять уяву. Потрібні креативні посадочні сторінки і нові стратегії для збільшення конверсії.
Ви тільки тоді отримаєте гарантований результат, коли спробуєте створити для своїх клієнтів новий тип посадочних сторінок, які не піддаються традиційній логіці і виходять за стандартні рамки. Немає іншого способу як: пробувати, аналізувати, виправляти помилки і знову експериментувати.
Пропонуємо вашій увазі 5 інноваційних елементів в дизайні посадочних сторінок.
Рішення першого: кілька закликів до дії
Нова стратегія: використовуйте множинні заклики до одного дії. По всій посадкової сторінці, розміщуйте кнопку заклику до дії поруч або після кожного тригера.
Головне, щоб у вас не було закликів до різних дій - мета повинна бути тільки одна! Може бути кілька різних призовів, але всі вони повинні привести до однієї мети.
Cоздание посадочной страницы - эффективные решения
Довга посадкова сторінка
Сторінки, на яких розміщується кілька закликів до дії, будуть займати в довжину більше одного екрана. Якщо розмістити кілька закликів на короткій сторінці, то це в більшості випадків призведе до нульового результату.
Використовуйте ефект паралакса
Сторінки з динамічними елементами або ефектом паралакса можуть збільшити ефективність посадкової сторінки в кілька разів. Паралакс-скролінг дуже хороший для довгих посадочних сторінок. Він заслуговує особливої уваги, оскільки допомагає створювати відчуття, що все відбувається безперервно. Користувач може рухатися зверху вниз без зупинок і переходів.
Плавність і послідовність розповіді
Розумно розміщувати заклики до дії, там де вони логічно доречні відповідно з плином думки користувача. Наприклад, вся інформація першого блоку посадкової сторінки: заголовок, зображення і текст, відповідають на питання: «Що це за продукт? або Про що цей сервіс? »Трохи імпульсивним користувачам іноді буває досить такої інформації для здійснення цільового дії.
Такі люди не люблять читати. Так навіщо змушувати їх робити це? Тому розумна стратегія - розмістити в цій частині сторінки заклик до вчинення дії. Приблизно 7% із загальної кількості всіх хто зробить дію, зроблять його на цьому етапі.
Якщо людина ще не готовий до дії, він переглядає сторінку далі, і переходить до наступного блоку. Цей розділ відповідає на питання: «Як цей продукт може вирішити мою проблему?»
Після переконливого тексту знову повинен знаходитися заклик до дії. Існує ймовірність, що потрібну дію буде виконано в цей момент. Якщо цього не достатньо, то далі є інформація, яка звертає увагу на особливі переваги, такі як гарантія, вартість або порівняння. Кожен розділ теж має відповідний заклик до дії.
Посадочні сторінки з великим числом закликів до дії суттєво підвищують шанси цільового дії. Чим більш розумно і інтуїтивно розміщені заклики, тим шанси вище.
Ви тільки тоді отримаєте гарантований результат, коли спробуєте створити для своїх клієнтів новий тип посадочних сторінок, які не піддаються традиційній логіці і виходять за стандартні рамки. Немає іншого способу як: пробувати, аналізувати, виправляти помилки і знову експериментувати.
Пропонуємо вашій увазі 5 інноваційних елементів в дизайні посадочних сторінок.
Рішення першого: кілька закликів до дії
Нова стратегія: використовуйте множинні заклики до одного дії. По всій посадкової сторінці, розміщуйте кнопку заклику до дії поруч або після кожного тригера.
Головне, щоб у вас не було закликів до різних дій - мета повинна бути тільки одна! Може бути кілька різних призовів, але всі вони повинні привести до однієї мети.
Cоздание посадочной страницы - эффективные решения
Довга посадкова сторінка
Сторінки, на яких розміщується кілька закликів до дії, будуть займати в довжину більше одного екрана. Якщо розмістити кілька закликів на короткій сторінці, то це в більшості випадків призведе до нульового результату.
Використовуйте ефект паралакса
Сторінки з динамічними елементами або ефектом паралакса можуть збільшити ефективність посадкової сторінки в кілька разів. Паралакс-скролінг дуже хороший для довгих посадочних сторінок. Він заслуговує особливої уваги, оскільки допомагає створювати відчуття, що все відбувається безперервно. Користувач може рухатися зверху вниз без зупинок і переходів.
Плавність і послідовність розповіді
Розумно розміщувати заклики до дії, там де вони логічно доречні відповідно з плином думки користувача. Наприклад, вся інформація першого блоку посадкової сторінки: заголовок, зображення і текст, відповідають на питання: «Що це за продукт? або Про що цей сервіс? »Трохи імпульсивним користувачам іноді буває досить такої інформації для здійснення цільового дії.
Такі люди не люблять читати. Так навіщо змушувати їх робити це? Тому розумна стратегія - розмістити в цій частині сторінки заклик до вчинення дії. Приблизно 7% із загальної кількості всіх хто зробить дію, зроблять його на цьому етапі.
Якщо людина ще не готовий до дії, він переглядає сторінку далі, і переходить до наступного блоку. Цей розділ відповідає на питання: «Як цей продукт може вирішити мою проблему?»
Після переконливого тексту знову повинен знаходитися заклик до дії. Існує ймовірність, що потрібну дію буде виконано в цей момент. Якщо цього не достатньо, то далі є інформація, яка звертає увагу на особливі переваги, такі як гарантія, вартість або порівняння. Кожен розділ теж має відповідний заклик до дії.
Посадочні сторінки з великим числом закликів до дії суттєво підвищують шанси цільового дії. Чим більш розумно і інтуїтивно розміщені заклики, тим шанси вище.
No comments:
Post a Comment