Створення посадочних сторінок призначене для продажу ваших товарів / послуг за допомогою контекстної реклами. Важливим елементом посадкової сторінки є кнопки призову до дії. Але одними кнопками продажу не здійснюються. У цій статті ми розглянемо на рівні психофізіології, які чинники впливають на прийняття рішення про покупку.
Механізми впливу на цільову аудиторію дають розуміння, як створити по-справжньому ефективний заклик до дії. Звернемося до психологічного поясненню цього процесу і розглянемо, як відбуваються реакції мозку на рівні фізіології.
Припущення, що проста зміна фрази на кнопці заклику до дії може істотно змінити ситуацію - помилково. Якщо сама інформація на сторінці не створює в розумі відвідувача образ того, що його проблема буде вирішена за допомогою цієї дії.
Тут необхідно відштовхуватися від того які емоції ви хочете щоб відчував відвідувач вашого сайту при взаємодії з цільовою сторінкою. Це можуть бути наступні почуття:
передчуття чогось особливого чи захват
радість відкриття нового, захоплюючого, цікавого
впевненість у вирішенні його проблеми
почуття причетності, приналежність до чогось недоступного кожному, унікальному
Особливість фізіології головного мозку така, що інформація, яка представлена в образі конкретних фактів, задіює в корі головного мозку дві області. Broca - моторна зона організація мови і Wernicke - сенсорна мовна зона. Це ті зони, які відповідають за розпізнавання мови і інтерпретацію значення слів.
Создание посадочных страниц и эффективный призыв к действию
Як працює заклик до дії на рівні фізіології
Але якщо пропонувати відвідувачем сайту щось більше, ніж просто інформацію і факти, створювати особливу історію, якийсь яскравий образ того, до чого вони будуть причетні, якщо виконають потрібну дію, то тоді можливо отримати більш активну реакцію на рівні фізіології.
Як це зробити? Необхідно мінімізувати когнітивну навантаження і зробити юзабіліті максимально простим і лаконічним.
За дослідженнями іспанських учених, ті області мозку, які відповідають за сприйняття відчуттів, стають активними в момент простого аналізу значення слів, які пов'язані зі смаком, запахами і приємними відчуттями.
Наприклад, коли людина бачить і читає слово «парфуми» або «кава», відразу включаються відповідні сенсорні області, але коли він читає такі слова, як «шафа» або «машина», вони залишаються не задіяні.
Особливо яскраво це виявляється у відношенні метафор. Наприклад, фраза «У актора оксамитовий голос» викликає відповідну реакцію, а фраза «У актора впевнений баритон» - не чіпає, а просто констатує.
Порушення сенсорних зон в мозку викликає у користувача відчуття передчуття й очікування, тієї самої історії, яка йому цікава. Саме ці відчуття потрібно викликати, коли ви створюєте сторінку, завдання якої здійснювати продажі.
Якщо вам важко придумати, як можна викликати таку реакцію і створити бажання відвідувачів стати вашими клієнтами, то спробуйте використовувати те, що спонукає особисто вас до здійснення дії в конкретній ситуації. Ні колір, ні розташування кнопок дії, ні текст на них не мають вирішального, значення - найкраще працюють психофізіологічні чинники, які впливають на сприйняття вашого унікальної торговельної пропозиції.
Механізми впливу на цільову аудиторію дають розуміння, як створити по-справжньому ефективний заклик до дії. Звернемося до психологічного поясненню цього процесу і розглянемо, як відбуваються реакції мозку на рівні фізіології.
Припущення, що проста зміна фрази на кнопці заклику до дії може істотно змінити ситуацію - помилково. Якщо сама інформація на сторінці не створює в розумі відвідувача образ того, що його проблема буде вирішена за допомогою цієї дії.
Тут необхідно відштовхуватися від того які емоції ви хочете щоб відчував відвідувач вашого сайту при взаємодії з цільовою сторінкою. Це можуть бути наступні почуття:
передчуття чогось особливого чи захват
радість відкриття нового, захоплюючого, цікавого
впевненість у вирішенні його проблеми
почуття причетності, приналежність до чогось недоступного кожному, унікальному
Особливість фізіології головного мозку така, що інформація, яка представлена в образі конкретних фактів, задіює в корі головного мозку дві області. Broca - моторна зона організація мови і Wernicke - сенсорна мовна зона. Це ті зони, які відповідають за розпізнавання мови і інтерпретацію значення слів.
Создание посадочных страниц и эффективный призыв к действию
Як працює заклик до дії на рівні фізіології
Але якщо пропонувати відвідувачем сайту щось більше, ніж просто інформацію і факти, створювати особливу історію, якийсь яскравий образ того, до чого вони будуть причетні, якщо виконають потрібну дію, то тоді можливо отримати більш активну реакцію на рівні фізіології.
Як це зробити? Необхідно мінімізувати когнітивну навантаження і зробити юзабіліті максимально простим і лаконічним.
За дослідженнями іспанських учених, ті області мозку, які відповідають за сприйняття відчуттів, стають активними в момент простого аналізу значення слів, які пов'язані зі смаком, запахами і приємними відчуттями.
Наприклад, коли людина бачить і читає слово «парфуми» або «кава», відразу включаються відповідні сенсорні області, але коли він читає такі слова, як «шафа» або «машина», вони залишаються не задіяні.
Особливо яскраво це виявляється у відношенні метафор. Наприклад, фраза «У актора оксамитовий голос» викликає відповідну реакцію, а фраза «У актора впевнений баритон» - не чіпає, а просто констатує.
Порушення сенсорних зон в мозку викликає у користувача відчуття передчуття й очікування, тієї самої історії, яка йому цікава. Саме ці відчуття потрібно викликати, коли ви створюєте сторінку, завдання якої здійснювати продажі.
Якщо вам важко придумати, як можна викликати таку реакцію і створити бажання відвідувачів стати вашими клієнтами, то спробуйте використовувати те, що спонукає особисто вас до здійснення дії в конкретній ситуації. Ні колір, ні розташування кнопок дії, ні текст на них не мають вирішального, значення - найкраще працюють психофізіологічні чинники, які впливають на сприйняття вашого унікальної торговельної пропозиції.
No comments:
Post a Comment