Стандартне просування сайтів базується на двох принципах: сайти повинні бути наповнені якісним контентом (за що відповідають «внутрішні» оптимізатори), а також про них повинні дізнатися за допомогою нарощування посилальної маси якомога більше користувачів і пошукових систем (за це відповідають «зовнішні» оптимізатори ). Зверніть увагу: під якісним контентом розумілося не вміст сайту «для людей», а оптимальна інформація для пошукових роботів, тобто наявність SEO-тексту і відповідна оптимізація тега title.
Дії щодо змін пошукових алгоритмів ставлять хрест на подібному підході до оптимізації. Пошукові роботи стають «розумніші» з кожним роком, тим більше їх навчають на своєму прикладі люди, спеціально аналізують контент. А це означає, що сьогодні більший вплив починає чинити на просування сайту його справжнє зміст, в першу чергу комерційна інформація. Комерційні фактори докорінно змінюють підхід до оптимізації сайту. Все більше фахівців починають приділяти основну увагу функціоналу сайту, тобто того змісту, яке здатне привернути на сайт людей. Таким чином, зручність користування сайтом, інструменти навігації, максимум інформації про товар, що пропонується сайтом (в ролі товару може виступати і звичайна інформація) та інші елементи, які можуть бути цікаві реальній людині, стають провідними в просуванні сайту.
Таким чином, seo-фахівець тепер перестає бути звичайним оптимізатором, а повинен перекваліфікуватися в інтернет-маркетолога. Але, на відміну від сьогоднішніх формальних характеристик подібної професії, він повинен стати маркетологом на ділі, навчитися не тільки міняти ключові слова і розподіляти потрібні посилання, а зобов'язаний розуміти споживачів.
Інтернет-магазин "Техносила" займається продажем техніки для дому. Купуючи товари у нас, ви маєте можливість отримати купони, знижки та промокодом Техносила на наступні покупки. Отримайте промокод Техносила прямо зараз. Зробіть замовлення в нашому інтернет-магазині.
Дії щодо змін пошукових алгоритмів ставлять хрест на подібному підході до оптимізації. Пошукові роботи стають «розумніші» з кожним роком, тим більше їх навчають на своєму прикладі люди, спеціально аналізують контент. А це означає, що сьогодні більший вплив починає чинити на просування сайту його справжнє зміст, в першу чергу комерційна інформація. Комерційні фактори докорінно змінюють підхід до оптимізації сайту. Все більше фахівців починають приділяти основну увагу функціоналу сайту, тобто того змісту, яке здатне привернути на сайт людей. Таким чином, зручність користування сайтом, інструменти навігації, максимум інформації про товар, що пропонується сайтом (в ролі товару може виступати і звичайна інформація) та інші елементи, які можуть бути цікаві реальній людині, стають провідними в просуванні сайту.
Таким чином, seo-фахівець тепер перестає бути звичайним оптимізатором, а повинен перекваліфікуватися в інтернет-маркетолога. Але, на відміну від сьогоднішніх формальних характеристик подібної професії, він повинен стати маркетологом на ділі, навчитися не тільки міняти ключові слова і розподіляти потрібні посилання, а зобов'язаний розуміти споживачів.
Інтернет-магазин "Техносила" займається продажем техніки для дому. Купуючи товари у нас, ви маєте можливість отримати купони, знижки та промокодом Техносила на наступні покупки. Отримайте промокод Техносила прямо зараз. Зробіть замовлення в нашому інтернет-магазині.
No comments:
Post a Comment