Багато і сьогодні не знають відповіді на це питання. Або відповідають:
щоб просто був, тому, що є в інших - не важливо, будуть його відвідувати чи ні;
для престижу - треба зайняти своє місце в інтернет;
для залучення певної аудиторії, яка буде відвідувати цей сайт;
щоб приносив користь - наприклад, підвищити продажі продукції або послуг;
для себе - наприклад, «Ось, який я крутий!»
Ще недавно більшість фірм, що мають свій сайт, толком не уявляли мети створення і використання свого власного сайту.
Зараз же ВАШ САЙТ - це, насамперед візитна картка Вашого бізнесу в інтернеті . Він являє Вашу компанію мільйонам потенційним клієнтів. Причому Ваш корпоративний сайт працює на Вас цілодобово і без вихідних днів.
Згадайте, скільки робочого часу відбирають однотипні розмови по телефону з потенційними клієнтами. Постійно доводиться відповідати на:
Де ви знаходитесь?
Як до вас проїхати?
До якої години працюєте?
Розкажіть про ваші товари (послуги), ціни.
А який номер факсу в бухгалтерії (у менеджерів)?
А «електронка» у вас є?
Ой, а по факсу нічого не пройшло. Давайте ще раз.
і так далі ...
А тепер згадайте про іногородніх клієнтів і постачальників. А якщо клієнтів десятки і сотні? Необхідно приймати додаткового співробітника для даного «повноцінного» обслуговування. А як щодо людського фактора? Ваш співробітник втомився, у нього особисті проблеми, поганий настрій або просто сьогодні він не виспався. У підсумку - клієнтові відповіли мало «ласкаво», не уточнили будь-яких важливих параметрів товару або послуги, в кращому випадку ви втрачаєте замовлення, гіршому від вас йде клієнт. Йде назавжди.
Можливо, було б набагато зручніше і ефективніше перекласти частину даної роботи на Ваш корпоративний сайт? Відпаде якась частина порожніх телефонних розмов. І Вам потрібно буде лише назвати адресу свого сайту , де сконцентрована вся інформація про вашу компанію, і вказати цю адресу у ваших візитках і рекламних матеріалах.
Адже не можна забувати і про час Ваших клієнтів. Їм набагато зручніше знати, де лежить Ваш прайс-лист, який постійно оновлюється, де вони можуть подивитися зразки товарів та замовити даний товар. Причому, переглядати ваш «рекламний буклет» клієнт може в будь-який час доби, саме тоді, коли зручно йому. Клієнти губляться тільки в тому випадку, коли не можуть вчасно отримати потрібну інформацію від вас.
Ваш сайт - це Ваш ідеальний віртуальний менеджер. Адже Ви створюєте його самі, таким, як захочете!
він ніколи не захворіє;
у нього не буває поганого настрою;
завжди поставиться до Ваших клієнтів з увагою і любов'ю;
оперативно повідомить про всі зміни та нововведення;
йому не потрібно платити зарплату;
він КРИЧИТЬ про благополуччя Вашої фірми;
вам не потрібно турбуватися про те, що у ваших конкурентів клієнт отримає інформацію зручніше і швидше ніж у вас;
у разі потреби сайт набагато швидше знайти, чим давно отриманий і успішно забутий буклет;
І вже вашим клієнтам не доведеться згадувати відкрився ваш офіс вже чи ні, яка різниця в часі між містами, за яким телефоном можна додзвониться до свого менеджера. Ваш віртуальний офіс доступний 7 днів на тиждень і 24 години на добу.
Ваш корпоративний сайт це теж реклама, яка має ряд переваг. Жоден вид реклами не дає таких приголомшливих можливостей. Ваш сайт працює тільки на Вас з максимальною віддачею. Якщо у ваших конкурентів немає сайту, то вам дуже пощастило - наявність сайту дає можливість вирватися вперед і бути лідером. Отже, сайт це реклама з приголомшливими можливостями:
прямий доступ до клієнта і клієнта до Вас 24 години на добу 7 днів на тиждень:
необмеженість кількості виходів;
величезна аудиторія;
необмеженість за обсягом;
необмеженість за часом;
необмеженість по швидкості оновлення;
надання максимально повної інформації про Вашу фірму, що надаються продуктів (послуг);
мінімальна вартість за максимальну віддачу;
Ви платите тільки ОДИН РАЗ;
престижність.
Одне із завдань Вашого сайту, з якою він успішно справляється, полягає в розширенні Вашого бізнесу і збільшенні ринку збуту. А конкретніше залучення нових клієнтів, і відповідно збільшення ваших доходів. Збільшення доходів можливо тільки в разі залучення нових покупців. І Ваш сайт вирішує цю задачу.
Зрештою, сайт потрібен для:
цілодобового прийому замовлень;
усунення людського фактора;
мінімального час обслуговування клієнта;
автоматизації прийому замовлення;
забезпечення максимальної зручності клієнта;
необмеженого і зростаючого ринку збуту;
щоб бути на крок попереду своїх конкурентів;
отримання максимального прибутку при мінімумі витрат.
Відкладаючи створення свого корпоративного сайту Ви втрачаєте свої гроші. Хіба це правильний підхід до бізнесу?
щоб просто був, тому, що є в інших - не важливо, будуть його відвідувати чи ні;
для престижу - треба зайняти своє місце в інтернет;
для залучення певної аудиторії, яка буде відвідувати цей сайт;
щоб приносив користь - наприклад, підвищити продажі продукції або послуг;
для себе - наприклад, «Ось, який я крутий!»
Ще недавно більшість фірм, що мають свій сайт, толком не уявляли мети створення і використання свого власного сайту.
Зараз же ВАШ САЙТ - це, насамперед візитна картка Вашого бізнесу в інтернеті . Він являє Вашу компанію мільйонам потенційним клієнтів. Причому Ваш корпоративний сайт працює на Вас цілодобово і без вихідних днів.
Згадайте, скільки робочого часу відбирають однотипні розмови по телефону з потенційними клієнтами. Постійно доводиться відповідати на:
Де ви знаходитесь?
Як до вас проїхати?
До якої години працюєте?
Розкажіть про ваші товари (послуги), ціни.
А який номер факсу в бухгалтерії (у менеджерів)?
А «електронка» у вас є?
Ой, а по факсу нічого не пройшло. Давайте ще раз.
і так далі ...
А тепер згадайте про іногородніх клієнтів і постачальників. А якщо клієнтів десятки і сотні? Необхідно приймати додаткового співробітника для даного «повноцінного» обслуговування. А як щодо людського фактора? Ваш співробітник втомився, у нього особисті проблеми, поганий настрій або просто сьогодні він не виспався. У підсумку - клієнтові відповіли мало «ласкаво», не уточнили будь-яких важливих параметрів товару або послуги, в кращому випадку ви втрачаєте замовлення, гіршому від вас йде клієнт. Йде назавжди.
Можливо, було б набагато зручніше і ефективніше перекласти частину даної роботи на Ваш корпоративний сайт? Відпаде якась частина порожніх телефонних розмов. І Вам потрібно буде лише назвати адресу свого сайту , де сконцентрована вся інформація про вашу компанію, і вказати цю адресу у ваших візитках і рекламних матеріалах.
Адже не можна забувати і про час Ваших клієнтів. Їм набагато зручніше знати, де лежить Ваш прайс-лист, який постійно оновлюється, де вони можуть подивитися зразки товарів та замовити даний товар. Причому, переглядати ваш «рекламний буклет» клієнт може в будь-який час доби, саме тоді, коли зручно йому. Клієнти губляться тільки в тому випадку, коли не можуть вчасно отримати потрібну інформацію від вас.
Ваш сайт - це Ваш ідеальний віртуальний менеджер. Адже Ви створюєте його самі, таким, як захочете!
він ніколи не захворіє;
у нього не буває поганого настрою;
завжди поставиться до Ваших клієнтів з увагою і любов'ю;
оперативно повідомить про всі зміни та нововведення;
йому не потрібно платити зарплату;
він КРИЧИТЬ про благополуччя Вашої фірми;
вам не потрібно турбуватися про те, що у ваших конкурентів клієнт отримає інформацію зручніше і швидше ніж у вас;
у разі потреби сайт набагато швидше знайти, чим давно отриманий і успішно забутий буклет;
І вже вашим клієнтам не доведеться згадувати відкрився ваш офіс вже чи ні, яка різниця в часі між містами, за яким телефоном можна додзвониться до свого менеджера. Ваш віртуальний офіс доступний 7 днів на тиждень і 24 години на добу.
Ваш корпоративний сайт це теж реклама, яка має ряд переваг. Жоден вид реклами не дає таких приголомшливих можливостей. Ваш сайт працює тільки на Вас з максимальною віддачею. Якщо у ваших конкурентів немає сайту, то вам дуже пощастило - наявність сайту дає можливість вирватися вперед і бути лідером. Отже, сайт це реклама з приголомшливими можливостями:
прямий доступ до клієнта і клієнта до Вас 24 години на добу 7 днів на тиждень:
необмеженість кількості виходів;
величезна аудиторія;
необмеженість за обсягом;
необмеженість за часом;
необмеженість по швидкості оновлення;
надання максимально повної інформації про Вашу фірму, що надаються продуктів (послуг);
мінімальна вартість за максимальну віддачу;
Ви платите тільки ОДИН РАЗ;
престижність.
Одне із завдань Вашого сайту, з якою він успішно справляється, полягає в розширенні Вашого бізнесу і збільшенні ринку збуту. А конкретніше залучення нових клієнтів, і відповідно збільшення ваших доходів. Збільшення доходів можливо тільки в разі залучення нових покупців. І Ваш сайт вирішує цю задачу.
Зрештою, сайт потрібен для:
цілодобового прийому замовлень;
усунення людського фактора;
мінімального час обслуговування клієнта;
автоматизації прийому замовлення;
забезпечення максимальної зручності клієнта;
необмеженого і зростаючого ринку збуту;
щоб бути на крок попереду своїх конкурентів;
отримання максимального прибутку при мінімумі витрат.
Відкладаючи створення свого корпоративного сайту Ви втрачаєте свої гроші. Хіба це правильний підхід до бізнесу?
No comments:
Post a Comment