Що таке хороший дизайн? Знайти відповідь на це питання краще всього до того як замовити створення сайту
На основі даних статистичних досліджень Google, є всього два ключових фактори хорошого дизайну. Ось висновки «чому людям подобаються сайти»:
Візуально прості і логічні - чим простіше, тим краще.
«Типові» сайти - тому що відповідає очікуванням користувачів.
3. АКЦЕНТ НА ГОЛОВНІЙ ІНФОРМАЦІЇ
Деякі області на головній сторінці вашого сайту важливіший за інші. Це основне торгове пропозицію, форми замовлення, заклики до дії і т.д. Якщо ви хочете, щоб користувач «клікнув» в певне місце - зробіть його більш помітними.
Візуальна ієрархія сприяє залученню уваги до найважливішої інформації.
Виділення крупним планом і насиченим кольором - найбільш важливий принцип ефективного веб-дизайну.
Самим виділяється елементом повинна бути мета вашого бізнесу. Розставте інші елементи в дизайні сайту за їх значимістю.
Для виділення головного - не обов'язковий червоний або помаранчевий колір, важливо використовувати для виділення інший колір, ніж базова кольору.
Використовуйте пусте білий простір - воно добре привертає увагу до того, що дійсно важливо.
4. всяку ціну треба зберегти УВАГА ВАШИХ КЛІЄНТІВ
В першу чергу, створіть цікавий контент, а потім потрібно його добре уявити.
Добре використовувати фотографії людей, які доброзичливо посміхаються і дивляться прямо в очі - це вірний спосіб привернути увагу.
Застосовуйте контраст: Раніше і зараз. До і Після. Розум кожної людини так влаштована, що він завжди помічає різницю.
Дивуйте несподіванкою. Коли ви бачите щось, чого не очікували, то неодмінно звертаєте на це увагу. Це відноситься не тільки до зображень, але і до тексту. Несподіваний, неординарний текст змушує читати уважніше.
Дайте клієнту те, що йому потрібно: завжди будьте зосереджені на потребах свого клієнта.
Допоможіть зробити вибір. Занадто багато варіантів вибору паралізує. Зробіть великі фотографії - люди вибирають те, що виділяється.
5. ОДНЕ Дії на сторінці
В першу чергу визначте найбільш бажану дію для кожної сторінки. Потім дайте достатню кількість інформації для того щоб клієнт прийняв зважене рішення. Коли користувач «вже готовий», тільки тоді буде доречний заклик до дії.
Чітка мета,
Візуальна ієрархія,
Привернення уваги до одного конкретного дії.
Ви зможете істотно вплинути на купівельну рішення, якщо дасте повну інформацію. Використовуючи ці 5 принципів, можна створити дійсно переконливий дизайн , який працює на підвищення конверсії!
На основі даних статистичних досліджень Google, є всього два ключових фактори хорошого дизайну. Ось висновки «чому людям подобаються сайти»:
Візуально прості і логічні - чим простіше, тим краще.
«Типові» сайти - тому що відповідає очікуванням користувачів.
3. АКЦЕНТ НА ГОЛОВНІЙ ІНФОРМАЦІЇ
Деякі області на головній сторінці вашого сайту важливіший за інші. Це основне торгове пропозицію, форми замовлення, заклики до дії і т.д. Якщо ви хочете, щоб користувач «клікнув» в певне місце - зробіть його більш помітними.
Візуальна ієрархія сприяє залученню уваги до найважливішої інформації.
Виділення крупним планом і насиченим кольором - найбільш важливий принцип ефективного веб-дизайну.
Самим виділяється елементом повинна бути мета вашого бізнесу. Розставте інші елементи в дизайні сайту за їх значимістю.
Для виділення головного - не обов'язковий червоний або помаранчевий колір, важливо використовувати для виділення інший колір, ніж базова кольору.
Використовуйте пусте білий простір - воно добре привертає увагу до того, що дійсно важливо.
4. всяку ціну треба зберегти УВАГА ВАШИХ КЛІЄНТІВ
В першу чергу, створіть цікавий контент, а потім потрібно його добре уявити.
Добре використовувати фотографії людей, які доброзичливо посміхаються і дивляться прямо в очі - це вірний спосіб привернути увагу.
Застосовуйте контраст: Раніше і зараз. До і Після. Розум кожної людини так влаштована, що він завжди помічає різницю.
Дивуйте несподіванкою. Коли ви бачите щось, чого не очікували, то неодмінно звертаєте на це увагу. Це відноситься не тільки до зображень, але і до тексту. Несподіваний, неординарний текст змушує читати уважніше.
Дайте клієнту те, що йому потрібно: завжди будьте зосереджені на потребах свого клієнта.
Допоможіть зробити вибір. Занадто багато варіантів вибору паралізує. Зробіть великі фотографії - люди вибирають те, що виділяється.
5. ОДНЕ Дії на сторінці
В першу чергу визначте найбільш бажану дію для кожної сторінки. Потім дайте достатню кількість інформації для того щоб клієнт прийняв зважене рішення. Коли користувач «вже готовий», тільки тоді буде доречний заклик до дії.
Чітка мета,
Візуальна ієрархія,
Привернення уваги до одного конкретного дії.
Ви зможете істотно вплинути на купівельну рішення, якщо дасте повну інформацію. Використовуючи ці 5 принципів, можна створити дійсно переконливий дизайн , який працює на підвищення конверсії!
No comments:
Post a Comment