Індекс цитованості (ІЦ) - кількість посилань ведучих на ваш сайт з інших ресурсів, в даний час грає важливу роль для каталогів і пошукових машин. Однак тут є важливий момент: чим популярніший сайт на вас посилається (і чим більше у нього ІЦ), тим більше приросту ваги буде до вашого індексу цитованості. Сайти же з маленькою популярністю (і маленьким ІЦ) незначно вплинуть на його значення. Природно, чим більше ІЦ, тим більше відвідувачів перейдуть до вас на сайт за посиланнями з інших ресурсів. А щоб підняти свій індекс цитованості (і отже зробити собі «мегапопулярность») потрібно обмінюватися посиланнями з тими сайтами, з якими тільки можливо - так вважає більшість веб-майстрів (якщо вони гідні цього слова). І починається ...
Як відбувається процес обміну посиланнями? Це воістину «дивовижний» процес! І найцікавіше, що в ньому беруть участь дуже навіть великі та поважні (з мого боку - вже нешановні) фірми. Суть до крайності проста. На сайті створюється окрема сторінка, найчастіше вона називається Посилання, але деякі просунуті власники своїх сайтів підносять цю сторінку як каталог, іноді оформляючи його дійсно так. І на цій ось сторінці серед десятків і сотень інших посилань (і навіть тисяч!) День за днем ??поміщаються всі нові й нові. Очі розбігаються від великої кількості посилань на сайти, причому іноді вони абсолютно різної тематики. Причина прагнення обмінюватися великою кількістю посилань - бажання підняти значення ІЦ свого сайту.
Однак подібний спосіб розкрутки сайту останнім часом малоефективний. Причин тут декілька. По-перше, сторінка з величезною кількістю посилань, та ще якщо і на різні за тематикою ресурси, має дуже низький рівень для пошукового робота. До того ж багато пошукові системи вже навчилися досить швидко визначати такі сторінки, тому від них чекати не дочекатися підвищення ІЦ. По-друге, ніхто і ніколи не буде копатися в сотнях посилань (часто навіть без опису), щоб знайти ваш сайт і перейти на нього. Через це втрачається основний всіх часів існування Інтернету мотив по обміну посиланнями - щоб користувачі бачили їх і переходили по ним до вас!
Посилання має працювати. Ви повинні знати всі свої посилання і ви повинні стежити за ними. Якщо переходів по якій-небудь з них не було жодного разу за місяць (або тиждень), то вона неефективна в корені. Навіщо вона тоді потрібна? Найважливіше - це не кількість посилань, а їх якість. А якісної посилання може бути тільки тоді, коли вона розташована на сайті схожої тематики, на досить видному місці (а краще на головній сторінці) і в неї є хоч короткий, але опис.
Якщо ваш ресурс популярний, або має хоч якусь цінність, то до вас незабаром прийдуть листи з проханнями зробити взаємний обмін посиланнями. Уважно ставтеся до подібного роду пропозицій, інакше можете придбати собі репутацію ракрутчіка, що використовує неприйнятні й неефективні методи розкрутки свого сайту. А це обов'язково позначиться на вашій відвідуваності і повазі.
Нещодавно до мене прийшов лист із традиційним пропозицією по обміну. Власник називає свій сайт студією дизайну і хоче, щоб я на нього посилався. Зайшов я за вказаною адресою і що я побачив? Студія дизайну така-то пропонує створення сайту, виготовлення банерів і розробку дизайну логотипів за викидними цінами, причому з 100% (!!!) передоплатою. А портфоліо взагалі немає! А де вони ставлять посилання ви вже напевно здогадалися. Звичайно, спеціальна сторінка з сотнями посилань. Так ось взаємних посилань я нарахував сотні три-чотири, не менше. А індекс цитування у цієї «студії дизайну» всього 140, що ніяк не в'яжеться з кількістю посилаються ресурсів.
Ось такі підприємливі раскрутчікі, а ще хотіли щоб я на них посилання ставив. Рекомендую вам настійно ознайомитися з сайтом, на який будете ставити посилання, заодно подивіться, де буде стояти ваша.
Ознайомиться з роботою і простотою механізму управління сайтом через " Систему адміністрування сайту "Ви можете скориставшись, розробленим спеціально для Вас тестовим сайтом. У цьому розділі Вам надається унікальна можливість абсолютно безкоштовно створити сайт і випробувати на ньому механізм управління ресурсом. Перейди за посиланням "Перейти на тестовий сайт", реєструватимуться, заходь в свій аккаунт і починай працювати над створенням свого сайту.
Як відбувається процес обміну посиланнями? Це воістину «дивовижний» процес! І найцікавіше, що в ньому беруть участь дуже навіть великі та поважні (з мого боку - вже нешановні) фірми. Суть до крайності проста. На сайті створюється окрема сторінка, найчастіше вона називається Посилання, але деякі просунуті власники своїх сайтів підносять цю сторінку як каталог, іноді оформляючи його дійсно так. І на цій ось сторінці серед десятків і сотень інших посилань (і навіть тисяч!) День за днем ??поміщаються всі нові й нові. Очі розбігаються від великої кількості посилань на сайти, причому іноді вони абсолютно різної тематики. Причина прагнення обмінюватися великою кількістю посилань - бажання підняти значення ІЦ свого сайту.
Однак подібний спосіб розкрутки сайту останнім часом малоефективний. Причин тут декілька. По-перше, сторінка з величезною кількістю посилань, та ще якщо і на різні за тематикою ресурси, має дуже низький рівень для пошукового робота. До того ж багато пошукові системи вже навчилися досить швидко визначати такі сторінки, тому від них чекати не дочекатися підвищення ІЦ. По-друге, ніхто і ніколи не буде копатися в сотнях посилань (часто навіть без опису), щоб знайти ваш сайт і перейти на нього. Через це втрачається основний всіх часів існування Інтернету мотив по обміну посиланнями - щоб користувачі бачили їх і переходили по ним до вас!
Посилання має працювати. Ви повинні знати всі свої посилання і ви повинні стежити за ними. Якщо переходів по якій-небудь з них не було жодного разу за місяць (або тиждень), то вона неефективна в корені. Навіщо вона тоді потрібна? Найважливіше - це не кількість посилань, а їх якість. А якісної посилання може бути тільки тоді, коли вона розташована на сайті схожої тематики, на досить видному місці (а краще на головній сторінці) і в неї є хоч короткий, але опис.
Якщо ваш ресурс популярний, або має хоч якусь цінність, то до вас незабаром прийдуть листи з проханнями зробити взаємний обмін посиланнями. Уважно ставтеся до подібного роду пропозицій, інакше можете придбати собі репутацію ракрутчіка, що використовує неприйнятні й неефективні методи розкрутки свого сайту. А це обов'язково позначиться на вашій відвідуваності і повазі.
Нещодавно до мене прийшов лист із традиційним пропозицією по обміну. Власник називає свій сайт студією дизайну і хоче, щоб я на нього посилався. Зайшов я за вказаною адресою і що я побачив? Студія дизайну така-то пропонує створення сайту, виготовлення банерів і розробку дизайну логотипів за викидними цінами, причому з 100% (!!!) передоплатою. А портфоліо взагалі немає! А де вони ставлять посилання ви вже напевно здогадалися. Звичайно, спеціальна сторінка з сотнями посилань. Так ось взаємних посилань я нарахував сотні три-чотири, не менше. А індекс цитування у цієї «студії дизайну» всього 140, що ніяк не в'яжеться з кількістю посилаються ресурсів.
Ось такі підприємливі раскрутчікі, а ще хотіли щоб я на них посилання ставив. Рекомендую вам настійно ознайомитися з сайтом, на який будете ставити посилання, заодно подивіться, де буде стояти ваша.
Ознайомиться з роботою і простотою механізму управління сайтом через " Систему адміністрування сайту "Ви можете скориставшись, розробленим спеціально для Вас тестовим сайтом. У цьому розділі Вам надається унікальна можливість абсолютно безкоштовно створити сайт і випробувати на ньому механізм управління ресурсом. Перейди за посиланням "Перейти на тестовий сайт", реєструватимуться, заходь в свій аккаунт і починай працювати над створенням свого сайту.
No comments:
Post a Comment