У стародавні часи, щоб донести до мас деяку інформацію використовувалися глашатаї і різні форми писемності, а також образотворчого мистецтва. З плином часу, можливості піднесення інформації сильно еволюціонували. З'явилися різні «засоби масової інформації»: телебачення, радіо, незліченна кількість газет, журналів, книг, і, нарешті, Інтернет. Спочатку Інтернет був розділений на два табори: електронна пошта і www (World Wide Web). Багато провайдерів, що надають послуги Інтернет навмисно поділяли ці сервіси і продавали окремо доступ в Інтернет і послуги електронної пошти і доступу до конференцій usenet. Зрештою інформаційна еволюція розставила все на свої місця, і тепер у більшості сучасних користувачів Інтернету немає помилок щодо того, які сервіси надає інтернет-провайдер.
Найбільш зручним для донесення інформації в маси з'явився WWW - світова павутина, що складається з сайтів. На сайтах власникам представляється можливість розмістити свою інформацію таким чином, що будь-який користувач з будь-якої точки світу може отримати до неї доступ. Основним стандартом Інтернет сайтів був (і залишається дотепер) мова розмітки HTML, що дозволяє писати текст і «розмічати» його, тобто впливати на оформлення тексту, а також створювати посилання на інші тексти або абзаци даного тексту. З одного боку простота цієї мови дозволила багатьом людям, які не мають спеціальних навичок, розмістити інформацію на своїх сайтах. З іншого - ускладнила роботу професіоналів, які створюють в даний час за допомогою мови, що успадкував основну концепцію від початкового HTML, повноцінні інтерактивні сайти та портали.
Так, коротко, можна представити як розвивався сучасний WWW. Проте, не дивлячись на появу нових технологій і постійне зростання вимог до інтерактивності і зручністю користування сайтів (юзабіліті), в Інтернеті дуже багато так званих «сайтів-сторінок», які розміщують там представники демпінговою групи, студенти або підприємці-аматори. Якщо такий сайт представляє інформацію про людину, її хобі чи світогляді - це не так уже й погано. Проте трапляється, що такі сайти представляють бізнес серйозної компанії. Тому розглянемо питання можливої ??еволюції такого сайту в мережі Інтернет, а точніше в російському Інтернеті, який прийнято називати «Рунет».
Зараз у нашій країні з'являється безліч підприємців, котрі не закінчували ніяких спеціальних Вузів і навіть курсів підприємництва, не знайомі з економічними теоріями, але готові з силами і заощадженнями для старту «свого бізнесу». Такі люди діють, «інтуїтивно» вибираючи засоби маркетингу для продукту, який хочуть продавати. Природний імпульс такого підприємця - вибрати засіб, що стоїть мало, але при цьому дуже ефективно. Ще недавно таким засобом була масова розсилка електронної пошти (яку ми також ніжно називаємо «СПАМ»). Ми дивувалися тому, які шановні люди читають подібну розсилку! Проте в даний час загальна практика боротьби зі спамом, а також просто погана слава цього способу реклами робить його практично неефективним починанням рекламної кампанії. Залишається тільки одне - створити свій сайт, а потім «розкрутити» його, тобто змусити потенційних покупців відвідувати цей сайт.
Сайт-сторінка
Відкриваємо Microsoft Word, пишемо: «Сайт компанії Роги і копита». Оформляємо документ в кращих традиціях «Ворда», зберігаємо як Веб Сторінку і заливаємо на безкоштовний хостинг. Ось ваш перший сайт!
Так, на цьому сайті ніхто особливо не затримається, а відвідувач, який відвідав його один раз, другий раз швидше за все не повернеться, так як там нічого вивчати.
Сайт-візитка
Майже те ж саме, але вже в розгорнутому вигляді. Як правило, таким ім'ям називають сайт з п'ятьма основними розділами:
Головна, Про компанію, Продукція, Прайс-лист, Контакти,
кожен з яких представляє з себе статичну сторінку, але по сайту вже можна «побродити», хоча вивчати там особливо і раніше нічого. Однак почати представляти свій бізнес в Інтернеті з сайту-візитки, особливо якщо на ньому є оновлювана стрічка новин або спецпропозицій, вважається не найгіршим варіантом, особливо якщо компанія авторитетна і без Інтернету має необхідну клієнтуру.
Оскільки Webmedia не чинить статичних сайтів, ми пропонуємо «керовані сайти-візитки», що дозволяє власникові при необхідності міняти набір і зміст розділів сайту, залежно від поточної кон'юнктури бізнесу.
Керовані сайти
Всякий сайт, навіть сайт-візитка, як було згадано раніше, може бути «керованим». Особливість керованого сайту полягає в тому, що для зміни змісту сайту, вам не потрібно бути дизайнером або «вебмастером», не потрібно спеціальних знань в області програмування або веб-дизайну. Ви просто сідаєте за текстовий редактор і створюєте новий розділ сайту, як якщо б ви написали черговий наказ про призначення співробітника на посаду. Оформлення та структура сайту редагується незалежним чином від наповнення, що дозволяє вам розмістити новий контент (тобто інформацію), не вдаючись до допомоги дизайнера. Контент же «впишеться» самостійно в потрібний блок дизайну.
Крім управління довільними сторінками сайту, система управління змістом (CMS - content management system), як правило, дозволяє управляти структурованою інформацією, такий як новини компанії, спецпропозиції або акції, каталог продукції або послуг компанії та інше. Управління такими структурними одиницями, як правило, ще простіше, ніж створення довільної сторінки і не вимагають навіть навичок роботи з редакторами тексту. Далі ми зупинимося на цьому більш детально, так як еволюція сайтів не закінчується на системі управління.
Дизайн сайту
Важлива складова сучасного сайту - його дизайн. Дизайн - це не тільки картинка в лівому верхньому куті сайту, це комплекс робіт, таких як розробка логотипу та фірмового стилю, фірмових кольорів, правил подачі інформації, зручності навігації по сайту, розміщення пріоритетів і акцентів для відвідувача сайту і багато іншого. Наша компанія пропонує кілька рішень в області дизайну, проте ми завжди намагаємося пояснити, чому оптимальний результат досягається вибором найбільш ексклюзивного рішення, що робить сайт несхожим на інші, несучим саме ваш посил вашому покупцеві.
Сайт з каталогом
Каталог продукції може бути довільною сторінкою сайту, однак якщо найменувань більше 20, ми рекомендуємо використовувати просунутий каталог товарів (послуг або якийсь інший інформації), що дозволяє адміністратора сайту не тільки оперативно вносити в нього зміни, прибирати і додавати певні товари, описи, зображення і документи, що відносяться до них, але також дозволяє додавати розділи та підрозділи, розширюючи асортимент продукції. З таким каталогом приємно працювати як адміністратору, так і відвідувачеві сайту, пошукова система вас теж не забуде, а в майбутньому каталог може бути основою для Інтернет-магазину.
Інтернет-магазин
Ну ось ми дійшли вже до більш цікавих рішень сучасного Інтернет-бізнесу. Що таке Інтернет-магазин? У мінімальному нашому уявленні, Інтернет-магазин - це веб сайт з каталогом, кошиком покупок і формою оформлення замовлення on-line. Каталог товарів дозволяє відвідувачеві вибирати і шукати товари, кошик - зберігати вибрані товари у віртуальній візку, форма оформлення замовлення - відправити заявку адміністрації магазину на покупку вибраних товарів. Однак це мінімальні вимоги для сучасного Інтернет-магазину.
CRM система
Чим більше конкурентів, тим сильніше боротьба за клієнта, за так звану «частку ринку». Для того щоб утримати клієнта в звичайному магазині часто використовується прийом, який відомий під назвою «дисконтна карта». Ви отримуєте карту, за пред'явленням якої ви маєте знижку в цьому магазині, скажімо в 5%. Це як би «прив'язує» покупця до даного магазину, тому що він знає, що у нього є карта, і з двох поруч стоять магазинів вибирає все-таки той, де є хоч невелика, але знижка.
Цей прекрасний маркетинговий трюк послужив основою для створення подібних рішень в більш глобальному сенсі: реєстрація клієнтів, робота з кожним клієнтом індивідуально, розсилка каталогів, привітань з днем ??народження, система накопичувальних знижок і багато іншого стало невід'ємною частиною маркетингу серйозних компаній. Як наслідок, на ринку з'являються системи автоматизації даних процесів. Інтернет-магазини це теж не оминуло. Зареєструвати відвідувача магазину в Інтернеті набагато легше, ніж в реальному магазині або навіть ресторані. Отже, видавши клієнту деякий «логін і пароль», в обмін на контактні дані, магазин зможе «згадати» його наступного разу, коли той повернеться за іншими покупками. «Особисті кошика», що дозволяють набирати товари, які ви купували раніше, «Історія покупок», що ведеться з початку вашої реєстрації в Інтернет-магазині, «Система накопичувальних знижок», «Система підтримки декількох адрес доставки» - ось далеко не повний перелік можливостей CRM (Customer Relationship Management - управління взаєминами з клієнтами) систем на сучасних Інтернет ресурсах.
On-line сервіси
Але навіть на настільки, здавалося б, скоєних автоматизованих Інтернет підприємствах еволюція сайтів не закінчується. В даний час в мережі з'являється все більше всіляких «on-line» сервісів, які дозволяють провести які-небудь операції, сидячи перед екраном домашнього комп'ютера. Список on-line послуг постійно поповнюється. Особливістю цих сервісів є їх доступність через Інтернет. Наприклад, раніше збірка відео-роликів була доступна тільки фахівцям з відео монтажу, зараз же, в комплекті Windows є Windows Movie Maker, що дозволяє монтувати відео простим користувачам.
Що нас чекає
Ясно, що можливості Інтернету та подання інформації в ньому далеко не вичерпані. Не за горами поява все більшого числа різних пристроїв, що підключаються до мережі: від телефонів до холодильників і кавоварок. Інтернет сайти, кожен день надають послуги мільйонам, стануть ще доступнішими і нададуть автоматичний доступ цим пристроям. Як ви ставитеся до того, що ваш холодильник замовить продукти в Інтернет-магазині за вас?
Ознайомиться з роботою і простотою механізму управління сайтом через " Систему адміністрування сайту "Ви можете скориставшись, розробленим спеціально для Вас тестовим сайтом. У цьому розділі Вам надається унікальна можливість абсолютно безкоштовно створити сайт і випробувати на ньому механізм управління ресурсом. Перейди за посиланням "Перейти на тестовий сайт", реєструватимуться, заходь в свій аккаунт і починай працювати над створенням свого сайту.
Найбільш зручним для донесення інформації в маси з'явився WWW - світова павутина, що складається з сайтів. На сайтах власникам представляється можливість розмістити свою інформацію таким чином, що будь-який користувач з будь-якої точки світу може отримати до неї доступ. Основним стандартом Інтернет сайтів був (і залишається дотепер) мова розмітки HTML, що дозволяє писати текст і «розмічати» його, тобто впливати на оформлення тексту, а також створювати посилання на інші тексти або абзаци даного тексту. З одного боку простота цієї мови дозволила багатьом людям, які не мають спеціальних навичок, розмістити інформацію на своїх сайтах. З іншого - ускладнила роботу професіоналів, які створюють в даний час за допомогою мови, що успадкував основну концепцію від початкового HTML, повноцінні інтерактивні сайти та портали.
Так, коротко, можна представити як розвивався сучасний WWW. Проте, не дивлячись на появу нових технологій і постійне зростання вимог до інтерактивності і зручністю користування сайтів (юзабіліті), в Інтернеті дуже багато так званих «сайтів-сторінок», які розміщують там представники демпінговою групи, студенти або підприємці-аматори. Якщо такий сайт представляє інформацію про людину, її хобі чи світогляді - це не так уже й погано. Проте трапляється, що такі сайти представляють бізнес серйозної компанії. Тому розглянемо питання можливої ??еволюції такого сайту в мережі Інтернет, а точніше в російському Інтернеті, який прийнято називати «Рунет».
Зараз у нашій країні з'являється безліч підприємців, котрі не закінчували ніяких спеціальних Вузів і навіть курсів підприємництва, не знайомі з економічними теоріями, але готові з силами і заощадженнями для старту «свого бізнесу». Такі люди діють, «інтуїтивно» вибираючи засоби маркетингу для продукту, який хочуть продавати. Природний імпульс такого підприємця - вибрати засіб, що стоїть мало, але при цьому дуже ефективно. Ще недавно таким засобом була масова розсилка електронної пошти (яку ми також ніжно називаємо «СПАМ»). Ми дивувалися тому, які шановні люди читають подібну розсилку! Проте в даний час загальна практика боротьби зі спамом, а також просто погана слава цього способу реклами робить його практично неефективним починанням рекламної кампанії. Залишається тільки одне - створити свій сайт, а потім «розкрутити» його, тобто змусити потенційних покупців відвідувати цей сайт.
Сайт-сторінка
Відкриваємо Microsoft Word, пишемо: «Сайт компанії Роги і копита». Оформляємо документ в кращих традиціях «Ворда», зберігаємо як Веб Сторінку і заливаємо на безкоштовний хостинг. Ось ваш перший сайт!
Так, на цьому сайті ніхто особливо не затримається, а відвідувач, який відвідав його один раз, другий раз швидше за все не повернеться, так як там нічого вивчати.
Сайт-візитка
Майже те ж саме, але вже в розгорнутому вигляді. Як правило, таким ім'ям називають сайт з п'ятьма основними розділами:
Головна, Про компанію, Продукція, Прайс-лист, Контакти,
кожен з яких представляє з себе статичну сторінку, але по сайту вже можна «побродити», хоча вивчати там особливо і раніше нічого. Однак почати представляти свій бізнес в Інтернеті з сайту-візитки, особливо якщо на ньому є оновлювана стрічка новин або спецпропозицій, вважається не найгіршим варіантом, особливо якщо компанія авторитетна і без Інтернету має необхідну клієнтуру.
Оскільки Webmedia не чинить статичних сайтів, ми пропонуємо «керовані сайти-візитки», що дозволяє власникові при необхідності міняти набір і зміст розділів сайту, залежно від поточної кон'юнктури бізнесу.
Керовані сайти
Всякий сайт, навіть сайт-візитка, як було згадано раніше, може бути «керованим». Особливість керованого сайту полягає в тому, що для зміни змісту сайту, вам не потрібно бути дизайнером або «вебмастером», не потрібно спеціальних знань в області програмування або веб-дизайну. Ви просто сідаєте за текстовий редактор і створюєте новий розділ сайту, як якщо б ви написали черговий наказ про призначення співробітника на посаду. Оформлення та структура сайту редагується незалежним чином від наповнення, що дозволяє вам розмістити новий контент (тобто інформацію), не вдаючись до допомоги дизайнера. Контент же «впишеться» самостійно в потрібний блок дизайну.
Крім управління довільними сторінками сайту, система управління змістом (CMS - content management system), як правило, дозволяє управляти структурованою інформацією, такий як новини компанії, спецпропозиції або акції, каталог продукції або послуг компанії та інше. Управління такими структурними одиницями, як правило, ще простіше, ніж створення довільної сторінки і не вимагають навіть навичок роботи з редакторами тексту. Далі ми зупинимося на цьому більш детально, так як еволюція сайтів не закінчується на системі управління.
Дизайн сайту
Важлива складова сучасного сайту - його дизайн. Дизайн - це не тільки картинка в лівому верхньому куті сайту, це комплекс робіт, таких як розробка логотипу та фірмового стилю, фірмових кольорів, правил подачі інформації, зручності навігації по сайту, розміщення пріоритетів і акцентів для відвідувача сайту і багато іншого. Наша компанія пропонує кілька рішень в області дизайну, проте ми завжди намагаємося пояснити, чому оптимальний результат досягається вибором найбільш ексклюзивного рішення, що робить сайт несхожим на інші, несучим саме ваш посил вашому покупцеві.
Сайт з каталогом
Каталог продукції може бути довільною сторінкою сайту, однак якщо найменувань більше 20, ми рекомендуємо використовувати просунутий каталог товарів (послуг або якийсь інший інформації), що дозволяє адміністратора сайту не тільки оперативно вносити в нього зміни, прибирати і додавати певні товари, описи, зображення і документи, що відносяться до них, але також дозволяє додавати розділи та підрозділи, розширюючи асортимент продукції. З таким каталогом приємно працювати як адміністратору, так і відвідувачеві сайту, пошукова система вас теж не забуде, а в майбутньому каталог може бути основою для Інтернет-магазину.
Інтернет-магазин
Ну ось ми дійшли вже до більш цікавих рішень сучасного Інтернет-бізнесу. Що таке Інтернет-магазин? У мінімальному нашому уявленні, Інтернет-магазин - це веб сайт з каталогом, кошиком покупок і формою оформлення замовлення on-line. Каталог товарів дозволяє відвідувачеві вибирати і шукати товари, кошик - зберігати вибрані товари у віртуальній візку, форма оформлення замовлення - відправити заявку адміністрації магазину на покупку вибраних товарів. Однак це мінімальні вимоги для сучасного Інтернет-магазину.
CRM система
Чим більше конкурентів, тим сильніше боротьба за клієнта, за так звану «частку ринку». Для того щоб утримати клієнта в звичайному магазині часто використовується прийом, який відомий під назвою «дисконтна карта». Ви отримуєте карту, за пред'явленням якої ви маєте знижку в цьому магазині, скажімо в 5%. Це як би «прив'язує» покупця до даного магазину, тому що він знає, що у нього є карта, і з двох поруч стоять магазинів вибирає все-таки той, де є хоч невелика, але знижка.
Цей прекрасний маркетинговий трюк послужив основою для створення подібних рішень в більш глобальному сенсі: реєстрація клієнтів, робота з кожним клієнтом індивідуально, розсилка каталогів, привітань з днем ??народження, система накопичувальних знижок і багато іншого стало невід'ємною частиною маркетингу серйозних компаній. Як наслідок, на ринку з'являються системи автоматизації даних процесів. Інтернет-магазини це теж не оминуло. Зареєструвати відвідувача магазину в Інтернеті набагато легше, ніж в реальному магазині або навіть ресторані. Отже, видавши клієнту деякий «логін і пароль», в обмін на контактні дані, магазин зможе «згадати» його наступного разу, коли той повернеться за іншими покупками. «Особисті кошика», що дозволяють набирати товари, які ви купували раніше, «Історія покупок», що ведеться з початку вашої реєстрації в Інтернет-магазині, «Система накопичувальних знижок», «Система підтримки декількох адрес доставки» - ось далеко не повний перелік можливостей CRM (Customer Relationship Management - управління взаєминами з клієнтами) систем на сучасних Інтернет ресурсах.
On-line сервіси
Але навіть на настільки, здавалося б, скоєних автоматизованих Інтернет підприємствах еволюція сайтів не закінчується. В даний час в мережі з'являється все більше всіляких «on-line» сервісів, які дозволяють провести які-небудь операції, сидячи перед екраном домашнього комп'ютера. Список on-line послуг постійно поповнюється. Особливістю цих сервісів є їх доступність через Інтернет. Наприклад, раніше збірка відео-роликів була доступна тільки фахівцям з відео монтажу, зараз же, в комплекті Windows є Windows Movie Maker, що дозволяє монтувати відео простим користувачам.
Що нас чекає
Ясно, що можливості Інтернету та подання інформації в ньому далеко не вичерпані. Не за горами поява все більшого числа різних пристроїв, що підключаються до мережі: від телефонів до холодильників і кавоварок. Інтернет сайти, кожен день надають послуги мільйонам, стануть ще доступнішими і нададуть автоматичний доступ цим пристроям. Як ви ставитеся до того, що ваш холодильник замовить продукти в Інтернет-магазині за вас?
Ознайомиться з роботою і простотою механізму управління сайтом через " Систему адміністрування сайту "Ви можете скориставшись, розробленим спеціально для Вас тестовим сайтом. У цьому розділі Вам надається унікальна можливість абсолютно безкоштовно створити сайт і випробувати на ньому механізм управління ресурсом. Перейди за посиланням "Перейти на тестовий сайт", реєструватимуться, заходь в свій аккаунт і починай працювати над створенням свого сайту.
No comments:
Post a Comment