Сьогодні фахівці з SEO (так називається оптимізація сайтів для стабільного просування в пошукових системах) розходяться в думках про те, скільки ключів повинно бути в гарному SEO-тексті. Якщо раніше цей показник був більш-менш стабільним - від чотирьох до шести відсотків тексту, - то тепер написаний тематичний текст може підняти сайт в пошукових навіть з показником в один відсоток, а то менше. З чим це пов'язано? Робота пошукачів теж не стоїть на одному місці, ці системи теж удосконалюються, їх творці вчаться обходити сторінки, які можуть похвалитися лише кількістю ключових слів.
Багато експертів вже схиляються до того, що орієнтуватися при наповненні сайтів потрібно не на пошуковики, а виключно на читачів. У топ-списки потрапляють тексти, взагалі не оснащені спеціально вставленими ключовими фразами. Але справа в тому, що сам текст цікавий тим, хто шукає інформацію по темі. Його прочитали один раз, внесли до списку вибраного, порадили переглянути друзям - і справу зроблено, відвідуваність сайту зростає. Пошуковики перебудовуються, і тепер сам ключ не обов'язково повинна бути вписана так званим прямим входженням, ключові слова так чи інакше будуть згадані в тематичному тексті, так що напружуватися з ключами не варто.
Поки що стандарти SEO вказують, що бажано поєднувати цікавий зміст сторінок наново створюваного сайту з наявністю необхідного мінімуму ключових запитів в текстах. Спробуйте, створюючи обличчя сайту, вкласти в нові тексти те, що змусить читачів захотіти ще раз відкрити ці сторінки. Механічне заповнення текстів приманками-ключами - це вже вчорашній день, якщо не позавчорашній. Один-два ключа повинні стати своєрідною "дверцятами", за яку цікаво буде заглянути навіть випадковим гостям.
При роботі над серйозними веб-розробками необхідно збирати цілу команду фахівців. Задачу можна спростити, якщо використовувати ит аутсорсинг , що дозволяє знизити витрати на проведення робіт, і оперативно отримати результат. Така схема стає все більш популярною.
Багато експертів вже схиляються до того, що орієнтуватися при наповненні сайтів потрібно не на пошуковики, а виключно на читачів. У топ-списки потрапляють тексти, взагалі не оснащені спеціально вставленими ключовими фразами. Але справа в тому, що сам текст цікавий тим, хто шукає інформацію по темі. Його прочитали один раз, внесли до списку вибраного, порадили переглянути друзям - і справу зроблено, відвідуваність сайту зростає. Пошуковики перебудовуються, і тепер сам ключ не обов'язково повинна бути вписана так званим прямим входженням, ключові слова так чи інакше будуть згадані в тематичному тексті, так що напружуватися з ключами не варто.
Поки що стандарти SEO вказують, що бажано поєднувати цікавий зміст сторінок наново створюваного сайту з наявністю необхідного мінімуму ключових запитів в текстах. Спробуйте, створюючи обличчя сайту, вкласти в нові тексти те, що змусить читачів захотіти ще раз відкрити ці сторінки. Механічне заповнення текстів приманками-ключами - це вже вчорашній день, якщо не позавчорашній. Один-два ключа повинні стати своєрідною "дверцятами", за яку цікаво буде заглянути навіть випадковим гостям.
При роботі над серйозними веб-розробками необхідно збирати цілу команду фахівців. Задачу можна спростити, якщо використовувати ит аутсорсинг , що дозволяє знизити витрати на проведення робіт, і оперативно отримати результат. Така схема стає все більш популярною.
No comments:
Post a Comment