Sunday, March 15, 2015

Створення сайтів | Оптимізація сайтів

Термін «оптимізація сайтів» останнім часом на слуху у багатьох компаній, що надають ті чи інші послуги в глобальній мережі. Але це й не дивно, враховуючи величезну вигоду, яку можна витягти шляхом правильної побудови стратегії реклами ваших товарів або послуг в Інтернет.

Давайте для початку визначимося з визначеннями і областю охоплення Інтернет аудиторії, про яку піде мова в цій статті.

Хочеться підкреслити, що ми будемо говорити саме про оптимізацію сайту, не зачіпаючи такі сфери Інтернет реклами, як контекстна реклама, медійна реклама, банерні мережі, реклама на тематичних порталах, спам (а він, погодьтеся, теж має своє місце, хоча його і важко назвати чесним методом реклами), створення дорвеев і т.д.

Оптимізація сайту (або ж пошукова оптимізація) має на увазі проведення комплексу заходів з підвищення видимості сайту в результатах видачі пошукових систем (просто кажучи, підняття позицій сайту) по набору ключових фраз в пошукових системах.

Контекстна реклама - рекламне повідомлення, яке розміщується на сторінках результатів пошуку пошукових систем, або ж тематичних порталів, відповідно до запиту або текстом на сайті, заданим користувачем.

Банерна реклама - реклам, що ставить перед собою мету залучення відвідувачів на сайт (наприклад, що належить Вам) за допомогою розміщення банерів в банерних мережах.

Медійна реклама в Інтернет - показ вашої реклами (найчастіше у вигляді великого баннера) на великих рекламних майданчиках. Є різновидом контекстної реклами.

Найбільш відвідувані майданчики для медійної реклами:

    Rambler - порядку 3 млн. Чоловік в тиждень;
    Яндекс - близько 7 млн. Чоловік в тиждень;
    РБК - близько 1 млн. Чоловік в тиждень.

Ну і останнє визначення, про який варто згадати в цій статті - розкрутка сайту, або ж його просування.

Під розкручуванням будемо розуміти якийсь комплекс заходів щодо залучення цільових відвідувачів на сайт в мережі Інтернет. Це може бути поєднання в тій або іншій кількості контекстної реклами, пошукової оптимізації, медійної, банерної реклами та інших законних способів Інтернет реклами, частково включаючи роботи з дизайну та програмування.

На цьому визначенні ми також хотіли б підкреслити той факт, що в даній статті мова піде саме про оптимізацію сайту виключно під російськомовні пошукові системи. Зроблено це і з тією метою, що всього в одній статті не охопиш, а існують досить вагомі відмінності між всесвітніми пошуковими системами і пошуковими системами Рунета.

Якими ж пошуковими системами володіє Рунет? Назвемо найбільш популярні з них:

Yandex, Mail.ru (на даний момент транслюють видачу Google), Rambler, Google, Meta.ua, Bigmir.net (на даний момент транслюють видачу Yandex).

Хтось може назвати ще й Webalta або Aport, але про першу ми б поки не говорили, так як ця пошукова система лише на світанку своєї діяльності і досі невідомо її майбутнє. Друга ж уже згасає.

За кількістю переданого пошукового трафіку (тільки по Росії) пошукові системи можна розташувати так:

    Yandex ~ 60%
    Rambler ~ 20%
    Google ~ 8%
    Mail.ru ~ 8%
    ... Всі інші.

Кількість переданого пошукового трафіку по Україні:

    Google ~ 40%
    Yandex ~ 30%
    Rambler ~ 18%
    Mail.ru ~ 6%
    Meta.ua ~ 3%
    ... Всі інші.

З цієї інформації можна зробити висновок, що при просуванні сайту в пошукових системах користувача найчастіше цікавлять пошукові системи Yandex, Rambler, Google, Mail.ru, а також Meta.ua для залучення користувачів з України.

Відразу хочеться підкреслити той факт, що дана залежність не є аксіомою, а кількість притягається трафіку дуже сильно залежить від багатьох факторів. Деякі з них: тематика сайту, позиції у видачі пошукової системи, що видається опис сайту пошуковою системою (так званий сниппет), рівень індексації сайту пошуковою системою (іншими словами, кількість сторінок сайту, відомих пошуковій системі).

Отже, основними етапами пошукової оптимізації сайту є:

    Початковий аналіз сфери діяльності, аналіз сайту, аналіз конкуренції;
    Підбір ключових запитів на пошукову оптимізацію (складання семантичного ядра);
    Робота зі структурою і вмістом проекту;
    Оптимізація мета-даних проекту;
    Робота над посилальної популярністю проекту (обмін посиланнями, реєстрація в пошукових системах, топах, каталогах і т.д.).

Це, мабуть, основні етапи просування сайту в пошукових системах. Однак необхідно докладно поговорити про кожного з них.
1. Початковий аналіз сфери діяльності, аналіз сайту, аналіз конкуренції.

На першому етапі слід провести початковий аналіз сфери діяльності компанії, ретельно вивчаючи структуру побудови сайту, його текстовий зміст, оцінивши при цьому рівень конкуренції і, по можливості, виявивши складності, з якими доведеться зіткнутися.

Мабуть, цей етап слід було б розглядати поряд із складанням семантичного ядра проекту, але давайте зупинимося на реальному прикладі визначення конкуренції сайту з продажу побутової техніки і декількох одиниць товару для просування за допомогою пошукової системи.

Припустимо, існує сайт www.site.ru з продажу побутової техніки з одиницями товару за трьома напрямками: пральні машини, мікрохвильові печі, соковижималки.

На що ж слід звернути увагу?
Побудова сайту

Хорошим побудовою навігаційної структури сайту стане поділ цих товарів за окремими рубриками або папок на порталі, а також винесення так званих загальних ключових запитів (побутова техніка, купити побутову техніку, магазин побутової техніки) на головну сторінку порталу (за умови, що робиться акцент на просування цих запитів).

Приміром, www.site.ru - запити побутової техніки без прив'язки до моделей, напрямками;
www.site.ru/washing/ - пральні машини;
www.site.ru/microwave/ - мікрохвильові печі;
www.site.ru/juicer/ - соковижималки.

Подальша ієрархія для просування проекту буде цілком прийнятна, якщо в рамках кожного окремого напрямку товару буде йти розподіл по характеристикам самого товару, а далі - за моделями.

Наприклад, для пральних машин:

www.site.ru/washing/ - пральні машини;
www.site.ru/washing/bosch/ - пральні машини фірми Bosch;
www.site.ru/washing/samsung/ - пральні машини фірми Samsung;
...
www.site.ru/washing/bosch/WVF2000/ - пральна машина фірми Bosch, модель WVF2000;
www.site.ru/washing/samsung/S1005J/ - пральна машина фірми Samsung S1005J.

Хочеться підкреслити той факт, що побудова сайту може бути й іншим, але ми розглянемо найбільш прийнятний, на наш погляд, загальний випадок для масштабного просування сайту по великій кількості пошукових запитів у пошукових системах.

Часто можна зустріти сайти без текстового змісту на головній сторінці або вузьку спеціалізацію компаній. Головне з цього прикладу зрозуміти основну суть розподілу запитів, а саме - винесення загальних запитів, що несуть в собі всеосяжний характер діяльності компанії, на головну сторінку, а також поділ різних напрямків компанії або Інтернет-магазину по сторінках усередині сайту з подальшим розподілом за функціональними ознаками і назвам моделей.

Така структура проекту дозволяє, з одного боку, полегшити роботу з оптимізації проекту, а з іншого - ускладнити цей процес і розтягнути термін просування сайту. Але якщо ви мислите глобально, націлені на довговічний результат, чи не боїтеся випробування часом і труднощів у роботі, ми радимо дотримуватися саме цієї стратегії. Чому - частково ми пояснимо зараз, частково трохи пізніше (це стосується внутрішнього посилального ранжирування сайту).

Що ж ми виграємо при такому розподілі і побудові сайту:

    Попадання цільової аудиторії на ту сторінку, яка чітко відповідає заданому запиту (задавши запит «пральна машина samsung», користувач перейде на сторінку www.site.ru/washing/samsung/, повністю задовольняє його вимоги). Цей показник зіграє свою роль ще й при оцінці ефективності пошукової оптимізації проекту. Не дивно, що потрапивши по цьому ключовому запиту на головну сторінку сайту, або ж на будь-яку іншу, користувач попросту зможе не знайти необхідної йому інформації, після чого закриє сторінку.
    Рівномірний, правильний розподіл запитів по всьому сайту. Існує гіпотеза і багато суперечок про те, скільки ж ключових запитів виділяти на сторінку. Чіткої відповіді ви не знайдете, проте його і не існує. Запити бувають різними, тому необхідно думати думками потенційного користувача, який прийде за запитом на ту сторінку, яку ви запланували. Візьмемо наш приклад: трохи некоректно буде виглядати сайт зі сторінкою www.site.ru/washing/samsung/ за такими запитами як «пральна машина Bosch». Погодьтеся, що це не зовсім вірно. А якщо ключових фраз не одна сотня, що не розподіляти ж їх на одну сторінку? Необхідний вірний підхід до проблеми, а запропонована нами схема повністю вирішує її.
    Проблема текстового наповнення сайту. Забігаючи трохи наперед, скажемо, що текстовий зміст сайту - важливий фактор при його ранжируванні пошуковою системою. Знаходження ключової фрази є важливим позитивним аспектом для гарного позиціонування сайту у видачі пошукової системи. Дуже важко описати всі товари або послуги на одній сторінці, зберігши при цьому лаконічність і ясність інформації, яку ви хочете донести потенційному клієнтові.

Багато хто може сказати: «Так у нас 5-6 запитів, чого їх там розділяти, адже ми крутимо все на головну сторінку». Так, можливо так і вирішується питання часу пошукового просування проекту, але не питання зручності користувача, що прийшов на сайт. Добре якщо ці запити однокореневі, а якщо на сайті є спеціально відведені під це сторінки, чому б ними ні скористатися?

На жаль, дуже часто доводиться стикатися з такою думкою. З цієї причини багато компаній, обмежуючись 10-20 ключовими виразами, виводять головну сторінку проекту по всьому набору. Як результат - погана віддача від пошукової оптимізації і витрачені марно гроші. Не зовсім правильно це може бути ще й тому, що при ранжуванні сайту пошукова система враховує «входження» ключових запитів в текстовий зміст сторінки. Погодьтеся, іноді дуже складно утримувати в тексті на одній сторінці 10-20 різнокорінні ключових фраз.

Після того, як ми здійснили попередній аналіз структури проекту, не завадить провести невеликий аналіз самого сайту.

На що слід звернути увагу:

    Написання robots.txt

Файл robots.txt служить для заборони тих чи інших пошуковим роботам на індексацію частини або всього сайту. Файл robots.txt розміщується в кореневому каталозі сайту і дозволяє вибрати для деяких пошукових машин (наприклад, Яндекса) пріоритетне дзеркало сайту за допомогою директиви Host.

    Використання JavaScript, Flash

Пошукові машини не завжди можуть коректно обробити посилання на JavaScript, тому бажано використовувати їх якомога менше. Елементи сайту, виконані на Flash, не індексуються багатьма пошуковими системами. Якщо внутрішні посилання проекту оформлені на Flash, більшість пошукових систем не знайдуть ці сторінки.

    Формування списку нових сторінок або карти сайту

Кожен раз, коли на сайті з'являється нова сторінка, вона стає відомою пошуковій машині лише тоді, коли її знайде робот пошукової машини. Якщо сторінка розташована в глибині сайту, це може відбутися дуже нескоро. Розміщення карти сайту найчастіше вирішує проблему індексації та переиндексации сайту.

    Динамічні сторінки

По ряду причин динамічні сторінки погано індексуються або не індексуються взагалі пошуковими системами. Ми радимо уникати динамічного написання адрес сторінок сайту.
Аналіз конкуренції

Зрозуміло, що при оптимізації проекту нас цікавлять перші 10 позицій видачі пошукової системи. Тому й аналіз конкуренції ми радимо проводити виходячи з показників перших десяти сайтів видачі пошукової системи. У першу чергу потрібно визначитися з тим, яка пошукова система цікавить саме Вас. Але в силу того, що пошукова система Yandex генерує найбільшу частку трафіку Рунета, зупинимося на основних показниках перших десяти сайтів, на які слід звернути увагу в першу чергу:

    Так звані показники авторитетності сайту.

Зверніть увагу на показники PR головної і внутрішніх сторінок сайту, тИЦ сайту, а також перевірте його наявність в авторитетних каталогах Yaca.Yandex.ru і Dmoz.org.

    Обратите внимание на ссылочную популярность проекта и наличие ссылок с главных страниц сайта.

Это можно сделать при помощи команды http://www.yandex.ru/yandsearch?Link=www.site.ru&iserverurl=www.site.ru. В Google же необходимо задать поисковый запрос вида link:www.site.ru.

Поисковая система выдаст количество ссылок (не всех) на сайт и укажет адреса их нахождения. Анализируя ссылки на сайт, важно обратить внимание на такие показатели, как: тематичность ссылок (сходство тематики ссылающегося сайта с вашим), наличие ссылок с главных страниц других сайтов (опять же, обратите внимание на тематичность сайтов, показатели авторитетности сайтов, количество таких ссылок), а также на вложенность страницы, на которой размещена ссылка.

Как правило, чем больше количество ссылок, чем более приближены они к тематике вашего сайта, чем выше показатели их авторитетности, тем выше конкуренция в данной области деятельности. Можно предположить, что для достижения такого же результата при соблюдении высокого уровня содержимого сайта, его построения, верстки, графики и других показателей вам понадобится в совокупности приблизительно такое же количество ссылок на сайт.

Также для поисковой системы Yandex удобной будет возможность проверки количества сайтов, которые ссылаются на интересующие нас, с определенным содержанием в тексте странички. Это можно сделать с помощью команды:

anchor#link="www.site.ru*"[ключевой запрос] – ссылки на весь сайт в целом с содержанием «ключевого запроса».

anchor#link="www.site.ru"[ключевой запрос] – ссылки на главную страницу (можно задать адрес любой другой страницы) с содержанием «ключевого запроса».

Таким образом, у вас будет еще и дополнительная возможность оценить конкуренцию по отдельным запросам, узнав источники ссылок и показатели авторитетности ссылающихся сайтов.

К сожалению, прямые запросы в поисковой системе Google не позволяют этого сделать. Ищите такую возможность на сайтах веб-мастеров, хотя картина вполне понятна и по статистике поисковой системы Yandex.

Проследите за показателями всех 10 или хотя бы первых 5 сайтов из топ10 выдачи поисковой системы. Осуществите совокупный анализ тех показателей авторитетности сайта, на которые вы будете ориентироваться при продвижении проекта. Из этих же показателей, учитывая свои возможности и знания в области продвижения, можно сделать выводы о приблизительных сроках продвижения портала.

После того, как с анализом сайта, области деятельности и конкуренцией мы определились, переходим к следующему этапу – подбору ключевых фраз для продвижения проекта.
2. Подбор ключевых запросов на поисковую оптимизацию (составление семантического ядра).

При подборе ключевых фраз мы советуем использовать два сервиса, а именно: статистику запросов пользователей Yandex - http://wordstat.yandex.ru/, а также статистику запросов Rambler https://ad.rambler.ru/swrds/wrds.pl. Слева вы будете видеть ключевую фразу, а справа – количество показов запроса за предыдущий месяц. В среднем показатель кликабельности (CTR), а другими словами – количество переходов на сайт – составляет 2-3%. Таким образом, вы можете подсчитать и приблизительный трафик, который получите по определенному запросу, попав в топ выдачи:

Посетители = (Количество показов*3%)/30 дней в месяц.

Хочется также отметить, что количество перешедших посетителей по запросу напрямую зависит от позиции сайта, так называемого сниппета (смотрите ниже), выдаваемого тега Title сайта, известности сайта и релевантности выдачи.

Сниппет – описание сайта, отображаемое поисковой системой при выдаче. Как правило, это отрывок текста, или же содержимого тега Description, который включает в себя искомую ключевую фразу.

Перед продвижением сайта важно определить для себя, какие цели вы преследуете в процессе продвижения проекта – коммерческие, или же информационные. Следовательно, и запросы необходимо разделить на коммерческие и информационные.

В нашем случае к коммерческим общим запросам для главной страницы сайта можно отнести (задаем запрос бытовая техника в http://wordstat.yandex.ru/):

www.site.ru – главная страница

магазин побутової техніки
інтернет магазин побутової техніки
продаж побутової техніки
мережа магазинів побутової техніки
сайт побутова техніка
побутова техніка фірми
купити побутова техніка <
пошук побутової техніки

До інформаційних запитах також відносимо:

побутова техніка
вбудована побутова техніка
ринок побутової техніки
експерт побутова техніка
побутова техніка електроніка
дрібна побутова техніка
форум побутової техніки
побутова технікам відео


www.site.ru/washing/ - пральні машини (беремо тільки комерційні)

пральні машини
вибрати пральну машину
пральна машина купити
пральні машина автомат
пральна машина вибір
продаж пральних машин
ультразвукові пральні машини
пральні машини магазини
найкраща пральна машина
вбудовувані пральні машини


www.site.ru/washing/bosch/ - пральні машини фірми Bosch (беремо тільки комерційні)

пральна машина bosch
cтіральние машини bosch
пральні машини бош
пральні машини бош сіменс
пральні машини фірми бош
бош пральні машини вертикальні
пральна машина bosch ціна
пральні машини фірми bosch

і т.д. (Для простоти і прозорості обмежимося цими фразами в нашому прикладі) Це не всі ключові фрази, які варто взяти до уваги. Але щоб не заплутувати приклад і зберігати якусь ясність, обмежимося тільки цими найбільш популярними серед користувачів фразами.

Хочеться відзначити, що присутні в статистиці і запити виду «пральна машина bosch max», «пральна машина bosch 2460», але вони вже належать до конкретних моделей пральних машин, для яких за структурою нашого сайту відведені окремі сторінки. Отже, ці ключові фрази повинні братися до уваги при оптимізації відповідних внутрішніх сторінок.

Такий аналіз слід провести по всьому набору вашої продукції, задавши запити «мікрохвильові печі» (не забудьте про «микроволновках»), «пральні машинки», «соковижималки» і т.д.

Здійсніть повний аналіз і складіть повний список ключових запитів для просування проекту. Зверніть увагу також на правий стовпець в статистиці підбору запитів Yandex. Це те, що ще шукали люди, що займалися пошуком побутової техніки. Як правило, запити в правому стовпці є хорошою підказкою при підборі ключових фраз, часто вказуючи на запити-синоніми, або ж інші запити вашої тематики, цікаві користувачеві.

При підборі ключових фраз зверніть увагу на скорочення, запити з помилками в написанні, на написання фірм-виробників кирилицею і латиницею (наприклад, Samsung і Самсунг). Просто кажучи, при підборі ключових слів вам потрібно подивитися на задачу крізь призму мислення вашого клієнта, проаналізувавши всілякі варіанти подачі запитів при пошуку тієї чи іншої продукції.

Не забудьте подивитися на конкурентів і на ключові запити, які вони використовують для просування.

Якщо ви розраховуєте на швидку віддачу від пошукової оптимізації, не робіть великих зусиль просування проекту по однослівним запитами на початковому етапі. Ключові запити з одного слова найчастіше є загальними, і далеко не завжди велика популярність говорить про їх величезної комерційної складової. Ми радимо також приділяти велику увагу вузьконаправленим запитам. У нашому випадку це можуть бути запити «куплю пральні машинки», «samsung пральна машинка купити».

Не варто зайвий раз доводити той факт, що користувачі, що прийшли на сайт за запитом «samsung пральна машинка купити», будуть більш бажаними для вас, ніж користувачі, що прийшли за допомогою запиту «пральні машинки» у випадку, якщо ви займаєтеся продажем пральних машин Samsung. Однак це зовсім не означає, що не варто брати до уваги запит «пральні машинки». Ми хочемо лише підкреслити, що з точки зору комерційної віддачі другий запит буде набагато більш практичним, хоча і менш популярним.

Оцініть свої сили по просуванню проекту правильно, адже іноді сили, витрачені на просування одного сильного запиту класу «побутова техніка» можна направити на просування 10 простіших вузькоспрямованих запитів (наприклад, «купити пральну машину») і отримати на багато більшу віддачу від просування проекту, витративши при цьому менше часу і ресурсів. Як правило, вузьконаправлені запити є ще й досить простими для просування, що говорить про чергове важливому моменті просування, а саме - про можливість домогтися досить швидкого і стабільного результату з хорошою комерційної складової.

Єдина проблема при просуванні проекту по безлічі вузькоспрямованих запитів - це їх кількість. Звичайно, більш зручно просувати 5-10 вузькоспрямованих запитів, ніж 100-200 дрібних ключових фраз. Але давайте думати, насамперед, про те, які цілі ми переслідуємо, а також про те, що якісний хороший сайт з гарним цільовим трафіком - завдання не одного-двох місяців. Вирішуватися вона може роками.

Ознайомиться з роботою і простотою механізму управління сайтом через " Систему адміністрування сайту "Ви можете скориставшись, розробленим спеціально для Вас тестовим сайтом. У цьому розділі Вам надається унікальна можливість абсолютно безкоштовно створити сайт і випробувати на ньому механізм управління ресурсом. Перейди за посиланням "Перейти на тестовий сайт", реєструватимуться, заходь в свій аккаунт і починай працювати над створенням свого сайту.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини www.myyunku.com www.nicesoft.ru www.naqatube.com www.nurotaxtb.uz www.pushkin-museum.ru www.pozitiff.info www.rap-z.ru www.qazaqpen-club.kz www.russkie-pesni.com www.rixtechtools.com