Google PageRank, це один з найважливіших для веб-розробників параметрів.
PR - PageRank являє собою чисельне значення, яке відображає, наскільки значима дана сторінка в Інтернет, при цьому інтернет-ресурс індексується як одна ціла сторінка.
Google вважає, що коли одна сторінка посилається на іншу, вона немов «віддає свій голос» за іншу сторінку. Тоді, чим більше голосів віддано за сторінку, тим важливіше ця сторінка повинна бути. Крім того, «віддані голоси» відрізняються за значимістю в залежності від того, «хто» голосує. Google підраховує важливість оцінюваної сторінки, виходячи з «голосів», відданих за неї. При цьому в процесі виробництва розрахунків Google враховує, наскільки важливий (вагою) кожен з відданих «голосів».
Таким чином, PR - це спосіб визначення важливості оцінюваної сторінки. Це досить важливо, тому що PageRank є одним з факторів, що визначають порядок виводу результатів пошуку. Це не єдиний фактор, який Google використовує для оцінки сторінок, але один з найважливіших.
PageRank - це метод обчислення ваги сторінки шляхом підрахунку важливості посилань на неї. PageRank є одним з допоміжних чинників при ранжируванні сайтів в результатах пошуку.
Пошук в Google працює наступним чином:
- Шукаються всі сторінки, в яких є слова із запиту користувача;
- Знайдені сторінки ранжуються на основі текстових критеріїв;
- Враховується текст посилань на сайт;
- Результати коригуються з урахуванням PageRank кожної сторінки.
Шкала PageRank може змінюватися від 0 до 10. Поділ на одиниці за шкалою засноване на логарифмічній залежності або на чомусь вельми схожому, але тільки не на рівномірному розподілі. Перерахунок значущості сторінок відбувається під час так званого «Google Dance». Можна дотримуватися приблизно такої градації: PageRank від 4 до 5 - найбільш типовий для більшості сайтів середньої «розкрученості»; 6 - дуже добре «розкручений» сайт; 7 - величина, практично недосяжна для безлічі ресурсів, але іноді зустрічається. Значення 8, 9, 10 мають виключно популярні і значущі проекти.
Підняття PageRank
PageRank в Інтернет дуже цінується. Чим вище PageRank, тим дорожче можна продавати посилання зі сторінки, і тим вище дана сторінка в пошукових системах. Тобто якщо скажемо PR головної сторінки Вашого сайту дорівнює 6 і Ви продаєте не більше 12 посилань, то Получется додатковий прибуток (приблизно 300 $ в місяць). Але найрезультативнішим способом підняття PageRank сторінки є покупка посилань з головних сторінок PageRank яких починається від 6.
При пошуку ресурсів для покупки посилань звертайте особливу увагу на кількість зовнішніх посилань зі сторінки, чим їх менше, тим краще. Якщо скажімо на сайті більше 15 зовнішніх посилань, то такий сайт вам не підходить, оскільки не принесе користі. Вибирайте сайти, де менше 15, а ще краще менше 12 зовнішніх посилань.
Також, перед покупкою, перевіряйте вручну PageRank сторінки. Якщо все нормально, то сміливо беріть посилання, але для початку не більше, ніж на місяць.
У перший місяць результату посилання можливо і не принесуть, перебувати на сайтах вони повинні постійно, навіть після того як результат буде досягнутий. Якщо PR піднявся до потрібного рівня його потрібно підтримувати, якщо посилання будуть прибрані, то PR знову опуститься.
Вплив Google PageRank на Ваш інтернет-ресурс
Google враховує не всі посилання. Пошукова система фільтрує посилання з сайтів, спеціально призначених для скупчення посилань. Деякі посилання можуть не тільки не враховуватися, але і негативно позначитися на ранжуванні посилається (такий ефект має назву пошукової пессимізації). В Google розуміють, що вебмастер не в змозі вплинути на вхідні зовнішні посилання, але повністю контролює витікаючі посилання зі свого сайту. Тому посилання на сайт не можуть пошкодити йому, але посилання з сайту - можуть. Слід уважно ставитися до ресурсів, на які ви посилаєтесь. Якщо сайт має PR = 0, це означає, що він «оштрафований», і не присутній в базі Google. Ось на такі сайти не слід посилатися.
Більш докладно про Google PageRank
Пошук серед мільярдів існуючих і мільйонів створюваних кожен день сторінок, завдання більш складна, ніж ви можете відразу уявити. PageRank, тільки один із сотень факторів, що використовуються Google для поліпшення якості пошуку. Але як він працює, і які чинники на нього впливають, а які ні, і, що ми знаємо про PageRank?
Як працює PageRank?
PageRank один з численних методів використовуваних Google для визначення релевантності і важливості сторінки.
Google інтерпретує посилання зі сторінки A на сторінку B як голос A на користь B, звичайно враховується не тільки кількість голосів, але і якість голосуючих сторінок.
PageRank заснований на кількості вхідних посилань, але не тільки на ньому, релевантність і якість теж важливі.
PR (A) = (1-d) + d (PR (t1) / C (t1) + ... + PR (tn) / C (tn)).
Не всі посилання однаково впливають на PageRank.
Якщо на сторінці з PR8 є тільки одне посилання, то сайт, на який вона посилається, отримає весь PR який вона може передати, якщо ж посилань 100 то кожна посилання буде передавати тільки частина цього PR.
Погані вхідні посилання не впливають на PR.
В PR враховується час існування сайту, релевантність вхідних посилань і час їх існування.
При розрахунку PR контент не враховується.
PR розраховується не для сайту в цілому, а для кожної сторінки окремо.
Важлива кожна вхідне посилання, за винятком посилань з забанених сайтів.
PR це не тільки цілі значення від 0 до 10, це дійсне число.
Досягти кожного наступного рівня PR все складніше, імовірно використовується логарифмічна шкала.
PR перераховується постійно, але дані для тулбара оновлюються раз на кілька місяців.
Google прагне знайти сторінки солідні і релевантні одночасно.
Фактори, що впливають на PageRank
Часті оновлення сайту не збільшують PR автоматично.
Високий PR не гарантує високі позиції в результатах пошуку.
Каталоги DMOZ і Yahoo! не збільшують PR автоматично.
.edu і .gov сайти не збільшують PR автоматично.
Внутрішні сторінки не обов'язково мають менший PR ніж головна.
Посилання з сайту Wikipedia не збільшують PR автоматично.
Посилання з атрибутом nofollow не впливають на PR.
Ефективні внутрішні посилання впливають на PR.
Посилання з тематичних сайтів впливають сильніше.
Текст, який використовується в засланні, часто може бути важливіше, ніж PR посилається.
Вихідні та вхідні посилання на якісні тематичні сайти позитивно впливають на PR.
Кілька однакових посилань з однієї сторінки вважаються за одну.
Сайт може бути забанений за посилання на забанені сайти.
1.1 Що таке PageRank?
PR це тільки один з методів використовуваних Google для визначення релевантності і важливості сторінки.
Google використовує безліч чинників для ранжирування сторінок, PageRank один з кращих. PR відображає два важливих моменти, як багато сторінок посилаються на дану і якого рівня сторінки на неї посилаються. П'ять шість посилань з таких сайтів як www.cnn.com або www.nytimes.com, можуть бути більш корисні, ніж набагато більшу кількість посилань з менш солідних сайтів.
PR може відображати тільки приблизне якість сторінки, але ніяк не пов'язаний з її тематичної релевантностью, яку можна визначити лише з огляду контекст посилань, і такі фактори як щільність ключових слів, заголовок сторінки і т.п.
1.2 Як працює PageRank?
Ніхто точно не знає, як Google розраховує PR.
PR (A) = (1-d) + d (PR (t1) / C (t1) + ... + PR (tn) / C (tn)). Так виглядає приблизна формула розрахунку PR, де t1-tn сторінки, що посилаються на A, С (tn) кількість вихідних посилань на відповідний сторінці, d коефіцієнт зазвичай рівний 0.85.
Можна припустити, що PR обчислюється за формулою PR = 0.15 + 0.85 * (частина PR кожної сторінки, що посилається передана нашої). Кількість PR, яке сторінка може використовувати, щоб голосувати за інші, трохи менше ніж її власний PR, а точніше 0.85 * PR, це кількість і ділитися між сторінками, на які вона посилається.
Алгоритм обчислення PR, заснований на розподілі власного PR сторінки, між сторінками на які вона посилається. Наприклад, якщо на сторінці з PR8 є тільки одне посилання, то сторінка, на яку вона посилається, отримає весь доступний PR, але якщо на цій сторінці 100 посилань, то кожна з них отримає тільки соту частину доступного PR.
Внаслідок, такого алгоритму обчислення PR, посилання зі сторінки з PR4 і 5 зовнішніми посиланнями, ефективніше посилання зі сторінки з PR8 і 100 зовнішніх посилань. PR посилаються сторінок важливий, але не менш важливо і кількість вихідних посилань, яке вони містять, чим більше вихідних посилань тим менше PR перейде кожній.
PR використовує вхідні посилання як індикатор важливості сторінки. Google інтерпретує посилання зі сторінки A на сторінку B як голос сторінки A на користь сторінки B. Враховується не тільки кількість голосів, але і якість голосуючих сторінок. Чим вище PR сторінки, тим більше значення має її голос.
Не всі посилання однаково корисні. Чим вище PR посилається, тим більший PR вона передає, але потрібно враховувати і те, що цей PR ділитися в рівній мірі між всіма сторінками на які вона посилається. Тому посилання зі сторінки з PR4 і єдиною вихідної посиланням, може дати більше ніж посилання зі сторінки з PR5 і 100 вихідних посилань. Типовий приклад всім відомі мілліонодоларовие головні сторінки, така сторінка з PR7 і сотнями вихідних посилань, незважаючи на свою важливість, передає іншим сторінкам незначний PR.
Кожен наступний рівень PR досягається значно складніше попереднього. При обчисленні PR використовується логарифмічна шкала, це означає, що для переходу з PR0 до PR1 потрібно один крок, дещо важче набрати PR3, ще важче PR4, і значно важче PR5.
Співвідношення між різними рівнями Google PageRank
PR обчислюється не для сайту в цілому, а для кожної окремої сторінки і рекурсивно пов'язаний з PR сторінок які на неї посилаються.
Google комбінує PR зі складними техніками текстового пошуку, аналізуються багато аспектів вмісту сторінки і посилаються на неї, щоб знайти сторінки краще за інших, відповідні запиту користувача.
PR перераховується постійно, але дані для тулбара оновлюються раз на кілька місяців, новим сайтам присвоюється PR0.
PR це не тільки цілі значення від 0 до 10, PR дійсне число. Правильно думати про PR як про речовинний числі, тому що при внутрішніх обчисленнях ми використовуємо безліч градацій, а не тільки значення від 0 до 10 відображаються в тулбарі.
Робот не аналізує сайти миттєво. Часто необхідно два повних апдейта щоб всі вхідні посилання були виявлені, зараховані і відображені як вхідні посилання.
1.3 Фактори, що впливають на PageRank
Важлива кожна вхідне посилання, за винятком посилань з забаненних сайтів. PR це своєрідна система голосування, кожна посилання на сторінку це голос на її користь. Сторінки з високим PR вважаються більш важливими, і їхні голоси в деяких випадках мають більше значення, але в основному, чим більше вхідних посилань, тим краще.
Додавання нових сторінок може зменшити PR. Цей ефект полягає в тому, що сумарний PR сайту зростає, але одна або декількох старих сторінок втрачають частину PR, за рахунок чого нові його отримують, чим більше додано сторінок тим більше PR втрачають існуючі. На великих сайтах цей ефект непомітний, але на малих його іноді можна спостерігати.
Зменшення PR. PR сторінки може зменшитися через зникнення деяких важливих посилань, які передавали їй PR, або падіння PR посилаються на неї.
Заголовки (h1, ..., h6) і теги strong важливі, але не впливають на PR. Використовуйте мета-теги, заголовки і теги b, strong, але так щоб контент залишався читабельним і корисним. Звертайте увагу на текст навколишній ключові слова, пошуковики все краще працюють із семантикою, тому контекст ключових слів дуже важливий.
Велике значення має ефективність внутрішньої структури сайту. Сторінки на сайті повинні бути пов'язані як можна більш простим способом, в ідеалі не повинно бути сторінок в більш ніж трьох кліках від головної.
Посилання з і на тематичні сайти з високим PR дуже важливі. Чим ближче тематика сторінок, тим більше PR передає посилання. Посилання на шановні сайти з близькою тематикою показують пошуковим машинам, що сайт корисний для відвідувачів, це не завжди вірно для сайтів, які існують вже декілька років і мають високий рейтинг в Google. Посилаючись тільки на якісні сайти, можна отримати деяку перевагу перед конкурентами.
Важливий текст посилання. Чим більш специфічний текст посилання тим краще Google може пов'язати її з запитами користувачів.
Посилальні ферми (лінкопомийки) пеналізується. Google зацікавлений в сторінках містить менше 100 вихідних посилань, сторінки з великою кількістю посилань вважаються посилальними фермами і пеналізується.
Дуже важливі вхідні посилання з популярних сайтів. Якщо на сторінку посилаються сторінки з високим PR вона отримує частину їх репутації.
Сайт може бути забанений, якщо посилається на забанені сайти. Будьте дуже обережні з вихідними посиланнями, не посилайтеся на підозрілі сайти (лінкопомийки, забанені сайти і т.д.), Google може пеналізірован ваш сайт за такі посилання, завжди перевіряйте PR сайтів на які посилаєтеся.
Шахрайство карається пеналізацію PR і може призвести до бану. Прихований текст, редіректи, клоакинг, автоматизований обмін посиланнями та інші дії, що суперечать Google's quality guidelines, можуть призвести до бану сайту в Google.
Google враховує час існування сайту, релевантність вхідних посилань, і час їх існування, якщо входить посилання не релевантна вона не буде давати багато PR.
Міф: чим вище PR тим вище позиція в результатах пошуку. Звичайно, сторінки з високим PR в результатах пошуку розташовані вище, ніж конкуренти з меншим PR, але не можна забувати, що Google враховує контекст вхідних посилань, і тільки ті посилання, які пов'язані зі словами в запиті дозволяють зайняти високе місце в результатах пошуку по цьому запиту.
Посилання з популярних сайтів схожої тематики впливають на PR набагато сильніше, ніж посилання з інших сайтів. Звичайно, посилання з сайтів іншої тематики теж впливають на PR, але не так сильно.
У різних сторінок сайту може бути різний PR. Пошукові машини індексують сторінки, а не сайти, тому у кожної сторінки є свій PR.
Текст посилання, часто важливіший, ніж PR посилається.
Якщо потрібно знайти важливі і релевантні сторінки, з яких варто отримати посилання, забудьте про PR, використовуйте ранжирування в результатах пошуку. Введіть в пошук слова, за якими хочете просуватися, у відповідь отримаєте сторінки, які Google вважає найбільш важливими і найкраще відповідають таким запитом .
1.4 Фактори, які не впливають на PR
Часті оновлення змісту не збільшують PR автоматично. Зате робот буде частіше відвідувати ваш сайт, до того ж більша ймовірність, що на вас будуть посилатися.
Контент не враховується при розрахунку PR, але враховується при пошуку.
Високий PR не гарантує, високих позицій в результатах пошуку, для будь-яких запитів, інакше сайти з PR10, такі як Adobe, завжди займали б перші позиції у видачі, а цього не відбувається.
Посилання з сайту Wikipedia не збільшують PR автоматично. Wikipedia використовує nofollow, щоб показати пошукачам, що ці посилання не потрібно враховувати.
Розміщення в DMOZ і Yahoo! не дають сайту ніяких бонусів PR. Google використовує DMOZ.org, для роботи свого каталогу, і у зв'язку з цим фактом виникли припущення, що розміщення сайту в DMOZ дає деякий приріст PR, насправді цей приріст точно такий само як і від будь-якої іншої вхідної посилання. Але не варто забувати, що дані DMOZ використовують сотні сайтів.
Внутрішні сторінки не обов'язково мають PR нижче, ніж головна, залежно від популярності сайту внутрішні сторінки можуть мати і більш високий PR.
Мета-теги не збільшують PR. Google іноді використовує мета-тег description, при індексації сайту, він може бути корисний якщо сторінка складається переважно з графіки, але звичайно не впливає на PR.
.edu і .gov сайти не мають переваг в PR. Немає жодних доказів того, що посилання з ODP, .edu або .gov дають якісь особливі переваги, просто ці сайти зазвичай мають високий PR, тому що багато хто на них посилаються.
Посилання з атрибутом nofollow не впливають на PR. Google використовує значення nofollow щоб творці сайтів могли використовувати посилання які не повинні враховуватися при розрахунку PR, ці посилання не є «голосом» на користь сторінки на яку вони посилаються.
nofollow в різних пошукових
Кілька однакових посилань з однієї сторінки вважаються за одну. Досить розумно, що сторінка може голосувати за іншу тільки один раз.
Посилання сторінки на саму себе не збільшують PR. Зрозуміло, що сторінка не повинна голосувати за себе, і такі посилання не можна враховувати.
Погані вхідні посилання не впливають на PR. Не важливо, звідки на сторінку розміщуються вхідні посилання, сайти не пеналізується за те, що на них посилаються забанені сайти або лінкопомийки.
Висячі посилання не впливають на PR. Висячі посилання - це посилання на сторінки, які не мають вихідних посилань, їх досить багато і вони руйнують модель, тому виключені з розрахунку PR.
Ознайомиться з роботою і простотою механізму управління сайтом через " Систему адміністрування сайту "Ви можете скориставшись, розробленим спеціально для Вас тестовим сайтом. У цьому розділі Вам надається унікальна можливість абсолютно безкоштовно створити сайт і випробувати на ньому механізм управління ресурсом. Перейди за посиланням "Перейти на тестовий сайт", реєструватимуться, заходь в свій аккаунт і починай працювати над створенням свого сайту.
PR - PageRank являє собою чисельне значення, яке відображає, наскільки значима дана сторінка в Інтернет, при цьому інтернет-ресурс індексується як одна ціла сторінка.
Google вважає, що коли одна сторінка посилається на іншу, вона немов «віддає свій голос» за іншу сторінку. Тоді, чим більше голосів віддано за сторінку, тим важливіше ця сторінка повинна бути. Крім того, «віддані голоси» відрізняються за значимістю в залежності від того, «хто» голосує. Google підраховує важливість оцінюваної сторінки, виходячи з «голосів», відданих за неї. При цьому в процесі виробництва розрахунків Google враховує, наскільки важливий (вагою) кожен з відданих «голосів».
Таким чином, PR - це спосіб визначення важливості оцінюваної сторінки. Це досить важливо, тому що PageRank є одним з факторів, що визначають порядок виводу результатів пошуку. Це не єдиний фактор, який Google використовує для оцінки сторінок, але один з найважливіших.
PageRank - це метод обчислення ваги сторінки шляхом підрахунку важливості посилань на неї. PageRank є одним з допоміжних чинників при ранжируванні сайтів в результатах пошуку.
Пошук в Google працює наступним чином:
- Шукаються всі сторінки, в яких є слова із запиту користувача;
- Знайдені сторінки ранжуються на основі текстових критеріїв;
- Враховується текст посилань на сайт;
- Результати коригуються з урахуванням PageRank кожної сторінки.
Шкала PageRank може змінюватися від 0 до 10. Поділ на одиниці за шкалою засноване на логарифмічній залежності або на чомусь вельми схожому, але тільки не на рівномірному розподілі. Перерахунок значущості сторінок відбувається під час так званого «Google Dance». Можна дотримуватися приблизно такої градації: PageRank від 4 до 5 - найбільш типовий для більшості сайтів середньої «розкрученості»; 6 - дуже добре «розкручений» сайт; 7 - величина, практично недосяжна для безлічі ресурсів, але іноді зустрічається. Значення 8, 9, 10 мають виключно популярні і значущі проекти.
Підняття PageRank
PageRank в Інтернет дуже цінується. Чим вище PageRank, тим дорожче можна продавати посилання зі сторінки, і тим вище дана сторінка в пошукових системах. Тобто якщо скажемо PR головної сторінки Вашого сайту дорівнює 6 і Ви продаєте не більше 12 посилань, то Получется додатковий прибуток (приблизно 300 $ в місяць). Але найрезультативнішим способом підняття PageRank сторінки є покупка посилань з головних сторінок PageRank яких починається від 6.
При пошуку ресурсів для покупки посилань звертайте особливу увагу на кількість зовнішніх посилань зі сторінки, чим їх менше, тим краще. Якщо скажімо на сайті більше 15 зовнішніх посилань, то такий сайт вам не підходить, оскільки не принесе користі. Вибирайте сайти, де менше 15, а ще краще менше 12 зовнішніх посилань.
Також, перед покупкою, перевіряйте вручну PageRank сторінки. Якщо все нормально, то сміливо беріть посилання, але для початку не більше, ніж на місяць.
У перший місяць результату посилання можливо і не принесуть, перебувати на сайтах вони повинні постійно, навіть після того як результат буде досягнутий. Якщо PR піднявся до потрібного рівня його потрібно підтримувати, якщо посилання будуть прибрані, то PR знову опуститься.
Вплив Google PageRank на Ваш інтернет-ресурс
Google враховує не всі посилання. Пошукова система фільтрує посилання з сайтів, спеціально призначених для скупчення посилань. Деякі посилання можуть не тільки не враховуватися, але і негативно позначитися на ранжуванні посилається (такий ефект має назву пошукової пессимізації). В Google розуміють, що вебмастер не в змозі вплинути на вхідні зовнішні посилання, але повністю контролює витікаючі посилання зі свого сайту. Тому посилання на сайт не можуть пошкодити йому, але посилання з сайту - можуть. Слід уважно ставитися до ресурсів, на які ви посилаєтесь. Якщо сайт має PR = 0, це означає, що він «оштрафований», і не присутній в базі Google. Ось на такі сайти не слід посилатися.
Більш докладно про Google PageRank
Пошук серед мільярдів існуючих і мільйонів створюваних кожен день сторінок, завдання більш складна, ніж ви можете відразу уявити. PageRank, тільки один із сотень факторів, що використовуються Google для поліпшення якості пошуку. Але як він працює, і які чинники на нього впливають, а які ні, і, що ми знаємо про PageRank?
Як працює PageRank?
PageRank один з численних методів використовуваних Google для визначення релевантності і важливості сторінки.
Google інтерпретує посилання зі сторінки A на сторінку B як голос A на користь B, звичайно враховується не тільки кількість голосів, але і якість голосуючих сторінок.
PageRank заснований на кількості вхідних посилань, але не тільки на ньому, релевантність і якість теж важливі.
PR (A) = (1-d) + d (PR (t1) / C (t1) + ... + PR (tn) / C (tn)).
Не всі посилання однаково впливають на PageRank.
Якщо на сторінці з PR8 є тільки одне посилання, то сайт, на який вона посилається, отримає весь PR який вона може передати, якщо ж посилань 100 то кожна посилання буде передавати тільки частина цього PR.
Погані вхідні посилання не впливають на PR.
В PR враховується час існування сайту, релевантність вхідних посилань і час їх існування.
При розрахунку PR контент не враховується.
PR розраховується не для сайту в цілому, а для кожної сторінки окремо.
Важлива кожна вхідне посилання, за винятком посилань з забанених сайтів.
PR це не тільки цілі значення від 0 до 10, це дійсне число.
Досягти кожного наступного рівня PR все складніше, імовірно використовується логарифмічна шкала.
PR перераховується постійно, але дані для тулбара оновлюються раз на кілька місяців.
Google прагне знайти сторінки солідні і релевантні одночасно.
Фактори, що впливають на PageRank
Часті оновлення сайту не збільшують PR автоматично.
Високий PR не гарантує високі позиції в результатах пошуку.
Каталоги DMOZ і Yahoo! не збільшують PR автоматично.
.edu і .gov сайти не збільшують PR автоматично.
Внутрішні сторінки не обов'язково мають менший PR ніж головна.
Посилання з сайту Wikipedia не збільшують PR автоматично.
Посилання з атрибутом nofollow не впливають на PR.
Ефективні внутрішні посилання впливають на PR.
Посилання з тематичних сайтів впливають сильніше.
Текст, який використовується в засланні, часто може бути важливіше, ніж PR посилається.
Вихідні та вхідні посилання на якісні тематичні сайти позитивно впливають на PR.
Кілька однакових посилань з однієї сторінки вважаються за одну.
Сайт може бути забанений за посилання на забанені сайти.
1.1 Що таке PageRank?
PR це тільки один з методів використовуваних Google для визначення релевантності і важливості сторінки.
Google використовує безліч чинників для ранжирування сторінок, PageRank один з кращих. PR відображає два важливих моменти, як багато сторінок посилаються на дану і якого рівня сторінки на неї посилаються. П'ять шість посилань з таких сайтів як www.cnn.com або www.nytimes.com, можуть бути більш корисні, ніж набагато більшу кількість посилань з менш солідних сайтів.
PR може відображати тільки приблизне якість сторінки, але ніяк не пов'язаний з її тематичної релевантностью, яку можна визначити лише з огляду контекст посилань, і такі фактори як щільність ключових слів, заголовок сторінки і т.п.
1.2 Як працює PageRank?
Ніхто точно не знає, як Google розраховує PR.
PR (A) = (1-d) + d (PR (t1) / C (t1) + ... + PR (tn) / C (tn)). Так виглядає приблизна формула розрахунку PR, де t1-tn сторінки, що посилаються на A, С (tn) кількість вихідних посилань на відповідний сторінці, d коефіцієнт зазвичай рівний 0.85.
Можна припустити, що PR обчислюється за формулою PR = 0.15 + 0.85 * (частина PR кожної сторінки, що посилається передана нашої). Кількість PR, яке сторінка може використовувати, щоб голосувати за інші, трохи менше ніж її власний PR, а точніше 0.85 * PR, це кількість і ділитися між сторінками, на які вона посилається.
Алгоритм обчислення PR, заснований на розподілі власного PR сторінки, між сторінками на які вона посилається. Наприклад, якщо на сторінці з PR8 є тільки одне посилання, то сторінка, на яку вона посилається, отримає весь доступний PR, але якщо на цій сторінці 100 посилань, то кожна з них отримає тільки соту частину доступного PR.
Внаслідок, такого алгоритму обчислення PR, посилання зі сторінки з PR4 і 5 зовнішніми посиланнями, ефективніше посилання зі сторінки з PR8 і 100 зовнішніх посилань. PR посилаються сторінок важливий, але не менш важливо і кількість вихідних посилань, яке вони містять, чим більше вихідних посилань тим менше PR перейде кожній.
PR використовує вхідні посилання як індикатор важливості сторінки. Google інтерпретує посилання зі сторінки A на сторінку B як голос сторінки A на користь сторінки B. Враховується не тільки кількість голосів, але і якість голосуючих сторінок. Чим вище PR сторінки, тим більше значення має її голос.
Не всі посилання однаково корисні. Чим вище PR посилається, тим більший PR вона передає, але потрібно враховувати і те, що цей PR ділитися в рівній мірі між всіма сторінками на які вона посилається. Тому посилання зі сторінки з PR4 і єдиною вихідної посиланням, може дати більше ніж посилання зі сторінки з PR5 і 100 вихідних посилань. Типовий приклад всім відомі мілліонодоларовие головні сторінки, така сторінка з PR7 і сотнями вихідних посилань, незважаючи на свою важливість, передає іншим сторінкам незначний PR.
Кожен наступний рівень PR досягається значно складніше попереднього. При обчисленні PR використовується логарифмічна шкала, це означає, що для переходу з PR0 до PR1 потрібно один крок, дещо важче набрати PR3, ще важче PR4, і значно важче PR5.
Співвідношення між різними рівнями Google PageRank
PR обчислюється не для сайту в цілому, а для кожної окремої сторінки і рекурсивно пов'язаний з PR сторінок які на неї посилаються.
Google комбінує PR зі складними техніками текстового пошуку, аналізуються багато аспектів вмісту сторінки і посилаються на неї, щоб знайти сторінки краще за інших, відповідні запиту користувача.
PR перераховується постійно, але дані для тулбара оновлюються раз на кілька місяців, новим сайтам присвоюється PR0.
PR це не тільки цілі значення від 0 до 10, PR дійсне число. Правильно думати про PR як про речовинний числі, тому що при внутрішніх обчисленнях ми використовуємо безліч градацій, а не тільки значення від 0 до 10 відображаються в тулбарі.
Робот не аналізує сайти миттєво. Часто необхідно два повних апдейта щоб всі вхідні посилання були виявлені, зараховані і відображені як вхідні посилання.
1.3 Фактори, що впливають на PageRank
Важлива кожна вхідне посилання, за винятком посилань з забаненних сайтів. PR це своєрідна система голосування, кожна посилання на сторінку це голос на її користь. Сторінки з високим PR вважаються більш важливими, і їхні голоси в деяких випадках мають більше значення, але в основному, чим більше вхідних посилань, тим краще.
Додавання нових сторінок може зменшити PR. Цей ефект полягає в тому, що сумарний PR сайту зростає, але одна або декількох старих сторінок втрачають частину PR, за рахунок чого нові його отримують, чим більше додано сторінок тим більше PR втрачають існуючі. На великих сайтах цей ефект непомітний, але на малих його іноді можна спостерігати.
Зменшення PR. PR сторінки може зменшитися через зникнення деяких важливих посилань, які передавали їй PR, або падіння PR посилаються на неї.
Заголовки (h1, ..., h6) і теги strong важливі, але не впливають на PR. Використовуйте мета-теги, заголовки і теги b, strong, але так щоб контент залишався читабельним і корисним. Звертайте увагу на текст навколишній ключові слова, пошуковики все краще працюють із семантикою, тому контекст ключових слів дуже важливий.
Велике значення має ефективність внутрішньої структури сайту. Сторінки на сайті повинні бути пов'язані як можна більш простим способом, в ідеалі не повинно бути сторінок в більш ніж трьох кліках від головної.
Посилання з і на тематичні сайти з високим PR дуже важливі. Чим ближче тематика сторінок, тим більше PR передає посилання. Посилання на шановні сайти з близькою тематикою показують пошуковим машинам, що сайт корисний для відвідувачів, це не завжди вірно для сайтів, які існують вже декілька років і мають високий рейтинг в Google. Посилаючись тільки на якісні сайти, можна отримати деяку перевагу перед конкурентами.
Важливий текст посилання. Чим більш специфічний текст посилання тим краще Google може пов'язати її з запитами користувачів.
Посилальні ферми (лінкопомийки) пеналізується. Google зацікавлений в сторінках містить менше 100 вихідних посилань, сторінки з великою кількістю посилань вважаються посилальними фермами і пеналізується.
Дуже важливі вхідні посилання з популярних сайтів. Якщо на сторінку посилаються сторінки з високим PR вона отримує частину їх репутації.
Сайт може бути забанений, якщо посилається на забанені сайти. Будьте дуже обережні з вихідними посиланнями, не посилайтеся на підозрілі сайти (лінкопомийки, забанені сайти і т.д.), Google може пеналізірован ваш сайт за такі посилання, завжди перевіряйте PR сайтів на які посилаєтеся.
Шахрайство карається пеналізацію PR і може призвести до бану. Прихований текст, редіректи, клоакинг, автоматизований обмін посиланнями та інші дії, що суперечать Google's quality guidelines, можуть призвести до бану сайту в Google.
Google враховує час існування сайту, релевантність вхідних посилань, і час їх існування, якщо входить посилання не релевантна вона не буде давати багато PR.
Міф: чим вище PR тим вище позиція в результатах пошуку. Звичайно, сторінки з високим PR в результатах пошуку розташовані вище, ніж конкуренти з меншим PR, але не можна забувати, що Google враховує контекст вхідних посилань, і тільки ті посилання, які пов'язані зі словами в запиті дозволяють зайняти високе місце в результатах пошуку по цьому запиту.
Посилання з популярних сайтів схожої тематики впливають на PR набагато сильніше, ніж посилання з інших сайтів. Звичайно, посилання з сайтів іншої тематики теж впливають на PR, але не так сильно.
У різних сторінок сайту може бути різний PR. Пошукові машини індексують сторінки, а не сайти, тому у кожної сторінки є свій PR.
Текст посилання, часто важливіший, ніж PR посилається.
Якщо потрібно знайти важливі і релевантні сторінки, з яких варто отримати посилання, забудьте про PR, використовуйте ранжирування в результатах пошуку. Введіть в пошук слова, за якими хочете просуватися, у відповідь отримаєте сторінки, які Google вважає найбільш важливими і найкраще відповідають таким запитом .
1.4 Фактори, які не впливають на PR
Часті оновлення змісту не збільшують PR автоматично. Зате робот буде частіше відвідувати ваш сайт, до того ж більша ймовірність, що на вас будуть посилатися.
Контент не враховується при розрахунку PR, але враховується при пошуку.
Високий PR не гарантує, високих позицій в результатах пошуку, для будь-яких запитів, інакше сайти з PR10, такі як Adobe, завжди займали б перші позиції у видачі, а цього не відбувається.
Посилання з сайту Wikipedia не збільшують PR автоматично. Wikipedia використовує nofollow, щоб показати пошукачам, що ці посилання не потрібно враховувати.
Розміщення в DMOZ і Yahoo! не дають сайту ніяких бонусів PR. Google використовує DMOZ.org, для роботи свого каталогу, і у зв'язку з цим фактом виникли припущення, що розміщення сайту в DMOZ дає деякий приріст PR, насправді цей приріст точно такий само як і від будь-якої іншої вхідної посилання. Але не варто забувати, що дані DMOZ використовують сотні сайтів.
Внутрішні сторінки не обов'язково мають PR нижче, ніж головна, залежно від популярності сайту внутрішні сторінки можуть мати і більш високий PR.
Мета-теги не збільшують PR. Google іноді використовує мета-тег description, при індексації сайту, він може бути корисний якщо сторінка складається переважно з графіки, але звичайно не впливає на PR.
.edu і .gov сайти не мають переваг в PR. Немає жодних доказів того, що посилання з ODP, .edu або .gov дають якісь особливі переваги, просто ці сайти зазвичай мають високий PR, тому що багато хто на них посилаються.
Посилання з атрибутом nofollow не впливають на PR. Google використовує значення nofollow щоб творці сайтів могли використовувати посилання які не повинні враховуватися при розрахунку PR, ці посилання не є «голосом» на користь сторінки на яку вони посилаються.
nofollow в різних пошукових
Кілька однакових посилань з однієї сторінки вважаються за одну. Досить розумно, що сторінка може голосувати за іншу тільки один раз.
Посилання сторінки на саму себе не збільшують PR. Зрозуміло, що сторінка не повинна голосувати за себе, і такі посилання не можна враховувати.
Погані вхідні посилання не впливають на PR. Не важливо, звідки на сторінку розміщуються вхідні посилання, сайти не пеналізується за те, що на них посилаються забанені сайти або лінкопомийки.
Висячі посилання не впливають на PR. Висячі посилання - це посилання на сторінки, які не мають вихідних посилань, їх досить багато і вони руйнують модель, тому виключені з розрахунку PR.
Ознайомиться з роботою і простотою механізму управління сайтом через " Систему адміністрування сайту "Ви можете скориставшись, розробленим спеціально для Вас тестовим сайтом. У цьому розділі Вам надається унікальна можливість абсолютно безкоштовно створити сайт і випробувати на ньому механізм управління ресурсом. Перейди за посиланням "Перейти на тестовий сайт", реєструватимуться, заходь в свій аккаунт і починай працювати над створенням свого сайту.
No comments:
Post a Comment