Saturday, March 28, 2015

25 способів як додати на сайт якісний контент

Особливо педантично варто підійти до питання якості, коли справа стосується контенту і посилань. Їх створення ні в якому разі не повинно перетворитися на монотонний гнітючий процес. Як цього уникнути? Не підходити до цього питання обмежено! Спробуйте поглянути на хвилюючу вас проблему з боку, творчо підійдіть до наповнення вашого сайту.

При цьому необхідно пам'ятати наступне:

    Ви обмежені рамками, які самі поставили перед собою. Подивіться на власний сайт очима стороннього спостерігача.
    Контент сайту повинен бути написаний для потенційних клієнтів і покупців, але не для вас! Контент сайту пишеться не для пошукових систем; пошукові системи - не ваша цільова аудиторія.
    Необхідно пам'ятати повну картину сайту. Одного разу створений сайт повинен постійно змінюватися, процес стагнації для сайтів неприпустимий.

Отже, що може включати якісний контент для цільової аудиторії?

    Календар подій. Це ідеальний варіант для сайтів, присвячених нерухомості, інтернет-магазинів і т.п.
    Карти. Підходять для сайтів нерухомості, готелів, сайтів, присвячених полюванні, рибальства. Контент додається внизу і містить опис карти, її призначення.
    До / після набуття досвіду. Таке наповнення контенту необхідно для сайтів, що пропонують різні продукти і сервіси. Відвідувачі таких сайтів зможуть поділитися власним досвідом і розповісти, як працює той чи інший продукт або сервіс. Такий обмін досвідом може бути представлений у вигляді невеликих статей.
    Фотографії ваших клієнтів. Відведіть спеціальне місце на сайті, де розміщуватимуться фотографії ваших щасливих клієнтів.
    Кольорові сторінки. Включайте уяву. Особливо ця порада стане в нагоді туристичним сайтам, де барвистість відіграє далеко не останню роль. Однак дуже старатися не рекомендується. Креатив особливо стане в нагоді напередодні свят, коли сайт теж повинен виглядати святково і ефектно.
    Блоги і форуми. Свіжий контент на сайт практично забезпечений при наявності блогів і форумів.
    Спеціалізовані статті для цільової аудиторії. Їх слід писати з періодичністю не рідше одного або двох разів на тиждень.
    На головній сторінці сайту повинні бути присутніми коментарі експерта. Експерт із заздалегідь встановленої періодичністю повинен відповідати на найпопулярніші питання аудиторії.
    Огляд пропонованої продукції. Якщо ви пропонуєте продукти або програмне забезпечення, будьте готові писати огляди. Публікувати огляди можна не тільки на власному сайті, а й в різних онлайнових видавництвах. Читачі зацікавлені в об'єктивних і правдивих оглядах, де автор поряд з позитивними моментами, вказує на негативні.
    Невеликі поради. Якщо ваш продукт або сервіс на увазі деяку довідку або рада, обов'язково розмістіть таку інформацію на своєму сайті.
    FAQ (Найбільш часто задаються). FAQ - той тип контенту, в якому цільова аудиторія по-справжньому зацікавлена. Отримуючи запитання від читачів, надайте відповісти на них експертам.
    Додаткові інструкції. Припустимо, ви продаєте змивні бачки. Буде просто чудово розмістити інструкцію з встановлення вашої продукції в туалетах. Для цільової аудиторії це напевно виявиться корисно. Нехай це виглядає дещо кумедно, але в подібні інструкції навіть слід додати гламуру!
    Контент, який на практиці допоможе вирішити певну проблему. Якщо за допомогою вашого сайту користувачі зможуть вирішувати свої проблеми, ви забезпечите собі постійний і стійкий трафік. Припустимо, ви продаєте східні килимки. Ваш потенційний покупець напевно зацікавлений в ексклюзивному дизайні офісу. Припустимо, офіс дуже малий, більшу частину простору займають вікна і книжкові шафи. На сайті ви створюєте серію контенту, який наочно демонструє дозвіл даної проблеми, завдяки східним коврикам, які ви позиціонуєте. Контент крім картинок повинен містити опис проблеми, а також варіанти її вирішення.
    Історична інформація. Уявіть, що ви займаєтеся продажем сталевих труб. Яка історія появи і створення вашої продукції? Абсолютно правильним рішенням стане створення сторінки, яка описує цю історію. Не забувайте, що ви працюєте на цільову аудиторію, яку, безумовно, зацікавить запропонована вами інформація. Кожен раз, розміщуючи який-небудь матеріал, орієнтуйтеся на переваги цільової аудиторії. Однак додавання історичної інформації не завжди буває виправдано. Погодьтеся, що сайт, присвячений, наприклад, весільним сукням, не потребує подібного роду інформації.
    Інтерв'ю. Це найпростіший спосіб створення унікального контенту. Беріть інтерв'ю у експертів, намагайтеся не вносити зміни до формулювання першоджерела (за винятком виправлення граматичних і орфографічних помилок). Непоганий варіант написати цілу серію інтерв'ю та розмістити їх на головну сторінку сайту.
    Сезонні статті. Чи є ваша сфера діяльності в якійсь мірі <сезонної>? Якщо так, то <сезонні> статті неодмінно виявляться актуальними.
    Статистика. Розміщення статистики на вашому сайті - ще один спосіб додавання контенту. Якщо ви представляєте не власне статистику, завжди посилайтеся на першоджерело. Цитуйте джерело. Такий підхід прийнятний для сайтів, присвячених нерухомості, пов'язаних з фінансовими структурами.
    Колонка рад. Такий підхід буде затребуваний для сайтів знайомств, втім, для сайту, присвяченого пошукової оптимізації, дана стратегія також не чужа.
    Переможці місяці. Найпростіший приклад: ваш сайт присвячений продажу квітів. Організуйте конкурс. Нехай ваші покупці надсилають фотографії з композиціями, які вони склали з ваших квітів. Виберіть переможця, розмістіть фотографію, зроблену переможцем, на головній сторінці сайту. Даний метод можна застосовувати до різних сфер бізнесу.
    Створення відеороликів. Відеоролики повинні нести практичний характер. Поміркуйте, який практичний матеріал буде найбільш корисний і затребуваний користувачами сайту?
    Розповідь на сайті про те, як ваші відвідувачі домоглися успіху завдяки вам.
    Щотижнева розсилка з вашими пропозиціями, пропозиціями від відвідувачів, свіжою інформацією з сайту. Необхідно спонукати читачів ділитися ідеями та міркуваннями на блозі.
    Біографія відомої особистості, яка має відношення до вашої індустрії.
    Новини, що висвітлюють останні події, які відбулися у вашій сфері діяльності.
    Створення блогу, на якому обговорювалися б тематичні питання.

На закінчення:

Застосовуючи перераховані вище поради до вашого сайту, ви неодмінно підвищите якість контенту. Сайт будуть сприймати як надійне джерело інформації, який регулярно оновлюється.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини www.myyunku.com www.nicesoft.ru www.naqatube.com www.nurotaxtb.uz www.pushkin-museum.ru www.pozitiff.info www.rap-z.ru www.qazaqpen-club.kz www.russkie-pesni.com www.rixtechtools.com